Centerwall Posted June 6, 2005 Report Share Posted June 6, 2005 Efter att ha fastnat för Boston Legal har jag och en kompis kommit fram till att om någon någonsin får för sig att göra en remake på TOS så skulle James Spader utan problem kunna hoppa in och spela Kirk. Håller ni med? Och vilka vill vi se i de andra rollerna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 James Spader som Kirk???? Öh, nä. Jag skulle bli ledsen om man gjorde en remake på TOS, och skulle sen Spader spela Kirk så skulle jag få spader. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai Dukat Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 James Spader som Kirk???? Öh, nä. Jag skulle bli ledsen om man gjorde en remake på TOS, och skulle sen Spader spela Kirk så skulle jag få spader. <{POST_SNAPBACK}> Otroligt!!!! ;) För första gången så är jag och EoNeel helt överens gällande något. Visst det finns likheter mellan Spader och den gubbiga-kirk. Men Kirk var inte gubbe så därför passar inte Spader så bra. Jude Law skulle vara intressant - ajdå nu tror jag inte att jag och EoNeel var överens längre ;) ;) ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerwall Posted June 7, 2005 Author Report Share Posted June 7, 2005 För första gången så är jag och EoNeel helt överens gällande något. Visst det finns likheter mellan Spader och den gubbiga-kirk. Men Kirk var inte gubbe så därför passar inte Spader så bra. Ah, han är rätt gubbig i filmerna! ;) ;) Jude Law skulle vara intressant Som Spock då? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Om inte Will Smith hade varit mörkhyad så hade han varit perfekt som Spock med dom stora öronen! Hade bara behövt vika dom lite ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Picard Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Om inte Will Smith hade varit mörkhyad så hade han varit perfekt som Spock med dom stora öronen! Hade bara behövt vika dom lite ;) <{POST_SNAPBACK}> Haha, lite elakt men ändå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 Istället för en remake så skulle man göra en serie med Kirk som ung och hans väg till Starfleet. Vem man skulle ha i huvudrollen vet jag inte. Edward Furlong kanske... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted September 15, 2005 Report Share Posted September 15, 2005 En remake skulle passa bra med tanke på att tekniken känns rätt föråldrad jämfört med enterprise. W Bush skulle nog passa bra som säkerhetschef ombord! B) J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted October 7, 2005 Report Share Posted October 7, 2005 En ung Spock skulle kunna spelas av Josh Hartnett...eller? :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted October 7, 2005 Report Share Posted October 7, 2005 Kanske, han ser ju lite vulcan aktig ut runt ögonen men om man tittar till talang... i black hawk down var han så dålig....precis som resten av filmen (för mycket slem och för mycket omänskliga fiender som bara stormade framåt och sedan när generalen står och torkar blod inna på sjukhuset...aaaah) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolsk Posted October 7, 2005 Report Share Posted October 7, 2005 Av någon anledning kan jag tänka mig Adam Brody (Seth i O.C. ni vet) som en ung Bones. Vet inte om han skulle klara av accenten dock...? Som en något äldre Bones... vet inte! Som Spock... hmm... Paul Gross (Frasier i Due South) Mamma föreslår Josh Halloway som Kirk, men jag vet inte jag... Men en remake skulle nog inte vara en så bra idé... TOS är ju redan perfekt i sig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai Dukat Posted October 12, 2005 Report Share Posted October 12, 2005 Tänk vilket gnäll Shatner & Co. skulle leverera om det gjordes en remake. Jössöss vad less man skulle bli på deras -"det är inte riktig ST" kommentar. Fast åå andra sidan det är jag redan så det skulle kanske inte bli någon skillnad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Tänk vilket gnäll Shatner & Co. skulle leverera om det gjordes en remake. Jössöss vad less man skulle bli på deras -"det är inte riktig ST" kommentar. Fast åå andra sidan det är jag redan så det skulle kanske inte bli någon skillnad. Det skulle väl i allra högsta grad vara rättfärdigat utav dom ifall de nu skulle klagat på om det skulle hända. Nej detta ska man inte göra om på något sätt. Låt det bara vara... