Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Eftersom vi av någon anledning har förbjudit sexuella program, har jag nog inget att tillägga här..

Skämt åsido (lite halvt).. Först och främst skulle jag definitivt göra ett TNG-program. En av mina högsta önskningar är att träffa besättningen på Enterprise-D. Fan va kul det skulle vara att va med i ett Star Trek-avsnitt.

Sedan skulle jag nog vilja ha nåt GTA-liknande, typ som ett andra liv. Och nåt skjuta skjuta-spel, förstås.

Och ärligt, vem skulle säga nej till ett program med Elisha Cuthbert? :P

• 4 veckor senare...
Postad

åh.... :lol: jag kan inte ens räkna upp hur mycket jag skulle vilja göra. Flera olika rymdskepp! kanske en massa vanliga skepp! Fixa alla mina favorit karaktärer, från tv till böcker! B) var roligt det skulle vara! men man skulle nog kanske bli lite väl beroende... :blink:

• 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Postad

skulle nog göra ett skutspel/rollspel/ äventyrs spel. men också återskapa voyager och vara med där och flyga runder i delta kvadranten.

undrar om man skulle kunna göra ett "peka och klicka" spel. som tex monkey island :rolleyes: det skulle nog vara kul

Postad
Hade jag tillgång till ett holodeck just nu så skulle det bli ett lyx spa på Risa, och jag skulle stanna där tills de släpar ut mig.

<{POST_SNAPBACK}>

Gärna det... heheh

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...