Gå till innehåll
Inter

Vad är häftigast med klingon.

85 medlemmar har röstat

1. 1.

• Deras vapen
      18
    • Deras utseende
      21
    • Deras skepp
      17
    • Deras relion
      27

Rekommenderade inlägg

Jag tycker att ordet klingon är häftigt, för det låter nästan som lingon. Klingonsylt till kalopsen, någon?

Gatan jag bor på heter Lingongatan... Det skulle man ju kunna göra om till Klingongatan...  :D  

Det här var nästan irrelevant...

:klingon:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Vilket kul namn. Det är säkert mode med gatunamn också.

Klart det är! När den stora stadsdelen Kortedala i Göteborg byggdes på 70-talet var det jättetufft med rymden och NASA o sådär.. så där finns en massa gator som heter Kometgatan, Galaxvägen, Asteroidgatan osv osv.. gissa om jag vill ha den adressen!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Har Klingon spesiela förolempningar? Det viste inte jag.

Nja, inte speciella kanske, men de förolämpar allt, alla och varandra hela tiden. ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Klingonerna skulle vara ganska så tråkiga, vanliga "bad guys" om det inte var för deras sjyssta heder, traditioner och religion. Språket är tufft också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gillar alla här klingons?

Det kan jag inte förstå. Jag tycker inte de är häftiga - snarare primitiva. OK visst det har funnits ett par intressanta karaktärer, men de är inte många.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gillar alla här klingons?

Det kan jag inte förstå. Jag tycker inte de är häftiga - snarare primitiva. OK visst det har funnits ett par intressanta karaktärer, men de är inte många.

Jag gillar inte Klingons mer än jag gillar någon annan ras.

Tror inte ens jag har en favoritras...

Fast det är klart, Bolianerna har en väldigt fin färg :)

Klingoner är rätt fula, faktiskt... Men tuffa vapen... Och grymt språk... Men som du sa, dom är rätt primitiva av sig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
... Fast det är klart, Bolianerna har en väldigt fin färg :)

Jo, de är fina. Föresten jobbar dom med nått annat än engineering har nämligen för mig att jag inte sett dem i nån annan tjänst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jo, de är fina. Föresten jobbar dom med nått annat än engineering har nämligen för mig att jag inte sett dem i nån annan tjänst.

hoho...har sett en som skepps frisör på Ent-D...kommer dock inte ihåg vilket avsnitt de var.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Deras vapen, fast på andra plats religionen, (it is a good day to die), det där vapenet som e stor som Torres och Tuvok hade i Barge of the Dead, jag vet inte vad det heter....tyvärrr

It is a great day for battle

Proton

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Deras vapen, fast på andra plats religionen, (it is a good day to die), det där vapenet som e stor som Torres och Tuvok hade i Barge of the Dead, jag vet inte vad det heter....tyvärrr

It is a great day for battle

Proton

det är coolt

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
det där vapenet som e stor som Torres och Tuvok hade i Barge of the Dead, jag vet inte vad det heter....tyvärrr

Bat´Leths...eller hur de nu stavas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
det där vapenet som e stor som Torres och Tuvok hade i Barge of the Dead, jag vet inte vad det heter....tyvärrr

det stora vapnet heter bat'leth och "dolken" heter d'k tahg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu