Gå till innehåll

Burger King satsar på Star Trek


Nyhet

Rekommenderade inlägg

star_trek_xi_superliten.jpg Med start idag inleder Burger King världen över (alltså även i Sverige) en satsning på Star Trek. Med varje s.k. "Kids Meal" får gästen en Star Trek-leksak och i ryktena omkring kampanjen står att det också blir affischer som skall delas ut, men detta sägs inte officiellt från Camilla Malmberg på Burger Kings sida idag. Om leksakerna även inkluderar samlingsglasen får vara osagt, men det låter som att fokuset är på en leksak och inget mer än det.

Så om ni har vägarna förbi en Burger King och vill få tag på en Star Trek-leksak som säkert inte har ett större värde men som ändå är rätt så kul att ha - köp då ett "Kids Meal"!

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Snokade runt på ett BK i Malmö i går men än så länge ingenting. Måste bara lösa logistiken mellan att själv vara vegetarian och dregla efter ett BK-meal... :rodna: Men man brukar nog kunna köpa bara en leksak också, hm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snokade runt på ett BK i Malmö i går men än så länge ingenting. Måste bara lösa logistiken mellan att själv vara vegetarian och dregla efter ett BK-meal... :rodna: Men man brukar nog kunna köpa bara en leksak också, hm.

Jag sitter i exakt samma dilemma. Om jag inte får köpa leksaken separat får jag väl ta med mig en köttätarbekant som får tugga i sig burgaren, medan jag roar mig kungligt med min leksak! :D

Redigerad av Marvin
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ja så får det bli. Man får samla in alla tjänster som personer överhuvudtaget kan tänkas vara skyldiga en. "Jag hjälpte dig flytta förra året, nu får du äta en hamburgare åt mig". Men som sagt, jag tror att de säljs separat också, även om priset kanske är nästan detsamma som för ett helt meal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte säker! En gång för några år sedan när jag var på Burger King var det en förälder som gjorde det till sitt barn. Barnet hade fått fel leksak och ett mastodontutbrott över det, så pappan köpte en annan. Så det är mer den minnesbilden som hänger med fortfarande... men är inte säker på att det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snokade runt på ett BK i Malmö i går men än så länge ingenting. Måste bara lösa logistiken mellan att själv vara vegetarian och dregla efter ett BK-meal... :rodna: Men man brukar nog kunna köpa bara en leksak också, hm.

Jag sitter i exakt samma dilemma. Om jag inte får köpa leksaken separat får jag väl ta med mig en köttätarbekant som får tugga i sig burgaren, medan jag roar mig kungligt med min leksak! :D

Du kan lämna hamburgarna här hos mig, jag äter dem gärna :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...