Jump to content

Favoriter i besättning

Trent

Recommended Posts

Diskussionen börjar att spåra ur. Håll er till ämnet om favorit i besättningen, annars kommer diskussionen att avslutas. Använd messenger-funktionen i forumet om ni vill skicka privata meddelanden till någon i forat.

• Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Men då har du kanske sett Endgame? Min favorit är absolut Kapten Janeway. Hon är lugn och cool. (Fast hon dricker kanske lite för mycket kaffe.) Fast det enda hon saknar det är en kille! Chakotay såklart. För övrigt är hon en mycket bra kapten och Kate Mulgrew passar bra in i rollen som henne. Commander Jennie.

Jag gillar också Janeway bäst. Hon är en tuff tjej som är ett bra föredöme för andra tjejer. Hon står för det hon gör, det är bra.

Sen gillar jag faktiskt inte tanken på J/C. De har ett bra förhållande, låt det vara så.

Men kaffedrickandet är väl bra? :cheesy:

• 3 weeks later...
Citat: från commander jennie den 11:17 am den okt. 9, 2001

Fast det enda hon saknar det är en kille! Chakotay såklart. För övrigt är hon en mycket bra kapten och Kate Mulgrew passar bra in i rollen som henne. Commander Jennie.

Hon blev ju lite halvkär i "Counterpoint", men han lurade ju henne såklart.

Mike Janson

USS Cousteau NCC-2701

Vi gillar Tim Russ. Han är så skön med sitt raka jag, liksom, så så och så , INTE SÅ. Men märker det när han är med Paris mest. Sen han ordval. I förra avsnittet Gratity saäger han efter att Noss ber om hjälp, I will assist you med klatshig stil, på blir det Jag hjälper dig som vem som helst skulle säga men direkt översatt som dom menar , jag assisterar dig.

Picon

när man snackar om favorit i besättningen tänker jag direkt på TNG och Lt Commander Data... han e ju bara så cool :)

i Voyager får jag väl hålla på EMH och 7/9... det bästa är de avsnitt där de två umgås... *ler*... alltid lika kul... =)

Jo.. Men håll med lite att det värkar vara seven som räddar dom ut ur många situationer.. Astrolab m.m.

sen att hon såg bättre ut som borg var en annan sak :D

Sen tycker jag dom har valt några starka skådisar som seven, belana, yaneway, tom, nelix.. Några som syns och hörs och man kan känna lite för...

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...