commander jennie Postad 15 Juni, 2002 Rapport Postad 15 Juni, 2002 Förresten de där om P/T jag e kär i en som kalla sför det.. bara så ni vet kjamizz.. ;)
Lieutenet Lind Postad 15 Juni, 2002 Författare Rapport Postad 15 Juni, 2002 Jag är kär i en tjej som heter Emelie... (totalt out of the subject... :P) Vad har det med ämnet att göra?? Jo kan nån skicka till mig ett PM om när Tom går upp i rank.... Han måste ha gjort nå bra för att gå upp i grad
Lieutenet Lind Postad 18 Juni, 2002 Författare Rapport Postad 18 Juni, 2002 Hur många avsnitt är det av resten av säsong 6 som är om tom och BÈlanna....
Lieutenet Lind Postad 26 Juni, 2002 Författare Rapport Postad 26 Juni, 2002 Har BÈlanna permanentat håret en gång till för det var mer lokigt än nåt avsnitt innan... ???
Quiet Postad 26 Juni, 2002 Rapport Postad 26 Juni, 2002 Har BÈlanna permanentat håret en gång till för det var mer lokigt än nåt avsnitt innan... ?? Jag tippar på att det är peruk. De flesta tjejerna har peruk i Voyager, kanske inte Seven dock.. där är det nog två deciliter hårspray istället. ;)
Lieutenet Lind Postad 26 Juni, 2002 Författare Rapport Postad 26 Juni, 2002 Har BÈlanna permanentat håret en gång till för det var mer lokigt än nåt avsnitt innan... ?? Jag tippar på att det är peruk. De flesta tjejerna har peruk i Voyager, kanske inte Seven dock.. där är det nog två deciliter hårspray istället. ;) BÈlannas hår är ganska stort faktis och Sevens hår det ligger perfekt undra om Kapten har peruk ??? Har du uptäckt att hennes pannveck har förändras??
commander jennie Postad 3 Juli, 2002 Rapport Postad 3 Juli, 2002 Kapten Janeway har verkligen peruk. Hon har egentligen svart eller brunt hår... Jag tycker också att Béllena spannveck har förändrats det är lite mer utsträckt. Kjamizzzar Jennie..
Lieutenet Lind Postad 6 Juli, 2002 Författare Rapport Postad 6 Juli, 2002 Kapten Janeway har verkligen peruk. Hon har egentligen svart eller brunt hår... Jag tycker också att Béllena spannveck har förändrats det är lite mer utsträckt. Kjamizzzar Jennie.. hennes pannveck har förändras det har blivit mindre sån där som går ut det har 4 eller 5 tror jag varit och nu är det 3 tror jag..
Lieutenet Lind Postad 7 Juli, 2002 Författare Rapport Postad 7 Juli, 2002 Jag tycker att det har blivit snyggare Jga håller med det är snyggare än vad det var....
Ella Postad 10 Juli, 2002 Rapport Postad 10 Juli, 2002 Kapten Janeway har verkligen peruk. Hon har egentligen svart eller brunt hår... Nope, hon har ljustbrunt åt det röda hållet. (Fasen vad svårt det är att förklara färger!) Det är absolut inte svart. Det här var visst inte så relevant till ämnet, kunde lika gärna ha struntat i det... Har absolut inget att göra med Tom och B'Elanna... F'låt
Lieutenet Lind Postad 11 Juli, 2002 Författare Rapport Postad 11 Juli, 2002 Kapten Janeway har verkligen peruk. Hon har egentligen svart eller brunt hår... Nope, hon har ljustbrunt åt det röda hållet. (Fasen vad svårt det är att förklara färger!) Det är absolut inte svart. Det här var visst inte så relevant till ämnet, kunde lika gärna ha struntat i det... Har absolut inget att göra med Tom och B'Elanna... F'låt tror du att BÈlanna ochså har peruk som de flesta tror ...
Ella Postad 11 Juli, 2002 Rapport Postad 11 Juli, 2002 tror du att BÈlanna ochså har peruk som de flesta tror ... Det vet jag faktiskt inte... Jag har jättesvårt för att se sånt där Hon har ju väldigt högt hårfäst, så lite gummilera (heter det troligtvis inte) och en peruk är v??l troligast.
Lieutenet Lind Postad 12 Juli, 2002 Författare Rapport Postad 12 Juli, 2002 tror du att BÈlanna ochså har peruk som de flesta tror ... Det vet jag faktiskt inte... Jag har jättesvårt för att se sånt där Hon har ju väldigt högt hårfäst, så lite gummilera (heter det troligtvis inte) och en peruk är väl troligast. Det är ju högt i hårfästet och ingen har ju så där flufigthår och när man ser bilder på hon så har hon helt enorlunda hår så jag tror i alla fall attt hon har peruk...
Suskiv Postad 12 Juli, 2002 Rapport Postad 12 Juli, 2002 Det vet jag faktiskt inte... Jag har jättesvårt för att se sånt där Hon har ju väldigt högt hårfäst, så lite gummilera (heter det troligtvis inte) och en peruk är väl troligast. Jag misstänker att det är nån form av latex som används för att fixa pannan.
Rekommenderade inlägg