Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

"The Killing Game" presterade bra. Kul med nya miljöer, som påpekats och hela hirogenprojektet lyser originalitet.  Visst verkar del ett som mer eller mindre en grundläggning för del två, men avsnittet höll ändå god klass och måste få en 8 av 10.

Peter

Tack för datan! Om nu ändå första delen var mycket sevärd, kan jag knappt hålla mig till ikväll!!

Postad

Efter message in a bottel är det, det bästa avsnittet på länge. det jag gillade bäst var när Nilex skulle övertyga klingoerna att slåss. "exkuse me kud i have your atetion please?" :)

Postad
Citat: från Quiet den 7:53 pm den juni 3, 2001

8/10. Defenetivt. Jag satt och skrattade högt. :)

Sen gillade jag slutet, sättet Janeway "slöt fred" på.

//Lollo

Jag håller med. Betyget kan dock vara högre: 8,5/10.

Postad

Har sett dubbelavsnitt "The Killing Game". En bra spännande avsnitt. 8/10

Märkligt!:shocked: En fotonladdning skulle slå ut all hologram-verksamhet inom en radie på 20 meter. B'Elanna Torres's hologram-mage borde försvinna när fotonladdningen "sprängade". Men det har inte hänt. Antingen, att B'Elanna Torres borde stå utanför området , så hon klarade sig, eller att B'Elanna Torres stod  inom området , då har manusförfattare gjort ett misstag. (Vet att skådespelaren var gravid på riktig.)

(ursäkt för min dålig svenska.)

(Ändrad av Nettan kl. 3:01 pm den juni 4, 2001)

(Ändrad av Nettan kl. 3:04 pm den juni 4, 2001)

Postad

Jag reagerade på samma sak, men glömde skriva det i inlägget tidigare. Det är en stor miss tycker jag. Alla ser ju tydligt att hon fortfarande är gravid. De borde ha kunnat skyla över det lite bättre, kan man tycka. Hon var definitivt inom 20-metersradien.

Postad

Tycker det är synd att Killing Game slutade som det gjorde. Hoppades på att det skulle sluta med en sån jätte-fajt mellan Hirogenerna och besättning på Voyager. Eftersom det är första gången jag skriver här måste jag också säga att Message in a Bottle är den bästa avsnittet på länge. Kunde inte EMH2 följt med till Voyager när EMH1 skulle återvända :-) ?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa nytt...