khelben Posted December 31, 2007 Report Share Posted December 31, 2007 Önskar alla trekkies gott nytt år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted December 31, 2007 Report Share Posted December 31, 2007 (edited) eh...hmm...vad var det nu jag skulle säga?... Ja , Just det! GOTT NYTT ÅR! Edited March 30, 2008 by K´hogh son of Klintoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted December 31, 2007 Report Share Posted December 31, 2007 Detsamma Detsamma. Ett år närmare star trek :-) J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted December 31, 2007 Report Share Posted December 31, 2007 Boyeah! Goder Nyår på er alla, och ett Trektastisk bra 2008! Själv ska jag så klart bänka mig framför OS hela sommaren, och 25/12 blir det ju firandes av högsta grad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted December 31, 2007 Report Share Posted December 31, 2007 (edited) ...Själv ska jag så klart bänka mig framför OS hela sommaren det ska inte jag ! jag ska dra ur tv:n och bädda ner mig så jag slipper höra talas om eländet ! NEJ USCH ! SPORT ! BLÄ ! äckligtäckligtäckligtäckligtäckligtäckligtäckligt Edited December 31, 2007 by K??hogh son of Klintoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omega Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 det ska inte jag ! jag ska dra ur tv:n och bädda ner mig så jag slipper höra talas om eländet ! NEJ USCH ! SPORT ! BLÄ ! äckligtäckligtäckligtäckligtäckligtäckligtäckligt Äntligen någon som förstår mig! Och ett Gott nytt år på er alla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 det ska inte jag ! jag ska dra ur tv:n och bädda ner mig så jag slipper höra talas om eländet ! NEJ USCH ! SPORT ! BLÄ ! äckligtäckligtäckligtäckligtäckligtäckligtäckligt Äntligen någon som förstår mig! Och ett Gott nytt år på er alla haha håller med, sport kan man va utan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Ja! Sport! Först blir det sci fi congress i skarpnäck och så kopplar man av med os dygnet runt efter det. Perfekt! J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Himmlah Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 (edited) Nää OS.. Tacka vet jag rally! Edited January 2, 2008 by Himmlah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Ja! Sport! Först blir det sci fi congress i skarpnäck och så kopplar man av med os dygnet runt efter det. Perfekt! J. Boyeah, jag gillar inte sport så mycket i allmänhet, men OS är ett måste för mig :D Har längtat i 4 år och nu kommer det äntligen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Ja! Sport! Först blir det sci fi congress i skarpnäck och så kopplar man av med os dygnet runt efter det. Perfekt! J. Boyeah, jag gillar inte sport så mycket i allmänhet, men OS är ett måste för mig :D Har längtat i 4 år och nu kommer det äntligen Visst är det trevlig att se vissa av grenarna i OS, men eftersom det är på sommaren så blir det inte mycket tittande för mig, om det är bra väder ute. Förutsatt att jag inte jobbar när OS går, för då blir det inget tittande. Just nu ser ajg fram emot att tennisen ska börja igen, och att Dakar ska starta. Det är en bra start på året tycker jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Ja! Sport! Först blir det sci fi congress i skarpnäck och så kopplar man av med os dygnet runt efter det. Perfekt! J. Boyeah, jag gillar inte sport så mycket i allmänhet, men OS är ett måste för mig :D Har längtat i 4 år och nu kommer det äntligen Visst är det trevlig att se vissa av grenarna i OS, men eftersom det är på sommaren så blir det inte mycket tittande för mig, om det är bra väder ute. Förutsatt att jag inte jobbar när OS går, för då blir det inget tittande. Just nu ser ajg fram emot att tennisen ska börja igen, och att Dakar ska starta. Det är en bra start på året tycker jag. ja motorsport är intressant, det enda jag kan tänka mig att se. Dakar är alltid kul att se på :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Ja! Sport! Först blir det sci fi congress i skarpnäck och så kopplar man av med os dygnet runt efter det. Perfekt! J. Boyeah, jag gillar inte sport så mycket i allmänhet, men OS är ett måste för mig :D Har längtat i 4 år och nu kommer det äntligen Visst är det trevlig att se vissa av grenarna i OS, men eftersom det är på sommaren så blir det inte mycket tittande för mig, om det är bra väder ute. Förutsatt att jag inte jobbar när OS går, för då blir det inget tittande. Just nu ser ajg fram emot att tennisen ska börja igen, och att Dakar ska starta. Det är en bra start på året tycker jag. Njae, fotboll och bilsporter är det jag har svårast för. Gillar ovanligare sporter, typ EM i timmerhuggning, extremstrykning och freestyle snowboarding Fordonssporter har jag aldrig direkt gillat, friidrott däremot är ett stort ja för mig. Simhopp och konståkning är nog 2 av mina favoritsporter på tv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Ja! Sport! Först blir det sci fi congress i skarpnäck och så kopplar man av med os dygnet runt efter det. Perfekt! J. Boyeah, jag gillar inte sport så mycket i allmänhet, men OS är ett måste för mig :D Har längtat i 4 år och nu kommer det äntligen Visst är det trevlig att se vissa av grenarna i OS, men eftersom det är på sommaren så blir det inte mycket tittande för mig, om det är bra väder ute. Förutsatt att jag inte jobbar när OS går, för då blir det inget tittande. Just nu ser ajg fram emot att tennisen ska börja igen, och att Dakar ska starta. Det är en bra start