Freelancer Postad 29 December, 2004 Rapport Postad 29 December, 2004 Eftersom vi av någon anledning har förbjudit sexuella program, har jag nog inget att tillägga här.. Skämt åsido (lite halvt).. Först och främst skulle jag definitivt göra ett TNG-program. En av mina högsta önskningar är att träffa besättningen på Enterprise-D. Fan va kul det skulle vara att va med i ett Star Trek-avsnitt. Sedan skulle jag nog vilja ha nåt GTA-liknande, typ som ett andra liv. Och nåt skjuta skjuta-spel, förstås. Och ärligt, vem skulle säga nej till ett program med Elisha Cuthbert? :P Citera
crazy_voyager Postad 30 December, 2004 Rapport Postad 30 December, 2004 *TILT*TILT* Det hade vart något va Jag höll på att glömma, jag måste ju skapa ett program med mitt basketlag i NBA också*hihi* Citera
Sandra Postad 22 Januari, 2005 Rapport Postad 22 Januari, 2005 åh.... :lol: jag kan inte ens räkna upp hur mycket jag skulle vilja göra. Flera olika rymdskepp! kanske en massa vanliga skepp! Fixa alla mina favorit karaktärer, från tv till böcker! B) var roligt det skulle vara! men man skulle nog kanske bli lite väl beroende... :blink: Citera
Captain Janeway Postad 4 Februari, 2005 Rapport Postad 4 Februari, 2005 Jag skulle återskapa Voyager och överta Chakotays plats som First Office hehe. Citera
Lenski Postad 6 Mars, 2005 Rapport Postad 6 Mars, 2005 Skulle lätt vilja vara typ Shaft eller Superfly på 70-talet. ;) Citera
Bradis_Mamma Postad 6 Mars, 2005 Rapport Postad 6 Mars, 2005 Frstande många alternativ...... skulle nog leka Buffy ett tag för att sedan börja ägna mig åt startrekliveande.. ;) Citera
shadow Postad 7 Mars, 2005 Rapport Postad 7 Mars, 2005 skulle nog göra ett skutspel/rollspel/ äventyrs spel. men också återskapa voyager och vara med där och flyga runder i delta kvadranten. undrar om man skulle kunna göra ett "peka och klicka" spel. som tex monkey island det skulle nog vara kul Citera
Shinzon Postad 13 Mars, 2005 Rapport Postad 13 Mars, 2005 Skulle göra en ö i något varmt vatten som jag kan ligga och ha det skönt på. Citera
EoNeel Postad 14 Mars, 2005 Rapport Postad 14 Mars, 2005 Hade jag tillgång till ett holodeck just nu så skulle det bli ett lyx spa på Risa, och jag skulle stanna där tills de släpar ut mig. Citera
Rick Hunter Postad 17 Mars, 2005 Rapport Postad 17 Mars, 2005 Jag skulle göra mej själv till kapten på ett eget skepp, gärna på skeppet från Voy-avsnittet Message In A Bottle nämligen USS Prometheus NX-59650 Citera
Worf Postad 18 Mars, 2005 Rapport Postad 18 Mars, 2005 Hade jag tillgång till ett holodeck just nu så skulle det bli ett lyx spa på Risa, och jag skulle stanna där tills de släpar ut mig. <{POST_SNAPBACK}> Gärna det... heheh Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.