orville Postad 4 November, 2005 Rapport Postad 4 November, 2005 Gillade veckans avsnitt. Paralella verkligheter brukar fungera bra och tack vare genomtänkta effekter och bra insatser av skådespelarna blev det ett riktigt underhållande avsnitt. Hur urskilde det sig från det stora hela då, det kom ju bara en till av de 4400... Tja, vet inte... . Svårt att motivera förutom det jag ovan nämnt Citera
Trolsk Postad 4 November, 2005 Rapport Postad 4 November, 2005 Jag gillade också veckans avsnitt, särskilt som det inte bara skedde i hans hjärna utan fick verkliga konsekvenser. Blir spännande att se hur allt kommer att utvecklas mellan de två. Skönt också med ett lugnare tempo avsnitt efter allt som skett kring Colliers död och Kyles skumma beteende. Citera
Klaudija Postad 8 Februari, 2006 Rapport Postad 8 Februari, 2006 Är det någon som vet om TV 3 ska visa säsong 3 av serien??? Eller den kanske har lagts ner i USA?? Någon som vet??? Klaudija Citera
Pjotr'k Postad 8 Februari, 2006 Rapport Postad 8 Februari, 2006 Har de ens visat säsong 2 än? Har jag kanske missat den i så fall? Citera
everybodyknows Postad 8 Februari, 2006 Rapport Postad 8 Februari, 2006 tv3 har inte visat andra säsongen än, men den finns att köpa på diverse "skumma" gråimportörer från asien...hrm. nåja, om vi bortser från de eventuella moraliska aspekterna i detta kan jag säga att jag tyckte serien blev bra mycket bättre i andra säsongen. det senaste budet om en säsong tre är att den ska ha premiär i sommar i usa. den tycks dessvärre skjutas upp hela tiden. från början sa de februari, sen april och nu alltså "summer of 2006". den som lever får se. Citera
Klaudija Postad 9 Februari, 2006 Rapport Postad 9 Februari, 2006 Jodå, TV3 har visat säsong 2 också. Eftersom jag har hela episodguiden på serien hemma så har jag prickat av avsnitten varteftesom jag sett dom. Jag hörde att dom hade lagt ner serien i USA och att det inte skulle bli någon säsong 3. Klaudija Citera
everybodyknows Postad 9 Februari, 2006 Rapport Postad 9 Februari, 2006 my bad again...;)...tror det är tredje faktafelet jag lyckats med på en dags inlägg. nåja, senaste infon jag fick från bolagets nyhetsbrev säger sommaren 2006 i alla fall så man kan väl bara hoppas... Citera
Trolsk Postad 9 Februari, 2006 Rapport Postad 9 Februari, 2006 Jodå, TV3 har visat säsong 2 också. Eftersom jag har hela episodguiden på serien hemma så har jag prickat av avsnitten varteftesom jag sett dom. Jag hörde att dom hade lagt ner serien i USA och att det inte skulle bli någon säsong 3. Å nej! Inte en till serie de lägger ner! :arg: Citera
Klaudija Postad 9 Februari, 2006 Rapport Postad 9 Februari, 2006 (redigerade) Jag har nyss fått veta av seriens producent att dom ska börja spela in säsong 3 sommaren 2006, så den kommer säkert på TV 3 efter att säsongen visats i USA. Bra va! Klaudija Redigerad 9 Februari, 2006 av Klaudija Citera
everybodyknows Postad 9 Februari, 2006 Rapport Postad 9 Februari, 2006 nice......men varför ett så långt uppehåll? finansiella problem? Citera
Klaudija Postad 9 Februari, 2006 Rapport Postad 9 Februari, 2006 Jo, det är så här. Dom tänkte först lägga ner serien efter säsong 2, men eftersom så många var emot det så bestämmde dom sig för att satsa på en tredje säsong. Klaudija Citera
DominionMaster Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 Har säsong 1-4 på dvd nu, dessa går att köpa till förmånligt pris i en samlarbox! Jag hoppas det blir en fortsättning, men det vet de väl inte ännu. I 4an lämnade producenterna öppet för en fortsättning. Gillar denna down to earthserie! Säsong 4 är bäst! Kul att Ali (Tyler) från serien är med i nya långfilmen Benjamin Button!! Citera
Chik Postad 26 Januari, 2009 Rapport Postad 26 Januari, 2009 Jag var ung och dum när denna serie gick på TV *slå mig själv i huvudet* och såg inte på den. Men nu tycker jag att den verkar riktigt bra och jag funderar på att inhandla första säsongen Citera
DominionMaster Postad 26 Januari, 2009 Rapport Postad 26 Januari, 2009 Chik, slå till på boxsetet istället, mycket mer prisvärt. Alla 4 säsonger hos Ginza för 599 kr. Finns säkert billigare någonannanstans. Citera
Unkas Postad 28 Januari, 2009 Rapport Postad 28 Januari, 2009 Kollade på prisjakt. Billigas var filmia.se där den kompletta serien kostade 577:- http://prisjakt.nu/produkt.php?p=331189 Citera
DominionMaster Postad 28 Januari, 2009 Rapport Postad 28 Januari, 2009 Yepp, då fanns den billigare någon annanstans Någon som vet om en 5e säsong kommer att komma? Citera
Schran Postad 28 Januari, 2009 Rapport Postad 28 Januari, 2009 Nej, The 4400 är nerlagd. Definitivt. Tyvärr. Mitt när historien verkligen nådde en kritisk och riktigt intressant punkt kan ju tilläggas. Har väl varit löst (väldigt löst) prat om en tv-film eller bok eller annat för att avsluta historien, men det blir inga fler säsonger. Citera
Vorik Postad 29 Januari, 2009 Rapport Postad 29 Januari, 2009 (redigerade) Välket är väldigt synd då serien är mycket bra i mitt tycke. Mycket djup på sina ställen med handling som kräver lite eftertanke. Vilket jag bara tycker om. Det finns tydligen två böcker som har kommit ut efter nedläggningen. The Vesuvius Prophecy samt Wet Work. Har inte läst dom själv så jag vet inte om dom tar vid där serien slutatde eller om dom är fristående. Redigerad 29 Januari, 2009 av Tuvok Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.