Jump to content

Trekker-föreningar (II)

Pjotr'k

Recommended Posts

Jag tror han menar Dom som inte kan...

Och då får du räkna bort mig från alla i så fall. Jag är sällan p sånt som tex star treffar och det är bara för det är så mycket star trek, jag har varken tid eller lust att komma på StoCon (Du får ursäkta mig Morn, men så är det).

• Replies 383
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det är inte problem vi vill inte tvinga folk som inte vill.

men kom ihåg att till nasacon 2000 lyckades vi få X-men ca 2 veckor innan usa premiären och vi visade titan AE ca två månader innan sverige premiären

så man vet alldrig vad man missar.

så man vet alldrig vad man missar.

Jag har en liten chansning dock :)

Jag skulle verkligen jättegärna gå, men det lyckas alltid infalla samtidigt som något annat :(

Nästa år kanske *hoppas hoppas* Om det nu blir någon mer gång, men det verkar ju rätt populärt.

• 2 weeks later...

NU så ska jag berätta för er som inte redan fattat

På fredagen förhandsvisade vi Minorety Report

och på lördag/söndag visade vi bland annat Earth final conflict

samt en massa annan sci-fi film (ex Tron) mm.

Nu har vi en bild av (nästan) hela forum-folket som var på förra treffen, XXIII: First Officers!

forum-folk.jpg

Oj va stor den blev. :) stående från vänster: Captain Picard, mumle, Ella och Lis@.

Sittandes från vänster: Peter och Quiet.

Jag Viste inte att Picard var med på STvoyager

Ha ha ha vad rolig jag är.

Kul att det finns lite bilder

*fniss* Ja, väldigt vad humoristiska vi blev här på kvällen. Men det var roligt på treffen, och oj vilken bra fotograf vi hittade. *suck* Kunde han inte tagit med våra ben istället för halva taket?

... och stackars Lis@ som fick sin arm avhuggen! :(

Tur att det finns Borg-teknologi :D

Tack, Quiet, för att du skannade in mitt kort, själv har jag ingen skanner hemma eller på annat sätt lätt tillgänglig.

Vi kanske skulle ordna våra autografer på ytterligare några kopior, och sedan sälja till hugade spekulanter *skojar bara*

Tack, Quiet, för att du skannade in mitt kort, själv har jag ingen skanner hemma eller på annat sätt lätt tillgänglig.

Vi kanske skulle ordna våra autografer på ytterligare några kopior, och sedan sälja till hugade spekulanter *skojar bara*

Jag tackar också, för mina kort blev inte så bra... :( Nu har jag åtminstone nåt som man ser vad det föreställer.

Vadå, autografer är väl en bra idé? Kan ju bli riktiga rariteter i framtiden när vi allihop är världskända som... um, trekkers eller nåt ;)

... och stackars Lis@ som fick sin arm avhuggen! :(

Tur att det finns Borg-teknologi :D

Nästa gång får vi nästan ta med stativ, så slipper vi den där 'fotografen' igen, som tog en bild på halva taket och klippte av Lis@s arm och våra knän, Peter.

Ingen fara, jag är jätteduktig på att scanna. :)

Men vi är väl redan världs-(forum)kändisar vi fem eller? *hihi*

Jag var där, men jag visste inte att det var forumfotografering :( . Ni kan väl annonsera det nästa gång.

Det var väl inte direkt planerat :)

Jag var bara där i en kvart, så det blev dom som var där just precis då. Men nästa gång ska vi vara allihop!

Vi får ta och bestämma innan då vart vi ska träffas för det är ju jättesvårt att hitta folk genom att springa runt. Speciellt när man inte vet hur dom ser ut...

Jag var där, men jag visste inte att det var forumfotografering :( . Ni kan väl annonsera det nästa gång.

Tja, det var väl främst vi forum-rävar (Peter, mumle, Ella, Lis@ och jag) som hade snackats vid innan som är med på fotot. Även om det vore kul att treffa flera forum-gangsters så är det bara dem man känner som hamnar i fotoalbumet. ;) Vi får väl skriva en allmän inbjudan till nästa tillfälle.

• 4 weeks later...

Hej hej hallå alla! Jag funderade på att åka till GBG till nästa treff, men för att få det för min mor måste jag bevisa att allt är fixat och ordnat å så vidare... Ja undrar: Ni som inte bor i Gbg hur gör ni med sovplatser? Nån som vet hur jag (16 årig sthlm- tjej) ska göra? Sen undrar jag, om man är med i Stockholm Trekkers måste man då betala medlemsskap där? Jag tror att nån har frågat det tidigare men jag minns inte... Skulle vara tacksam för svara (verkligen jätte- tacksam :D )

Ha det!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...