Pjotr'k Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 Diskussionen börjar att spåra ur. Håll er till ämnet om favorit i besättningen, annars kommer diskussionen att avslutas. Använd messenger-funktionen i forumet om ni vill skicka privata meddelanden till någon i forat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blob Posted May 23, 2001 Report Share Posted May 23, 2001 Archangles...vi får väl lära oss av dig-........14 åring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted May 23, 2001 Report Share Posted May 23, 2001 det är bra Blob se och lär av mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Four of Eight Posted June 15, 2001 Report Share Posted June 15, 2001 Alla är bäst på nåt sätt tycker jag.. Doktorn är ju helt klart roligast. Tuvok coolast.. Han kan fälla vem som helst i en debatt med sina logiska kommentarer Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted June 18, 2001 Report Share Posted June 18, 2001 Jag tror nog torres och doktorn.. Men snyggast är annan sak.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted June 30, 2001 Report Share Posted June 30, 2001 TIM RUSS RULES!!!!! (Tuvok) Som ni kanske vet kom 7/9 med i serien för att programet hade dåliga tittar siffror. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted July 2, 2001 Report Share Posted July 2, 2001 Jo.. nog tror jag 7/9 är dragploster för manliga tittare, Men hon är ett bra tillskått i besättningen med sitt borg kunskap.. och det kommer visa sig i framtida avsnitt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted October 9, 2001 Report Share Posted October 9, 2001 Men då har du kanske sett Endgame? Min favorit är absolut Kapten Janeway. Hon är lugn och cool. (Fast hon dricker kanske lite för mycket kaffe.) Fast det enda hon saknar det är en kille! Chakotay såklart. För övrigt är hon en mycket bra kapten och Kate Mulgrew passar bra in i rollen som henne. Commander Jennie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted October 9, 2001 Report Share Posted October 9, 2001 Jag gillar också Janeway bäst. Hon är en tuff tjej som är ett bra föredöme för andra tjejer. Hon står för det hon gör, det är bra. Sen gillar jag faktiskt inte tanken på J/C. De har ett bra förhållande, låt det vara så. Men kaffedrickandet är väl bra? :cheesy: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted October 9, 2001 Report Share Posted October 9, 2001 Ja, den som gjort det bästa uppryckte då det gäller skådespeleriet tycker jag är Paris. Han börjar ju vara en favvis för mig. Dock rår ju INGEN på doktorn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted October 9, 2001 Report Share Posted October 9, 2001 Nejnejnej, inte kaffe! *hör en röst inom sig "Tea, Earl Grey, Hot"* ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted October 11, 2001 Report Share Posted October 11, 2001 Visste ni att Janeway också har en tur kaffe kopp? hennes favorit kaffe är med lite glass och mjölk i. Min andra favorit är Tom. Han är söt och gullig,,,,,, Commander jennie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janson Posted October 28, 2001 Report Share Posted October 28, 2001 Citat: från commander jennie den 11:17 am den okt. 9, 2001 Fast det enda hon saknar det är en kille! Chakotay såklart. För övrigt är hon en mycket bra kapten och Kate Mulgrew passar bra in i rollen som henne. Commander Jennie.Hon blev ju lite halvkär i "Counterpoint", men han lurade ju henne såklart.Mike Janson USS Cousteau NCC-2701 Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted October 29, 2001 Report Share Posted October 29, 2001 Ja, tyvärr! Jag är forfarande rasande över det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniels Posted October 30, 2001 Report Share Posted October 30, 2001 Säger bara Tom Paris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janson Posted November 1, 2001 Report Share Posted November 1, 2001 Är det bara jag som inte har någon som helst aning om vem Kes är? Jag menar, jag vet att hon är sjuksköterska och har sett bilder på henne, men jag kommer inte ihåg att jag har sett henne på TV. Är hon med ofta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted November 1, 2001 Report Share Posted November 1, 2001 kes försvan när 7/9 kom... hon jälpte dem ut ur borg-rymd när hon försvan... spojler * * * * * * * * * * * * * * men hon ska vist komma tilbaka senare i ett avsnit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted November 1, 2001 Report Share Posted November 1, 2001 Kes var med i avsnitten 101-170. Sedan tog Seven över som skeppets "babe". ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janson Posted November 1, 2001 Report Share Posted November 1, 2001 Okej, så det är därför jag inte känner till henne. Började kolla på Voyager precis när Seven of Nine kom in. Vet vad ni tänker, men det var inte på grund av henne. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted November 7, 2001 Report Share Posted November 7, 2001 Mina favoriter är B´ellana (hon e bäst!), Harry Kim och Doc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted November 7, 2001 Report Share Posted November 7, 2001 Vi gillar Tim Russ. Han är så skön med sitt raka jag, liksom, så så och så , INTE SÅ. Men märker det när han är med Paris mest. Sen han ordval. I förra avsnittet Gratity saäger han efter att Noss ber om hjälp, I will assist you med klatshig stil, på blir det Jag hjälper dig som vem som helst skulle säga men direkt översatt som dom menar , jag assisterar dig. Picon Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEMiX Posted November 8, 2001 Report Share Posted November 8, 2001 när man snackar om favorit i besättningen tänker jag direkt på TNG och Lt Commander Data... han e ju bara så cool i Voyager får jag väl hålla på EMH och 7/9... det bästa är de avsnitt där de två umgås... *ler*... alltid lika kul... =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted November 9, 2001 Report Share Posted November 9, 2001 Jo.. Men håll med lite att det värkar vara seven som räddar dom ut ur många situationer.. Astrolab m.m. sen att hon såg bättre ut som borg var en annan sak Sen tycker jag dom har valt några starka skådisar som seven, belana, yaneway, tom, nelix.. Några som syns och hörs och man kan känna lite för... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted November 12, 2001 Report Share Posted November 12, 2001 Mina favoriter är Tuvok och lite Naomi wildman hon e ganska kul och tuvok med sin logik och sätet han pratar på typ: -natruly Picard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted November 13, 2001 Report Share Posted November 13, 2001 Ellas favoritlista 1. Borgdrottningen (spelade av Alice Krige) 2. Kathryn Janeway 3. Tom Paris 4. B'Elanna Torres 6. Apan i "Resolutions" 7. Chakotay 8. Tuvok 9. Q 10. Harry Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts