Lieutenet Lind Postad 14 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 14 Februari, 2002 Ja allla har ju olika favo karäktärer som BÈlanna och Tom.. Själv gillar jag mest BÈlanna.. Men jag håller med om att Tom oftar hammnar i knipor... Men som tur lyckas han alltid ut ur dom.. I avsnittet course: Oblivion i säsong 5 när hologram BÈlanna dog (man trodde ju först att det var riktiga BÈlanna) höll jag på att börja vrålgrina för jag tyckte att enns liv skulle vara förstört.. men jag visste att hon skulle klara sig på nåt sett för jag hade set avsnitt som skulle hända......
The Borg Postad 15 Februari, 2002 Rapport Postad 15 Februari, 2002 Jag har funderat lite BÈlanna är hälften meniska och hälften klingong Men jag tror inte vulcans och någon annan ras har fått barn tillsammans.. Är det någon som tänkt på det eller vet..
Mikael Postad 15 Februari, 2002 Rapport Postad 15 Februari, 2002 jupp Spock är hälften människa, men om man gämnför Tuvok och Spock är Spock ändå mer "känslokall" än Tuvok, Tuvock är rena känslosamma kvinnan (hoppas ingen tar illa upp) än helt Vulcankorrekta Spock.
Quiet Postad 15 Februari, 2002 Rapport Postad 15 Februari, 2002 Just den biten är lite lustig, för alla som spelat Vulcans sedan Leonard Nimoy (Spock), T'pol, Tuvok m. fl. har ju tittat på Leonards tolkningar. Så då borde det väl vara Spock som var hårdast av alla? :vulcan:
pmro Postad 15 Februari, 2002 Rapport Postad 15 Februari, 2002 Har funderat... Om det nu överhuvudtaget vore möjligt för klingons och vulcans att para sig, så har Mikael en poäng i att det skulle vara jobbigt för omgivningen ifall klingonsidan blev starkare än vulcansidan. Å andra sidan så är det ju en livslång träning som gör att vulcan upprätthåller kontroll över sina känslor, vilket skulle kunna trycka ner det större antalet känslor, men som kanske i sin tur skulle göra det svårare att trycka ner dem (ta t.ex. bloodfever 3,8 där Vorik blir knasig). Jag blir bara mer och mer förvirrad... ???
Lieutenet Lind Postad 16 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 16 Februari, 2002 Jag tycker att BÈlannas ny frisyr i säsong 6 faktis är ganska snygg eller är det bara jag som tycker det????
Suskiv Postad 17 Februari, 2002 Rapport Postad 17 Februari, 2002 (ta t.ex. bloodfever 3,8 där Vorik blir knasig). Han blir "knasig" eftersom han genomgår Pon Farr (hoppas jag stavade rätt). Spock genomgår också Pon Farr. Vilket man får se i avsnittet Amok Time.
pmro Postad 17 Februari, 2002 Rapport Postad 17 Februari, 2002 Mmm, det är som Gul Tahel säger att det är pga Pon Farr som Vorik beter sig annorlunda. Detta beteende som uppkom pga hormonförändringar (om jag inte minns helt fel) inverkade rätt så negativt på omgivningen. Tänk då hur en halvvulcan/halvklingon skulle reagera. Troligtvis skulle effekten av hormonförändringarna bli starkare.
Lis@ Postad 17 Februari, 2002 Rapport Postad 17 Februari, 2002 Jag tycker att BÈlannas ny frisyr i säsong 6 faktis är ganska snygg eller är det bara jag som tycker det???? Nejdå, det tycker jag oxå. Hon passar bättre i lite lockigt...
Lieutenet Lind Postad 20 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 20 Februari, 2002 Hon var gullig i lockarna...
Lieutenet Lind Postad 20 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 20 Februari, 2002 Jag tycker att BÈlanna kommer att bli en perfekt mamma och jag tror att Tom inte kommer att bli en pjokig pappa.....
Suskiv Postad 20 Februari, 2002 Rapport Postad 20 Februari, 2002 Jag tycker att BÈlannas ny frisyr i säsong 6 faktis är ganska snygg eller är det bara jag som tycker det???? Nejdå, det tycker jag oxå. Hon passar bättre i lite lockigt... Jag kan inte hålla med er. Jag tycker hon var snyggare när hon inte hade lockar.
Lieutenet Lind Postad 20 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 20 Februari, 2002 jag tycker att hon är gullig med lockar det ger henne karaktär...
Lieutenet Lind Postad 24 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 24 Februari, 2002 Jag tycker att BÈlanna var faktis ganska snygg med magen när hon är gravid....
Lis@ Postad 26 Februari, 2002 Rapport Postad 26 Februari, 2002 Jag tycker att BÈlannas ny frisyr i säsong 6 faktis är ganska snygg eller är det bara jag som tycker det???? Nejdå, det tycker jag oxå. Hon passar bättre i lite lockigt... Jag kan inte hålla med er. Jag tycker hon var snyggare när hon inte hade lockar. Tycker att hon såg så stel ut då, inte ful på nåt sätt. Men stel.
Lieutenet Lind Postad 27 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 27 Februari, 2002 Jag håller med Lis@ att hon såg litte stel förut men hon var ju vacker men det såg litte stelt ut...
Lieutenet Lind Postad 27 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 27 Februari, 2002 Jag tycker det var rätt komiskt näör dom trodde att BÈlanna och Toms barn var deras frälsare alltså klingorna :sigh:
Lieutenet Lind Postad 27 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 27 Februari, 2002 Jag tycker att det hade varit roligt ifall BÈlanna hade börjat kalla sig Paris i efter namn...
Lieutenet Lind Postad 27 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 27 Februari, 2002 Jag undrar man får ju aldrig veta när Tom och BÈlanna skulle vara födda.... ???
Lis@ Postad 28 Februari, 2002 Rapport Postad 28 Februari, 2002 Jag undrar man får ju aldrig veta när Tom och BÈlanna skulle vara födda.... ??? Står inte det på hemsidan utanför forumet?? Annars finns det att hitta på startrek.com men du menar om det är med i nåt avsnitt? Ingen aning.
Lieutenet Lind Postad 28 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 28 Februari, 2002 Nej det står inte och vad jag vet står det inte heller på Star Trek hemsidan.... Jag undrar man får ju aldrig veta om Tom och BÈlanna får flera barn..... Hoppas deras barn föds innan dom kommer till jorden...... Så man får se barnet...
Lis@ Postad 1 Mars, 2002 Rapport Postad 1 Mars, 2002 Hoppas deras barn föds innan dom kommer till jorden...... Så man får se barnet... Är ämnet spoilervarnat?? Tror det. Är inte säker men.... ...har hört att hon föds i Endgame.
Lieutenet Lind Postad 1 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 1 Mars, 2002 Jo det är spoilervarnat redan när man ser vad ämnet hetter och när man ser första inlägget har jag skrivit att det är risk för spoilervarningar.... Hoppas att barnat förds i sista avsnittet eller i näst sista avsnittet...
Lis@ Postad 1 Mars, 2002 Rapport Postad 1 Mars, 2002 Ok, det var ju bra. Jag hoppas oxå att man hinner se henne innan serien slutar.
Rekommenderade inlägg