Gå till innehåll
Bromma_Herman

Holodeckprogram

91 medlemmar har röstat

1. 1.

• Captain Proton and Buster Cincaid
      17
    • Fair Haven
      19
    • Franska byn Under Andra Världskriget
      13
    • Maquis-dödarprogrammet
      3
    • Reg Barclys Jag-Bor-På-Voyager Program
      17
    • Annan Simulering (Ange vilken i Forumet)
      19

Rekommenderade inlägg

Gillar den när Picard spelar deckaren Dex eller vad han nu hette. Han har en så sterotyp miljö runt sej och man kan verkligen se att han njuter av att vara i den miljön(antagligen en skön kontrast till allt annat på enterprise). Det programmet dycker väl upp i first contact också. Lite rörigt med borger mitt i en bar! :w00t:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gillar den när Picard spelar deckaren Dex eller vad han nu hette. Han har en så sterotyp miljö runt sej och man kan verkligen se att han njuter av att vara i den miljön(antagligen en skön kontrast till allt annat på enterprise). Det programmet dycker väl upp i first contact också. Lite rörigt med borger mitt i en bar! :w00t:

jo det är med i First Contact, det är då han stänger av säkerhetprotokollet och försöker på tag på han-med-stålnäsa-typens maskingevär för att peppra lite Borg :lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Helt klart Data och Geordi's Sherlock Holmes/Dr Watson program :D. Varje avsnitt med det i handlingen är helt sjukt bra, speciellt Elementary my dear Data. :P :)

Och som bara ett litet tillägg till Michael Ricochet's inlägg så kan jag säga att det är Dix, som i Dixon Hill. Det programmet är inte helt dumt det heller, speciellt inte när Guinan eller Data är med :)

Redigerad av johannalaforge

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...