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 (edited) Efter att ha fastnat för Boston Legal har jag och en kompis kommit fram till att om någon någonsin får för sig att göra en remake på TOS så skulle James Spader utan problem kunna hoppa in och spela Kirk. Håller ni med? Och vilka vill vi se i de andra rollerna? Sakta i backarna här! Ser inte du hur dåligt skådespeleri som James Spader kör med. Ser inte du att han bara gör sig till medan William Shatner är sig själv vilket han alltid varit sen i Star Trek och i dokumentärer, och som programledare i programmet Rescue 911 Det finns inget annat att folk här borde ju se att William Shatner utstrålning inte är konstgjord och platt som James Spader gör sig. Edited October 24, 2006 by Supertreck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Efter att ha fastnat för Boston Legal har jag och en kompis kommit fram till att om någon någonsin får för sig att göra en remake på TOS så skulle James Spader utan problem kunna hoppa in och spela Kirk. Håller ni med? Och vilka vill vi se i de andra rollerna? Sakta i backarna här! Ser inte du hur dåligt skådespeleri som James Spader kör med. Ser inte du att han bara gör sig till medan William Shatner är sig själv vilket han alltid varit sen i Star Trek och i dokumentärer, och som programledare i programmet Rescue 911 Det finns inget annat att folk här borde ju se att William Shatner utstrålning inte är konstgjord och platt som James Spader gör sig. Herregud du måste driva? Säger du att James Spader inte gör en bra inats i rollen som Alan Shore? Det är väl klart at han "gör sig till" det är ju vad det går ut på när man är skådespelare. Han spelar en roll där han ska verka överlägsen. Att han dessutom vunnit 2 Emmy's för en och samma roll (även nominerad en ytterligare gång) säger ganska mycket om rollprestationen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 (edited) Istället för en remake så skulle man göra en serie med Kirk som ung och hans väg till Starfleet. Vem man skulle ha i huvudrollen vet jag inte. Edward Furlong kanske... vem är Edward Furlong ? är det John Connor i T2 ? Edited February 14, 2007 by K´hogh son of Klintoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 Efter att ha fastnat för Boston Legal har jag och en kompis kommit fram till att om någon någonsin får för sig att göra en remake på TOS så skulle James Spader utan problem kunna hoppa in och spela Kirk. Håller ni med? Och vilka vill vi se i de andra rollerna? Sakta i backarna här! Ser inte du hur dåligt skådespeleri som James Spader kör med. Ser inte du att han bara gör sig till medan William Shatner är sig själv vilket han alltid varit sen i Star Trek och i dokumentärer, och som programledare i programmet Rescue 911 Det finns inget annat att folk här borde ju se att William Shatner utstrålning inte är konstgjord och platt som James Spader gör sig. Herregud du måste driva? Säger du att James Spader inte gör en bra inats i rollen som Alan Shore? Det är väl klart at han "gör sig till" det är ju vad det går ut på när man är skådespelare. Han spelar en roll där han ska verka överlägsen. Att han dessutom vunnit 2 Emmy's för en och samma roll (även nominerad en ytterligare gång) säger ganska mycket om rollprestationen. vet inte , är för upptagen med att kolla in Rhona Mitra(från Hollow man där hon spelar den läckra grannen till Kevin Bacon) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P'kea Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 James Spader som Kirk???? Öh, nä. Jag skulle bli ledsen om man gjorde en remake på TOS, och skulle sen Spader spela Kirk så skulle jag få spader. Ha ha ha ha. Kul ordvits. Kan du några fler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 (edited) James Spader som Kirk???? Öh, nä. Jag skulle bli ledsen om man gjorde en remake på TOS, och skulle sen Spader spela Kirk så skulle jag få spader. Ha ha ha ha. Kul ordvits. Kan du några fler? hellre spader än Rut(g)er Hauer(han behöver lite klöver :lol: :lol: ) Edited February 19, 2007 by K´hogh son of Klintoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 11, 2007 Report Share Posted June 11, 2007 vet inte , är för upptagen med att kolla in Rhona Mitra(från Hollow man där hon spelar den läckra grannen till Kevin Bacon) Ah, jag förstår dig. Hon är riktigt het den där Rhona. Synd att hon inte längre är med i serien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted June 11, 2007 Report Share Posted June 11, 2007 (edited) vet inte , är för upptagen med att kolla in Rhona Mitra(från Hollow man där hon spelar den läckra grannen till Kevin Bacon) Ah, jag förstår dig. Hon är riktigt het den där Rhona. Synd att hon inte längre är med i serien saknar henne ...slutade titta när hon försvann :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Edited June 15, 2007 by K´hogh son of Klintoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 11, 2007 Report Share Posted June 11, 2007 vet inte , är för upptagen med att kolla in Rhona Mitra(från Hollow man där hon spelar den läckra grannen till Kevin Bacon) Ah, jag förstår dig. Hon är riktigt het den där Rhona. Synd att hon inte längre är med i serien saknar henne ...slutade titta när hon försvann Äh, det är fortfarande en bra serie. Don't loose hope ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gronkal Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 remake på tos skulle vara intresant men jag är inte säker på det men senaste filmen lyckades dom ganska bra med ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts