Alex_V Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Jag tycker att K'vor är coolast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulcan_Tuvok Posted August 3, 2002 Report Share Posted August 3, 2002 Den finaste är helt klart K'T'Inga. Den är finast och coolast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted August 7, 2002 Report Share Posted August 7, 2002 Neg-Var ifrån spelet Star Trek Armada, Vet dock inte ifall det skeppet har synts i TV. Annars VorChan! KTingan e ju inte mycket i strid. Har jag rätt när jag säger att KTingan bara har två distruptors, en torpedkanon och en Phaser? E osäker på beväpningen. B´rel har iaf två distruptors och en torpedolauncher. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 Negh´Varen har varit med på TV. I DS9 var den med ganska mycket. Hur ser en K´Vort ut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_V Posted August 13, 2002 Author Report Share Posted August 13, 2002 Negh´Varen har varit med på TV. I DS9 var den med ganska mycket. Hur ser en K´Vort ut? Som en B'Rel, fast med vingarna mindre framåtriktade. Den är störrre och har två "räfflor" på vingarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted December 18, 2004 Report Share Posted December 18, 2004 Det fick bli en blank för jag gillar mer dom senare formerna av B'rel, inte dom i TOS. Quote: Neg-Var ifrån spelet Star Trek Armada, Vet dock inte ifall det skeppet har synts i TVQuote/' Neg-Var är med i bland annat End Game där två stycken förföljer Janeway. "I'll be fine Harry; just get these klingons of my tail" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted January 10, 2005 Report Share Posted January 10, 2005 jag gillade definitivt K'T'Inga Gorkons skepp från Undiscovered Country Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Posted January 10, 2005 Report Share Posted January 10, 2005 Negh'Var har varit med i både TNG och DS9. källa: www.ditl.org Tycker det är synd att Vor`Cha-klassen inte är med då den i mitt tycke är det snyggaste skeppet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talar Posted January 10, 2005 Report Share Posted January 10, 2005 Det var inte så många skepp att välja mellan Jag är inte särskilt förtjust i klingonskepp, men om jag ska välja ett så är det där minsta det coolaste, jag tror att det är det som heter B'rel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 23, 2005 Report Share Posted February 23, 2005 Bird of pray käns som en ulimat krigtskepp, fast det kanske beror på klingonen. Vor`Cha är ett gigantiskt mastodontbygge till krigsskepp. Supercoolt alltså! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 23, 2005 Report Share Posted February 23, 2005 Men neg'vhar måste ju ändå vara större eller? Fast det är ju ganska sent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schwozh Posted February 23, 2005 Report Share Posted February 23, 2005 Kt'inga eller hur den stavas, har som b'rel funnits med i över åttio år om inte mer. Men jag tror att de ständigt uppgraderas så de håller måttet men för eller senare så måste de skrota den klassen av skepp. Min favorit är K'tinga. Sen en fråga K'vorcha, någon som har sett till den klassen? Det finns med i dominion wars men tror inte den räknas in i star trek eftersom det tillhör "star trek spelets värld". Annars e det en väldigt formidabel krigskepp. En vad ska man säga en uppgradering av bird of prey. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fairy_Of_Darkness Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 IKS Rotarran är ett av de snyggaste skepp jag har sett Vet dock inte vad det är för slags skepp, B'rel eller K'vort, kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schwozh Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 IKS Rotarran är ett av de snyggaste skepp jag har sett Vet dock inte vad det är för slags skepp, B'rel eller K'vort, kanske? Det e nog en b'rel.. K'vort skeppen tycker jag e lite diffust..menar k'vortarna e ju mkt större en bird of prey.. o en bird of prey har ju typ tolv besättningsmedlemmar ^^ samt att ibland har de en k'vort modell när det är en b'rel ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 (edited) IKS Rotarran är ett av de snyggaste skepp jag har sett Vet dock inte vad det är för slags skepp, B'rel eller K'vort, kanske? Det e nog en b'rel.. K'vort skeppen tycker jag e lite diffust..menar k'vortarna e ju mkt större en bird of prey.. o en bird of prey har ju typ tolv besättningsmedlemmar ^^ samt att ibland har de en k'vort modell när det är en b'rel ^^ båda skeppen beklassas som "bird of prey" , det ena kryssare och det andra scout . Negh'Var har varit med i både TNG och DS9. källa: www.ditl.org Tycker det är synd att Vor`Cha-klassen inte är med då den i mitt tycke är det snyggaste skeppet. både Negh'Var och Vor`Cha-klassen saknas märkligt nog(om de hade varit med hade jag röstat på Negh'Var . störst är bäst !) P.S. där kom mitt åttahundrade inlägg D.S. Edited April 3, 2008 by K´hogh son of Klintoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts