Captain Proton Posted December 9, 2002 Report Posted December 9, 2002 Jo nu har jag sett Prophecy, det skulle va roligt om de döpde barnet till Kuvah`Magh. Men då borde de oxå ge henne ett Tellus namn oxå. Men ni andra kanske vet vad barnet kommer att heta. :tomte: :klingon: :tomte:
Pjotr'k Posted December 9, 2002 Author Report Posted December 9, 2002 Men ni andra kanske vet vad barnet kommer att heta. Vad barnet skall heta, behöver vi inte prata om här!
Essray Posted December 9, 2002 Report Posted December 9, 2002 Tänkte bara tipsa om (och spoilervarna för) denna lilla sida om barnet
Lieutenet Lind Posted December 12, 2002 Report Posted December 12, 2002 känns som att jag har varit på alla Tom och BÈlanna sider som finns är det nån som kan tipsa om en kanske??
Captain Proton Posted January 1, 2003 Report Posted January 1, 2003 (edited) www.robertduncanmcneill.net www.roxanndawson.net känns som att jag har varit på alla Tom och BÈlanna sider som finns är det nån som kan tipsa om en kanske?? Om du menar websidor? Så har du varit i Roxanna och Robs officiella hemsidor? där måste väl du ha varit men jag säger det ändå. Edited January 1, 2003 by Captain Proton
Lieutenet Lind Posted January 1, 2003 Report Posted January 1, 2003 www.robertduncanmcneill.net www.roxanndawson.net känns som att jag har varit på alla Tom och BÈlanna sider som finns är det nån som kan tipsa om en kanske?? Om du menar websidor? Så har du varit i Roxanna och Robs officiella hemsidor? där måste väl du ha varit men jag säger det ändå. Jag menar mer sidor om doms karaktärer Tom och BÈlanna..
Me Posted January 2, 2003 Report Posted January 2, 2003 Jag menar mer sidor om doms karaktärer Tom och BÈlanna.. beror på vad du är ute efter..?
Lieutenet Lind Posted January 3, 2003 Report Posted January 3, 2003 Jag menar mer sidor om doms karaktärer Tom och BÈlanna.. beror på vad du är ute efter..? Typ sidor med bilder och sånt Har sett väldigt många sidor och har problem att hitta några bra sidor.
*voyboy* Posted January 4, 2003 Report Posted January 4, 2003 Jag har källor som säger att barnet kommer heta Anna Greta Archer
Lieutenet Lind Posted January 4, 2003 Report Posted January 4, 2003 Jag har källor som säger att barnet kommer heta Anna Greta Archer Ursäkta jag kan lugna alla Tom och BÈlanna fan barnet kommer inte heta Anna Greta Archer
Ella Posted January 4, 2003 Report Posted January 4, 2003 Tom och B'Elanna's barn heter inte Anna Greta Archer. Var *voyboy* har fått det ifrån är för mig en gåta, men källorna är uppenbarligen inte pålitliga... *slut på diskussion*
Suskiv Posted January 5, 2003 Report Posted January 5, 2003 Jag har källor som säger att barnet kommer heta Anna Greta Archer Jasså vilka då? Eftersom jag sett sista avsnittet så vet jag att hon inte kommer att heta det.
Lis@ Posted January 5, 2003 Report Posted January 5, 2003 Jag har källor som säger att barnet kommer heta Anna Greta Archer Säker på att du inte syftar du nåt eventuellt kommande barn med Jonathan Archer som förälder? Låter mer logiskt.
Lieutenet Lind Posted May 8, 2004 Report Posted May 8, 2004 (edited) Har tidigare haft att folk frågat mig om länkar till Tom and BÈlanna sidor så jag ska lägga in några länkar här för er som är intresserade av såna sidor. Fan Fiction: P/T Fan Fiction A-H P/T Fan Fiction I-R The Official P/T Collective Archive Star Trek Relationshipper's Station - T/P P/T Fan Fiction (29 Sidor med T/P fan fictions. Du använder fältet där uppe för att bläddra mellan dom olika sidorna.) Cheile's P/T fanfiction Blandat: A Li'l Piece of Paris & Torres Heaven Jen's P/T page! TP - Tara's Pictures (inte bara bilder) Delta Quadrant Cafe - Paris/Torres JoJo's World of P/T Tom Paris / B'Elanna Torres Relationship Fanlisting Bilder: 130 T/P bilder Edited May 8, 2004 by Lieutenet Lind
Me Posted May 9, 2004 Report Posted May 9, 2004 känner mig inte alls träffad :visslar: men tack iaf, med tanke på mina favoriter brukar vara en röra är det bra att veta att det finns här
Recommended Posts