Jump to content

Holodeckprogram

91 members have voted

1. 1.

• Captain Proton and Buster Cincaid
      17
    • Fair Haven
      19
    • Franska byn Under Andra Världskriget
      13
    • Maquis-dödarprogrammet
      3
    • Reg Barclys Jag-Bor-På-Voyager Program
      17
    • Annan Simulering (Ange vilken i Forumet)
      19

Recommended Posts

Gillar den när Picard spelar deckaren Dex eller vad han nu hette. Han har en så sterotyp miljö runt sej och man kan verkligen se att han njuter av att vara i den miljön(antagligen en skön kontrast till allt annat på enterprise). Det programmet dycker väl upp i first contact också. Lite rörigt med borger mitt i en bar! :w00t:

• Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gillar den när Picard spelar deckaren Dex eller vad han nu hette. Han har en så sterotyp miljö runt sej och man kan verkligen se att han njuter av att vara i den miljön(antagligen en skön kontrast till allt annat på enterprise). Det programmet dycker väl upp i first contact också. Lite rörigt med borger mitt i en bar! :w00t:

jo det är med i First Contact, det är då han stänger av säkerhetprotokollet och försöker på tag på han-med-stålnäsa-typens maskingevär för att peppra lite Borg :lol:

Helt klart Data och Geordi's Sherlock Holmes/Dr Watson program :D. Varje avsnitt med det i handlingen är helt sjukt bra, speciellt Elementary my dear Data. :P :)

Och som bara ett litet tillägg till Michael Ricochet's inlägg så kan jag säga att det är Dix, som i Dixon Hill. Det programmet är inte helt dumt det heller, speciellt inte när Guinan eller Data är med :)

Edited by johannalaforge

• 6 months later...