ickamicka Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 är tom och belanna gifta nu?? inte förrän säsong 7, i Drive! aha.. hade för mig att de gifte sig i ett avsnitt i säsong 6.. jag menade säsong 5
Turambar Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 är tom och belanna gifta nu?? inte förrän säsong 7, i Drive! aha.. hade för mig att de gifte sig i ett avsnitt i säsong 6.. jag menade säsong 5 det var "silverblodet" (eller vad dom nu kallade det) som kopierade skeppet och alla ombort. Det var den B'elannan och Tom som gifte sig....
ickamicka Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 det var "silverblodet" (eller vad dom nu kallade det) som kopierade skeppet och alla ombort. var det i det avsnittet som de var på en främmande planet och blev kopierade av nån slags massa???
Turambar Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 det var "silverblodet" (eller vad dom nu kallade det) som kopierade skeppet och alla ombort. var det i det avsnittet som de var på en främmande planet och blev kopierade av nån slags massa??? ja det var det avsnittet
Lieutenet Lind Postad 16 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 16 Mars, 2002 Jag håller med om att ibland kan det vara tjorvigt när dom g'ifte sig i säsong 5.. Jag har fumndewrat var det kopierna man fick följa så där tills dom dog eller var det riktiga voyager...
commander jennie Postad 17 Mars, 2002 Rapport Postad 17 Mars, 2002 Det var kopierna man följde.. Jag tycker att det ärjättekul att dem gifte sig dem bråkade ju ofta och sådär liksom så man trodde inte att det skulle bli dem.... ;)
Suskiv Postad 17 Mars, 2002 Rapport Postad 17 Mars, 2002 Jag har fumndewrat var det kopierna man fick följa så där tills dom dog eller var det riktiga voyager... Det var bara se kopiorna i det avsnittet annars var det orginalbesättningen man såg. De nämnde ju en massa saker som inte vi sett samt att Tom fortfarande var kapten och inte fänrik som han är nu.
Lieutenet Lind Postad 17 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 17 Mars, 2002 VAd bra så det inte var att man följde kopierna i ett år... Jag tyckte det var rolkigt när klingorna kom på voyager och BÈlanna transporterade sig till Tom och hennes tum i säsong 7
Lieutenet Lind Postad 19 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 19 Mars, 2002 Är det nån som vet om det kommer att komma nåt riktigt bra avsnitt med Tom och BÈlanna nu i säsong 6
commander jennie Postad 21 Mars, 2002 Rapport Postad 21 Mars, 2002 Jepp!! det kommer komma flera bra avsnitt till och med!! Fast inte mycket J/C.. suck..
Lieutenet Lind Postad 22 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 22 Mars, 2002 Hur läne dröjer det innan man kommer att få se dom avsnitten med dom..
Ella Postad 22 Mars, 2002 Rapport Postad 22 Mars, 2002 Jepp!! det kommer komma flera bra avsnitt till och med!! Fast inte mycket J/C.. suck.. Voyager Conspiracy och Fair Haven kommer ju!!! *funderar på hur sjutton hon fick Fair Haven till J/C...* Jaja, med fantasi går allt...
Lieutenet Lind Postad 22 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 22 Mars, 2002 kommer att sitta klistrad framför dom avsnitten..
Ella Postad 22 Mars, 2002 Rapport Postad 22 Mars, 2002 Det tycker jag absolut du ska göra! *lånar ut Karlssons klister* Sen kan vi ha en jättespännande diskussion om vad du tyckte!
Lieutenet Lind Postad 22 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 22 Mars, 2002 Många kommer nog att gilla avsnittet efter som många verkar gilla Tom och BÈlanna väldigt bra.... i alla fall jag kommer att ha massor att prata om dom.. Jag har funderat nu när BÈlanna är gravid i säsong 7 så var det rett komigst att hon bnörjade må illa för klingorna brukar ju inte lätt börja må illa...
Ella Postad 23 Mars, 2002 Rapport Postad 23 Mars, 2002 Har inte klingonsar flera magar? Som kor ungefär... Eller är jag helt ute och snurrar? Det kanske bara är kor som har flera magar...
Lis@ Postad 23 Mars, 2002 Rapport Postad 23 Mars, 2002 Har inte klingonsar flera magar? Som kor ungefär... Eller är jag helt ute och snurrar? Jo, det kan nog stämma, dom har ju endel andra extraorgan iallafall. T.ex. 3 lungor
Lieutenet Lind Postad 24 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 24 Mars, 2002 Har inte klingonsar flera magar? Som kor ungefär... Eller är jag helt ute och snurrar? Jo, det kan nog stämma, dom har ju endel andra extraorgan iallafall. T.ex. 3 lungor vad jag vet har BÈlanna 2 magar och 3 lungor....
pmro Postad 26 Mars, 2002 Rapport Postad 26 Mars, 2002 Anledningen till varför hon mådde illa är kanske att hon är hälften mänska? Måste vara jobbigt att må illa om man har två magar... Kan inte vara kul när maginfluensan går... :klingon:
commander jennie Postad 26 Mars, 2002 Rapport Postad 26 Mars, 2002 Jepp! det måste vara ruskigt otäckt!! Två magar nej tack det räcker med en!!
Inter Postad 28 Mars, 2002 Rapport Postad 28 Mars, 2002 Om man har två magar måste maten fördelas mellan dom två,undrar hur det funkar
Lieutenet Lind Postad 28 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 28 Mars, 2002 Jag har sett avsnitten Workforc om det nu stavas så det var komisgt att Tom var förtjust i BÈlanna i dom avsnitten ochså...
Inter Postad 29 Mars, 2002 Rapport Postad 29 Mars, 2002 Jag tror jag har tappat tråden, när börja dom gilla varandra?
Lieutenet Lind Postad 29 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 29 Mars, 2002 Jag tror jag har tappat tråden, när börja dom gilla varandra? Dom gillade varann redan innan dom blev tillsammans men BÈlanna berätade först i avsnittet Day of Honor säsong 4 att hon gillade honom (Tom).. efter det avsnittet blev dom tillsammans..
Ella Postad 29 Mars, 2002 Rapport Postad 29 Mars, 2002 Vad var det som hände när dom var ute och flöt i rymden med rymddräkter och var nära att dö? Var det första gången B'Elanna sa att hon älskade Tom?
Rekommenderade inlägg