commander ricochet Posted January 23, 2008 Report Share Posted January 23, 2008 Gillar den när Picard spelar deckaren Dex eller vad han nu hette. Han har en så sterotyp miljö runt sej och man kan verkligen se att han njuter av att vara i den miljön(antagligen en skön kontrast till allt annat på enterprise). Det programmet dycker väl upp i first contact också. Lite rörigt med borger mitt i en bar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted January 23, 2008 Report Share Posted January 23, 2008 Gillar den när Picard spelar deckaren Dex eller vad han nu hette. Han har en så sterotyp miljö runt sej och man kan verkligen se att han njuter av att vara i den miljön(antagligen en skön kontrast till allt annat på enterprise). Det programmet dycker väl upp i first contact också. Lite rörigt med borger mitt i en bar! jo det är med i First Contact, det är då han stänger av säkerhetprotokollet och försöker på tag på han-med-stålnäsa-typens maskingevär för att peppra lite Borg :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UFP Posted January 23, 2008 Report Share Posted January 23, 2008 Jag gillade den dära "Worst Case Scenario" avsnittet av VOY, så därför tog jag (om det nu är den) "Maquis dödar" programmet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 (edited) Helt klart Data och Geordi's Sherlock Holmes/Dr Watson program . Varje avsnitt med det i handlingen är helt sjukt bra, speciellt Elementary my dear Data. :P Och som bara ett litet tillägg till Michael Ricochet's inlägg så kan jag säga att det är Dix, som i Dixon Hill. Det programmet är inte helt dumt det heller, speciellt inte när Guinan eller Data är med Edited January 24, 2008 by johannalaforge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W T Riker Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 (edited) håller helt med den är ju bara bäst Edited January 29, 2008 by W T Riker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Our Man Bashir är ju överlägset bäst! Star Trek meets James Bond; kan det bli bättre?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts