Warbird Posted June 24, 2002 Report Share Posted June 24, 2002 Jag tror han menar Dom som inte kan... Och då får du räkna bort mig från alla i så fall. Jag är sällan p sånt som tex star treffar och det är bara för det är så mycket star trek, jag har varken tid eller lust att komma på StoCon (Du får ursäkta mig Morn, men så är det). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted June 24, 2002 Report Share Posted June 24, 2002 Det är inte problem vi vill inte tvinga folk som inte vill. men kom ihåg att till nasacon 2000 lyckades vi få X-men ca 2 veckor innan usa premiären och vi visade titan AE ca två månader innan sverige premiären så man vet alldrig vad man missar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted June 24, 2002 Report Share Posted June 24, 2002 så man vet alldrig vad man missar. Jag har en liten chansning dock Jag skulle verkligen jättegärna gå, men det lyckas alltid infalla samtidigt som något annat Nästa år kanske *hoppas hoppas* Om det nu blir någon mer gång, men det verkar ju rätt populärt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted July 4, 2002 Report Share Posted July 4, 2002 NU så ska jag berätta för er som inte redan fattat På fredagen förhandsvisade vi Minorety Report och på lördag/söndag visade vi bland annat Earth final conflict samt en massa annan sci-fi film (ex Tron) mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted July 6, 2002 Report Share Posted July 6, 2002 Nu har vi en bild av (nästan) hela forum-folket som var på förra treffen, XXIII: First Officers! Oj va stor den blev. stående från vänster: Captain Picard, mumle, Ella och Lis@. Sittandes från vänster: Peter och Quiet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted July 6, 2002 Report Share Posted July 6, 2002 Jag Viste inte att Picard var med på STvoyager Ha ha ha vad rolig jag är. Kul att det finns lite bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted July 7, 2002 Report Share Posted July 7, 2002 Jag Viste inte att Picard var med på STvoyager Ha ha ha vad rolig jag är. Kul att det finns lite bilder *fniss* Ja, väldigt vad humoristiska vi blev här på kvällen. Men det var roligt på treffen, och oj vilken bra fotograf vi hittade. *suck* Kunde han inte tagit med våra ben istället för halva taket? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 7, 2002 Author Report Share Posted July 7, 2002 ... och stackars Lis@ som fick sin arm avhuggen! Tur att det finns Borg-teknologi Tack, Quiet, för att du skannade in mitt kort, själv har jag ingen skanner hemma eller på annat sätt lätt tillgänglig. Vi kanske skulle ordna våra autografer på ytterligare några kopior, och sedan sälja till hugade spekulanter *skojar bara* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 10, 2002 Report Share Posted July 10, 2002 Tack, Quiet, för att du skannade in mitt kort, själv har jag ingen skanner hemma eller på annat sätt lätt tillgänglig. Vi kanske skulle ordna våra autografer på ytterligare några kopior, och sedan sälja till hugade spekulanter *skojar bara* Jag tackar också, för mina kort blev inte så bra... Nu har jag åtminstone nåt som man ser vad det föreställer. Vadå, autografer är väl en bra idé? Kan ju bli riktiga rariteter i framtiden när vi allihop är världskända som... um, trekkers eller nåt ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted July 10, 2002 Report Share Posted July 10, 2002 ... och stackars Lis@ som fick sin arm avhuggen! Tur att det finns Borg-teknologi Tack, Quiet, för att du skannade in mitt kort, själv har jag ingen skanner hemma eller på annat sätt lätt tillgänglig. Vi kanske skulle ordna våra autografer på ytterligare några kopior, och sedan sälja till hugade spekulanter *skojar bara* Nästa gång får vi nästan ta med stativ, så slipper vi den där 'fotografen' igen, som tog en bild på halva taket och klippte av Lis@s arm och våra knän, Peter. Ingen fara, jag är jätteduktig på att scanna. Men vi är väl redan världs-(forum)kändisar vi fem eller? *hihi* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted July 16, 2002 Report Share Posted July 16, 2002 Nu har vi en bild av (nästan) hela forum-folket som var på förra treffen, XXIII: First Officers! Jag var där, men jag visste inte att det var forumfotografering . Ni kan väl annonsera det nästa gång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 17, 2002 Report Share Posted July 17, 2002 Jag var där, men jag visste inte att det var forumfotografering . Ni kan väl annonsera det nästa gång. Det var väl inte direkt planerat Jag var bara där i en kvart, så det blev dom som var där just precis då. Men nästa gång ska vi vara allihop! Vi får ta och bestämma innan då vart vi ska träffas för det är ju jättesvårt att hitta folk genom att springa runt. Speciellt när man inte vet hur dom ser ut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Jag var där, men jag visste inte att det var forumfotografering . Ni kan väl annonsera det nästa gång. Tja, det var väl främst vi forum-rävar (Peter, mumle, Ella, Lis@ och jag) som hade snackats vid innan som är med på fotot. Även om det vore kul att treffa flera forum-gangsters så är det bara dem man känner som hamnar i fotoalbumet. ;) Vi får väl skriva en allmän inbjudan till nästa tillfälle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted July 22, 2002 Report Share Posted July 22, 2002 Kom på en anledning till att jag inte kunde vara med på fotot. Jag hade inte registrerat mig på forumet vid förra treffen. ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Jag tror Sthlm Trekkers ska visa ENT o lite annat kul nästa månad.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mister Borg Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 WCT har en treff den 7/9... på draken i göteborg... Temat är Borg : II 7/9 = Seven of Nine = Borg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 Ja, en svart tröja och massor med gamla elektriska apparater. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 Ja, en svart tröja och massor med gamla elektriska apparater. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 Ja vist! Så kan man sätta på den också! :P:P:p:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted August 23, 2002 Report Share Posted August 23, 2002 Jag undrar vilken klubb som egentligen är "störst" dvs har mest aktiva medlemmar, mest träffar och så... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted August 23, 2002 Report Share Posted August 23, 2002 Jag undrar vilken klubb som egentligen är "störst" dvs har mest aktiva medlemmar, mest träffar och så... Tja, allt är ju samma klubb nu, så det är nog skit samma. One happy family. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 24, 2002 Author Report Share Posted August 24, 2002 Vad menar du med samma klubb? Bara för att WCT numera kallar sig för Swedish Trekkers, betyder väl inte att de andra grupperna har gått upp i detsamma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 Nej verkligen inte, det finns ju 3-5 klubbar i Sverige, så Swedish Trekkers är ju ett konstigt namn, det finns ju mer svenska trekkers än bara dem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 sen så finns det redan en mail lista som heter svenska trekkers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fröken A Posted August 26, 2002 Report Share Posted August 26, 2002 Hej hej hallå alla! Jag funderade på att åka till GBG till nästa treff, men för att få det för min mor måste jag bevisa att allt är fixat och ordnat å så vidare... Ja undrar: Ni som inte bor i Gbg hur gör ni med sovplatser? Nån som vet hur jag (16 årig sthlm- tjej) ska göra? Sen undrar jag, om man är med i Stockholm Trekkers måste man då betala medlemsskap där? Jag tror att nån har frågat det tidigare men jag minns inte... Skulle vara tacksam för svara (verkligen jätte- tacksam ) Ha det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts