Gå till innehåll

Star Trek Online


Kashked

Rekommenderade inlägg

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Har som Mr Trek också kopierat min karaktär till tribble.

Play with the STO Team this Friday

Jag deltog i eventet och var väldigt nära att få spela den nya STF:en, The Cure, med en Spel-utvecklare :w00t:. Jag fick dock nöja mej med att lira PVP med två andra utvecklare. :P

Det ställdes också en massa intressant frågor när vi chattade med DEVsen (Game Developers/spel-utvecklarna).

När en person fråga vad nästa event med DEVsen skulle va så svarade en snabbt: "Dancing with the DEV's..." :lol:

Redigerad av thamupp
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Well, bara så alla vet så kommer jag spela STO mkt mindre nu än inann. Nu när sommarn börjar närma sej kommer jag spendera väldigt mkt mindre tid vid datorn. Så ni kommer inte se mej lika mkt i spelet. ;)

Redigerad av thamupp
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, bara så alla vet så kommer jag spela STO mkt mindre nu än inann. Nu när sommarn börjar närma sej kommer jag spendera väldigt mkt mindre tid vid datorn. Så ni kommer inte se mej lika mkt i spelet. ;)

Är det så att du hade gillat mer quests för feds? Så ock för mig!

Men visst- till sommaren ska man endast lira om det haglar! Men Muppis hör av dej till mej om/när vi vill köra sista biten av the cure. Är egentligen sååå trött på att panga på borger. Och NEJ Mr Trek- jag gillar verkligen spelet. Men det har sina barnsjukdomar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Ska kolla om jag har fått den idag :)

Mest positiva med "de nya förändringarna/tilläggen" är väl att man ska få ett nytt uppdrag varje vecka att spela, om jag fattade rätt när jag snabbkollade vad som stod. Detta är ett smart drag för att hålla kvar spelare! Sämsta är den beryktade "nerfningen" av vapeneffekten. Men vi får väl se- det är många protester mot detta i forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Än så länge finns bara den nya brickan på tribble. Den kommer med nästa patch skulle jag tro. ;)

En annan grej som kommer med nästa patch är ju accolade-systemet. Typ som achievements. Tex. Gör 300 000 disruptor skada (250000/300000). För varje grej man gör får man "poäng" så man kan jämföra med andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många spelar STO just nu? Färre eller fler vid starten? Det är klart att en del spelare försvinner pga att det blir vår/sommar, men verkar det som om folk stannar kvar och tillkommer?

Ärligt talat... Tror det är färre nu... Klagomålen blir fler och tålamodet hos många h??ller på att ta slut. Jag tror att det kommer gå väldigt dåligt för spelet om inte season 2 (Stor patch) är så bra som alla hoppas.

Jag tror fortfarande på spelet och hoppas att det blir något stort. Vad kan vara bättre än ett Star Trek baserat MMORPG?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog färre som spelar totalt sett och i vår flotta har aktiviteten gått ner dom senaste två månaderna.

Jag hoppas att nästa patch inte kommer att tråka ner spelet(med alla ryktade nerfningar och allt) men jag måste erkänna att jag är inte helt onöjd med att jag bara prenumererar månadsvis ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...