på året tycker jag. Njae, fotboll och bilsporter är det jag har svårast för. Gillar ovanligare sporter, typ EM i timmerhuggning, extremstrykning och freestyle snowboarding Fordonssporter har jag aldrig direkt gillat, friidrott däremot är ett stort ja för mig. Simhopp och konståkning är nog 2 av mina favoritsporter på tv Fotboll gillar jag inte alls. För våldsamt. Fridrott gillar jag mycket och konståkning är nog den vackraste sporten som fins. Strongman tävlingar följer också jag gärna. Mauritz Pudzianowski härskar. Mest imponerande i hela världen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Ja! Sport! Först blir det sci fi congress i skarpn??ck och så kopplar man av med os dygnet runt efter det. Perfekt! J. Boyeah, jag gillar inte sport så mycket i allmänhet, men OS är ett måste för mig :D Har längtat i 4 år och nu kommer det äntligen Visst är det trevlig att se vissa av grenarna i OS, men eftersom det är på sommaren så blir det inte mycket tittande för mig, om det är bra väder ute. Förutsatt att jag inte jobbar när OS går, för då blir det inget tittande. Just nu ser ajg fram emot att tennisen ska börja igen, och att Dakar ska starta. Det är en bra start på året tycker jag. Njae, fotboll och bilsporter är det jag har svårast för. Gillar ovanligare sporter, typ EM i timmerhuggning, extremstrykning och freestyle snowboarding Fordonssporter har jag aldrig direkt gillat, friidrott däremot är ett stort ja för mig. Simhopp och konståkning är nog 2 av mina favoritsporter på tv Fotboll gillar jag inte alls. För våldsamt. Fridrott gillar jag mycket och konståkning är nog den vackraste sporten som fins. Strongman tävlingar följer också jag gärna. Mauritz Pudzianowski härskar. Mest imponerande i hela världen. Gillar du också Pudzianowski??? Vilket läskigt sammanträffande Håller med dig helt och hållet, Evgeni Pushenko kan röra min själ som ingen annan Fotboll: Nej tack. Ishockey: Njae, fast MoDo är bäst . Handboll: Nej. Curling: Ganska kul . Snooker: Ja tack gärna . Racing: Tråkar ut mig någonting otroligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 MoDo är inte bäst, det är Brynäs! (Kommentarer om hur "bra" det gått för dem hittills på säsongen undanbedes... ;) ) Gott nytt år till alla! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 (edited) Ja! Sport! Först blir det sci fi congress i skarpnäck och så kopplar man av med os dygnet runt efter det. Perfekt! J. Boyeah, jag gillar inte sport så mycket i allmänhet, men OS är ett måste för mig :D Har längtat i 4 år och nu kommer det äntligen Visst är det trevlig att se vissa av grenarna i OS, men eftersom det är på sommaren så blir det inte mycket tittande för mig, om det är bra väder ute. Förutsatt att jag inte jobbar när OS går, för då blir det inget tittande. Just nu ser ajg fram emot att tennisen ska börja igen, och att Dakar ska starta. Det är en bra start på året tycker jag. Njae, fotboll och bilsporter är det jag har svårast för. Gillar ovanligare sporter, typ EM i timmerhuggning, extremstrykning och freestyle snowboarding Fordonssporter har jag aldrig direkt gillat, friidrott däremot är ett stort ja för mig. Simhopp och konståkning är nog 2 av mina favoritsporter på tv Fotboll gillar jag inte alls. För våldsamt. Fridrott gillar jag mycket och konståkning är nog den vackraste sporten som fins. Strongman tävlingar följer också jag gärna. Mauritz Pudzianowski härskar. Mest imponerande i hela världen. Gillar du också Pudzianowski??? Vilket läskigt sammanträffande Håller med dig helt och hållet, Evgeni Pushenko kan röra min själ som ingen annan Fotboll: Nej tack. Ishockey: Njae, fast MoDo är bäst . Handboll: Nej. Curling: Ganska kul . Snooker: Ja tack gärna . Racing: Tråkar ut mig någonting otroligt. Det jag gillar med Biltävlingar är endast när det är på vanliga vägar eller "off road". Bana är helt ointresant tycker jag. Inte konstigt att du gillar Evgeni Pushenko, han är kanske den bästa manliga åkaren genom tiderna. Synd att han inte kommer att komma tillbaka denna sesong. Vi får hoppas på nästa. Här på hans officiella hemsida kan du läsa alla medaljer han tagit. http://www.evgeniplushenko.net/highlights.shtml Detta har slutat vara "God Jul Gott Nytt År" tråd och blivit "Gott Nytt sportår" tråden. Jag klagar inte, men fruktar att den allsmäktige ska straffa oss. :lol: Edited January 2, 2008 by Unkas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Detta har slutat vara "God Jul Gott Nytt År" tråd och blivit "Gott Nytt sportår" tråden. Jag klagar inte, men fruktar att den allsmäktige ska straffa oss. :lol: japp snart lär Q komma och betsraffa oss och göra det till ett nöje, ja nöje för honom då asså :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Detta har slutat vara "God Jul Gott Nytt År" tråd och blivit "Gott Nytt sportår" tråden. Jag klagar inte, men fruktar att den allsmäktige ska straffa oss. :lol: japp snart lär Q komma och betsraffa oss och göra det till ett nöje, ja nöje för honom då asså :P Ja Det är inte omöjligt, men jag syftade mest på forumledarna.... hu vilken makt de har :osäker: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Jag är Q!! :lol: J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebbe Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Ja, Gott Nytt År på er. Hoppas ni hade ett bra nyårsfirande. Ser fram emot att boxningen ska börja igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Gott Nytt År. yes OS år!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts