På E3-mässan i presenterades en ny demo för Star Trek-spelet. I den hör vi både Chris Pines (Kirk) och Zachary Quintos (Spock) röster och får se Gorn för första gången. I demon som har lagts upp av Trekmovie.com får vi också se tvåspelarläget.
Trekmovie.coms redaktör Anthony Pascale är imponerad av spelet och anser att utgivaren Namco-Bandai har fångat känslan från Star Trek (2009). Han tror till och med att detta kan vara det bästa Star Trek-spelet någonsin.
Se demon nedan.