Jump to content

Trekker-föreningar (II)

Pjotr'k

Recommended Posts

• Replies 383
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tja, ni andra var ju jättesöta, men inte jag....såg minst sagt konstig ut...)= snyft.

*hihi* Nejdå, du ser så klok ut så. Men det blev ju inte bättre av att du håller i en 'Highlander'-t-shirt i ena handen. ;)

Tycker vi ser riktigt snälla och trevliga ut allihopa.

Jag vet jag vet.

SÄNDEBUD 2002-10-05

PROGRAM

10:00 TNG: Tin Man (3)

10:45 DS9: The Forsaken (1)

11:30 PAUS

11:50 TNG: The Dauphin (2)

12:35 TOS: Elaan of Troyius (3)

13:25 LUNCH

14:20 TNG: Loud As A Whisper (2)

15:05 DS9: Accession (4)

15:50 PAUS

16:10 TNG: The Perfect Mate (5)

16:55 TOS: Is There In Truth No Beauty (3)

17:45 PAUS

18:00 TNG: Liaisons (7)

18:45 TNG: Masks (7)

19:30 PAUS

19:50 TNG: Violations (5)

20:35 TNG: Man of the People (6)

21:20 SLUT

ganska bra om ni frågar mig B)

(ST=det i stockholm WCT = det i GBG)

Jag vet jag vet.

SÄNDEBUD 2002-10-05

PROGRAM

10:00 TNG: Tin Man (3)

10:45 DS9: The Forsaken (1)

11:30 PAUS

11:50 TNG: The Dauphin (2)

12:35 TOS: Elaan of Troyius (3)

13:25 LUNCH

14:20 TNG: Loud As A Whisper (2)

15:05 DS9: Accession (4)

15:50 PAUS

16:10 TNG: The Perfect Mate (5)

16:55 TOS: Is There In Truth No Beauty (3)

17:45 PAUS

18:00 TNG: Liaisons (7)

18:45 TNG: Masks (7)

19:30 PAUS

19:50 TNG: Violations (5)

20:35 TNG: Man of the People (6)

21:20 SLUT

ganska bra om ni frågar mig B)

(ST=det i stockholm WCT = det i GBG)

e det alltid så många pauser i st treffar??

Morn sitter i programmgruppen för ST så han borde veta. Programmet ser super ut, mycket TNG, precis vad jag känner för. Masks är ett mkt bra avsnitt med Data som "gud" :D Ang pauser: ja ST kör 2 avsnitt sen paus, det är bra, så man hinnre gå på toa o köpa mer godis!

e det alltid så många pauser i st treffar??

Japp det är det.

Klart skulle man kunna ha färre pauser och mer trek men med 120 avsnitt/år så är vi ändå den förenigns som visar mest trek i sverige.

Men nu ska vi inte ta upp frågan bäst förening. Det är en aldelles för kännslig fråga. (som många märkt)

:blink: :blink:

Ang pauser: ja ST kör 2 avsnitt sen paus, det är bra, så man hinnre gå på toa o köpa mer godis!

Paus efter vartannat avsnitt är för ofta, det blir så mycket gående fram och tillbaka då. Fast å andra sidan är ju WCT:s 4-avsnittsblock lite väl långa, efter ett tag iaf.(På morgonen går det väl an, men senare vill man nog allt ha lite fler raster. Somnade på både förra och förrförra treffen :( )

Det bästa vore nog att först ha ett 4-avsnittsblock, sedan två 3-avsnittsblock och slutligen ett 2-avsnittsblock.(På treff då alltså, så kunde man komma hem i något sånär vettig tid)(På visdeodag borde man nog bara ha 3-avsnittsblock)

Pre treff är något som man fixar själv och är inte något som WCT fixar. (troligen är alla som är med från wct)

Sen så är man där för trek men om man vill se trek kan man lika gärna ladda från näten. Man är dät för stämningen och för att treäffa lisninnade trekkers.

Det är klart att om man måste åka långt för att komma hit så kan det kännas jobbigt att det inte är lika intensivt.

Men kan ni (de som går på WCT) träffar säga at ni stiter och tittar på alla avnitten och att ni bara länmar sallongen i pauserna.

Men kan ni (de som går på WCT) träffar säga at ni stiter och tittar på alla avnitten och att ni bara länmar sallongen i pauserna.

Jag tycker det funkar bra som det är nu på wct, visst de är långa pass och så, men man kan hålla sig vaken.

I pauserna är det massa st-snack, fotografering o grejjer. Efter pauserna är det ju alltid utlottningar och tävlingar. Inte för att jag brukar vinna nåt, men iaf. =)

Kön till tjejtoan är heller aldrig speciellt lång. (Vad kan det bero på? ;))

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...