commander jennie Posted January 3, 2002 Report Posted January 3, 2002 Här är en till art 116 det är den där arten som var med i Hope and fear iallafall... Och visst man måste vara snabb om man ska hänga med är på forumet!!! Quote
Lis@ Posted January 4, 2002 Report Posted January 4, 2002 Här är en till art 116 det är den där arten som var med i Hope and fear iallafall... Oops...Jocke hade visst redan sagt både Hazari och "jennies art"; 116. Quote
Jocke Posted January 4, 2002 Report Posted January 4, 2002 Här är en till art 116 det är den där arten som var med i Hope and fear iallafall... Oops...Jocke hade visst redan sagt både Hazari och "jennies art"; 116. Japp jag var snabbast ;) Quote
Lis@ Posted January 6, 2002 Report Posted January 6, 2002 Här är en till art 116 det är den där arten som var med i Hope and fear iallafall... Oops...Jocke hade visst redan sagt både Hazari och "jennies art"; 116. Japp jag var snabbast ;) Den här gången... ;) Quote
SevenofNine Posted January 6, 2002 Report Posted January 6, 2002 :sly: tjena alla. jag vill minnas att DATA har blivit assimilerad vid något tillfälle det borde ju vara ett nummer i borgernas filer? är det någon som vet något om detta? Quote
Lieutenet Lind Posted February 3, 2002 Report Posted February 3, 2002 SPOILERVARNING! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jag tycker BÈlanna var mycket mer vacker som hon var innan hon blev borg.... tur att doktorn kunde ta bort alla borgtekning från dom!!! Quote
Lieutenet Lind Posted February 3, 2002 Report Posted February 3, 2002 BÈlanna Torres chef i maskin på skeppet Voyager.... :sly: Quote
Pjotr'k Posted February 3, 2002 Author Report Posted February 3, 2002 Du skrev: Jag tycker BÈlanna var mycket mer vacker som hon var innan hon blev borg.... tur att doktorn kunde ta bort alla borgtekning från dom!!! Hon är väl inte Borg. Pratar du om Seven Of Nine, eller berättar du saker om framtida avsnitt som inte skall stå här (s.k. Spoiler), om man inte skriver "SPOILERVARNING" och gör ett väldigt stort steg mellan Varningstexten och övrigt text? Quote
Lieutenet Lind Posted February 3, 2002 Report Posted February 3, 2002 Förlåt jag hade ingen anning att man skulle skriva spoilervarning om man skrev om vad som skulle hända... ??? Quote
Lis@ Posted February 4, 2002 Report Posted February 4, 2002 Jag hittade en art till: Species 5731 = Cardassians Quote
Turambar Posted April 3, 2002 Report Posted April 3, 2002 SPOILERVARNING * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Både Janeway, Torres och Tuvok blir assimilerade.... Fast Tuvok har fortfarande "brun-aktig" hud..... Och Torres har kvar sina veck i pannan.... men inte Janeway..... Om man läser Aliens & Artifacts så står det att dom gjorde det för att tittarna skulle känna igen B'elanna och Tuvok, men inte Janeway för att dom skulle se hur mkt borgerna har gjort på henne...... Quote
Alex_V Posted April 3, 2002 Report Posted April 3, 2002 Vad hade Janeway och Torres för nama som borger? Jag vet bara att Tuvok hette 3of12. Quote
Turambar Posted April 4, 2002 Report Posted April 4, 2002 Blir dom borger vad otäckt!! ja det blir dom Quote
Callandor Posted April 4, 2002 Report Posted April 4, 2002 :borg2: Här är en ganska bra sida om borg http://www.theborgcollective.com/centralnode.htm Quote
Jocke Posted April 4, 2002 Report Posted April 4, 2002 Men, hur, var, när? ;0 ??? Snälla ni kan väll ta sådana här diskussioner via PM Quote
Turambar Posted April 4, 2002 Report Posted April 4, 2002 Snälla ni kan väll ta sådana här diskussioner via PM visst Quote
Lieutenet Lind Posted July 17, 2003 Report Posted July 17, 2003 På Star Treks offical sida har dom några Borg numreringar och dom har 2461 - The Brunali Man fick visst veta om dom i avsnittet Child`s Play Mer om: Species 2461 Quote
thestargaze Posted July 28, 2003 Report Posted July 28, 2003 Finns det något som heter Semiborg? Vad är det i så fall? Quote
Essray Posted August 18, 2003 Report Posted August 18, 2003 På Star Treks offical sida har dom några Borg numreringar och dom har 2461 - The Brunali Man fick visst veta om dom i avsnittet Child`s Play Mer om: Species 2461 Brunali, är ju f ö Ichebs art. Finns det något som heter Semiborg? Vad är det i så fall? Jag har aldrig hört den benämnigen användas, men det låter ju som det skulle vara en beskrivning av ngn som inte är till fullo Borg, som t ex Seven. Quote
StoVoKor Posted August 18, 2003 Report Posted August 18, 2003 det måste ha varit MI6 som blev assimilerade först. :lol: Quote
Recommended Posts