Jump to content

Favoriter i besättning

Trent

Recommended Posts

Hej. Jag har sett Voyager sedan 1 år tillbaka, och trodde inte jag kunde älska en Serie så mycket, jag såg mycket TNG som mindre men Voyager har allt som TNG saknade i charm, roller, moral, kärlek m.m.  Min favorit har alltid varit Kes med sin underbara röst, synd att hon inte är med längre, jag blev därför tvungen(?) att hitta en ny. Och självklart blev det Torres med sin unika karaktär. att hon har en aggresiv klingon inom sig som ibland gör sig påmind. Jag får väl följa Voyager vidare och se vad hon och de andra råkar ut för.  Någon mer som har nån favorit??

• Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag kan helt klart inte bestämma mig. Torres är stark, men Harry Kim har utvecklats mycket under de år som serien har fortlöpt (jag har sett alla avsnitt fram till sista avsnittet på sjätte säsongen). Doktorn är nog den som jag lutar mot, tror jag.

Kathryn Janeway. Ingen tvekan.  

Hon är en stark ledare, rättvis och skarpsynt.

Trots ett svårt och påfrestande jobb lyckas hon bibehålla sitt lugn och sin tuffa, förnuftiga attityd.

Min absoluta favorit ! =)

Sen har jag ju inte lyckats undkomma att bli lite småkär i Harry Kim. Han är osäker och lite fånig, men han verkar omtänksam och empatisk. Och sen är han ju så söt ! ;)

Kes gillar jag också, hennes röst är väldigt sympatisk !

Som sagt, stackars Neelix.

//Lollo

• 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...