Trent Posted February 27, 2001 Report Share Posted February 27, 2001 Hej. Jag har sett Voyager sedan 1 år tillbaka, och trodde inte jag kunde älska en Serie så mycket, jag såg mycket TNG som mindre men Voyager har allt som TNG saknade i charm, roller, moral, kärlek m.m. Min favorit har alltid varit Kes med sin underbara röst, synd att hon inte är med längre, jag blev därför tvungen(?) att hitta en ny. Och självklart blev det Torres med sin unika karaktär. att hon har en aggresiv klingon inom sig som ibland gör sig påmind. Jag får väl följa Voyager vidare och se vad hon och de andra råkar ut för. Någon mer som har nån favorit?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 28, 2001 Report Share Posted February 28, 2001 Jag kan helt klart inte bestämma mig. Torres är stark, men Harry Kim har utvecklats mycket under de år som serien har fortlöpt (jag har sett alla avsnitt fram till sista avsnittet på sjätte säsongen). Doktorn är nog den som jag lutar mot, tror jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted February 28, 2001 Report Share Posted February 28, 2001 Jag måste nog oxå säga att Doktorn är min favorit. Hans humor är ju helt underbar . I 'Message In a Bottle' var han ju så rolig. LOL BTW, Välkommen till forumet Trent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted February 28, 2001 Report Share Posted February 28, 2001 Min favorit är Tom Paris. Fast en som har utvecklats mycket är Neelix. I början var han så svartsjuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herman Posted February 28, 2001 Report Share Posted February 28, 2001 Även om Tom Paris är mest sympatisk och kanske även lik mig själv, är Tuvok en klar favorit. Hans meditativa läggning och logiska tankebanor är fascinerande och något att själv eftersträva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted February 28, 2001 Report Share Posted February 28, 2001 Kathryn Janeway. Ingen tvekan. Hon är en stark ledare, rättvis och skarpsynt. Trots ett svårt och påfrestande jobb lyckas hon bibehålla sitt lugn och sin tuffa, förnuftiga attityd. Min absoluta favorit ! =)Sen har jag ju inte lyckats undkomma att bli lite småkär i Harry Kim. Han är osäker och lite fånig, men han verkar omtänksam och empatisk. Och sen är han ju så söt ! ;)Kes gillar jag också, hennes röst är väldigt sympatisk ! Som sagt, stackars Neelix.//Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 1, 2001 Report Share Posted March 1, 2001 7/9:s röst tycker jag är väldig "häftig", men i posetiv mening. Den låter så cool. Så Ryan gör ett bra jobb där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Posted March 1, 2001 Report Share Posted March 1, 2001 Min favorit är nog antingen Seven eller Harry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Posted March 3, 2001 Report Share Posted March 3, 2001 Nu har jag äntligen bestämt mig för vem som är min favorit... Det är Harry. Jag håller med Peter om att han har utvecklats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 4, 2001 Report Share Posted March 4, 2001 Jag tycker att Tom Paris är hästig för hans stil är cool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 5, 2001 Report Share Posted March 5, 2001 Jag vet inte om han är hästig, precis... ;) Du menar väl häftig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 5, 2001 Report Share Posted March 5, 2001 hans stil, lite nonchalant, skryter lie som när Harry säger att han har en 1 flickvän där hemma på Jorden och Paris säger att han har 5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted March 6, 2001 Report Share Posted March 6, 2001 Hm.. sånt kan man ju bli mer eller mindre imponerad av.. ;) //Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 7, 2001 Report Share Posted March 7, 2001 Om du undrar så var det bara ett exempel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted March 7, 2001 Report Share Posted March 7, 2001 Hyfsat vitsigt. Ett rätt bra exempel. Är det inte med i serien ? //Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 7, 2001 Report Share Posted March 7, 2001 jo det är med i ett av de första avsnitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Me Posted March 8, 2001 Report Share Posted March 8, 2001 Min är nog Doktorn och Paris. Båda kommer alltid med någon kommentar som är helt oförberedd på, beroende på vilken situation. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blob Posted May 18, 2001 Report Share Posted May 18, 2001 Seven of Nine helt klart...vart helt annan klass på serien efter hennes inhopp.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebbo from Narmek Posted May 18, 2001 Report Share Posted May 18, 2001 Håller helt med Blob! 7/9 är annars den som har utvecklats mest ( det får man se mer av i framtida avsnitt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted May 19, 2001 Report Share Posted May 19, 2001 tre favoriter är Doktorn tuvok 7/9 de är så sköna att se på när de kommer med sina komentarer och sitt coola lugn.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blob Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 jag håller med Archangel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebbo from Narmek Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 vet inte om jag gillar Tuvok så mycket men annars tycker jag att harry är helskönmen som sagt tidigare seven är min favorit :iloveu: Seven of Nine :iloveu: (Ändrad av Sebbo from Narmek kl. 6:14 pm den maj 22, 2001) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blob Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 Sebbo, tycker du Harry är helskön?..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebbo from Narmek Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 jepp ...men jag tycker lite synd om honom ocksåhan får aldrig till det me någon tjej och så gillar han ju seven (Ändrad av Sebbo from Narmek kl. 6:33 pm den maj 22, 2001) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 Sebbo from Narmek sluta! Jag tror inte att något tycker att du är särkilt rolig. väx upp någon gång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts