commander ricochet Postad 3 November, 2008 Rapport Postad 3 November, 2008 (redigerade) Snickrade lite på tema till mobilen: Och speciellt för Khog'h son of Klintoch: Detta tema har jag dock inte gjort. Men jag har lagt till Klingon red alert som ringsignal och de-cloaking som sms-signal ;) Redigerad 3 November, 2008 av michael ricochet
Unkas Postad 3 November, 2008 Rapport Postad 3 November, 2008 Jag gillar klingon temat. Snyggt med mellanrummet för operatörslogon.
commander ricochet Postad 3 November, 2008 Rapport Postad 3 November, 2008 (redigerade) Det finns och passar nog till dom flesta sony ericsson cyper shot modellerna. Verkar som att mina två andra bilder från mitt hemsnickrade tema försvann här? Hmm jag får se om jag orka lägga upp dom igen. Edit: Nu ligger dom bilderna i mitt föregående inlägg, där igen ;) Redigerad 3 November, 2008 av michael ricochet
K´hogh son of Klintoch Postad 3 November, 2008 Rapport Postad 3 November, 2008 gillade Klingon grejen . undrar hur man gör för att fixa sånt
commander ricochet Postad 3 November, 2008 Rapport Postad 3 November, 2008 Om du har en sony ericsson-telefon i cypbershot serien så funkar det temat! Du kan PM:a mej om du behöver hjälp. Finns nån hemsida där man kan själv snickra ihop teman om man har nokia. Jag har dålig koll på hur andra märken har det med teman men det går ju att söka på nätet. Detta klingonthema är dessutom animerat så att det rör sej och byter effekter.
NX-01 Postad 3 November, 2008 Rapport Postad 3 November, 2008 Man kan göra teman till Sony Ericsson mobiler med deras program Themes Creator. Det är ett kraftfullt program man kan ladda ner gratis från deras SonyE's hemsida. Dock så är det bar om man har ett bildredigeringsprogram också, och då gärna lite vassare än paint, GIMP är ett gratis bildredigerings program jag tippar kan vara ganska bra.
commander ricochet Postad 3 November, 2008 Rapport Postad 3 November, 2008 (redigerade) Precis vad jag joxar med- Themes creator och Gimp! Är ganska lätt om man har joxat lite med grunderna i ett bildredigeringsprogram förut. Redigerad 4 November, 2008 av michael ricochet
Mr Trek Postad 17 Januari, 2009 Rapport Postad 17 Januari, 2009 Laddade ner Theme creator och har photoshop och fixade ett snyggt trek tema tack för tipset
commander ricochet Postad 3 Mars, 2009 Rapport Postad 3 Mars, 2009 Finns tema från kommande star trekfilmen på zedge.net. Innehåller svartvita bilder på Kirk och Spock, den svarta starfleet-loggan(som jag har som avatar) samt actionbilder direkt från filmen. Check i out! Passar nog till dom flesta SE-lurarna men är gjort för K800.
commander ricochet Postad 29 Oktober, 2009 Rapport Postad 29 Oktober, 2009 Ja idag på amiralitetet har jag fått uppgiften att göra om en starfleet communicator (nedan) till en klingon-motsvarande. Här är den omlackad: Och här är den klar med klingonskt interface. Finns t.ex en liten batleth med i displayen!
The Holy Three Postad 29 Oktober, 2009 Rapport Postad 29 Oktober, 2009 Riktigt snyggt. För tillfället har jag en bild på Kirk & Spock som bakgrund och ett TOS-ljud som ringsignal.
commander ricochet Postad 30 Oktober, 2009 Rapport Postad 30 Oktober, 2009 Tackar! Dom teman jag gjort passar till Sony Ericsson Satio och Nokia N97. Tror dom kan funka på Nokia 5800 också.
t80u Postad 6 November, 2009 Rapport Postad 6 November, 2009 Är det någon som har sett ngt trevligt star trek tema till en Sony Ericsson w715? Jag har bytt ut ringsignaler, sms-signaler och allt sånt för att trekkifiera den (vilket driver mina arbetskollegor till vansinne) men det vore trevligt med ett riktigt tema till den. Någon som sett ngt?
Mr Trek Postad 7 November, 2009 Rapport Postad 7 November, 2009 Du kan ju göra ett eget tema med "Theme Creator" som är ett gratisprogram från Sony Ericsson där du kan skapa ett tema själv, det har jag gjort till min w660 i alla fall ;)
commander ricochet Postad 7 November, 2009 Rapport Postad 7 November, 2009 Japp. Eller så kan du söka på star trek-teman på zedge.net. En del teman som är till andra modeller kan också pass till din. Man får testa sej fram.
thamupp Postad 7 November, 2009 Rapport Postad 7 November, 2009 (redigerade) hade något tema jag laddat ner förut men efter total åter ställningen så är det enda kvar på mobilen som är trek är mobil spelet "star trek 2009" :P men funderar nog på att göra nåt nytt kanske göra något själv, som ett lcars tema ;) Redigerad 7 November, 2009 av thamupp
Rekommenderade inlägg