Bebbe Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Hittade denna fan trailer och måste säga att det är den bästa trailer jag sett. Den fångar DS9 själ och visar att Star Trek inte är någe jibberish. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Ja den var suverän! Börjar bli sugen på en fet trailer till nya filmen också! Jag ska i afton knalla ner och hämta ut DS9 första säsongen på posten och börja spana! Can't wait! Helgen är räddad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Räkna med att ds9 blir bättre och bättre allteftersom säsongerna lider. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr G. Eastwich Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Trailen var så... ...vacker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 Det var verkligen en underbar trailer som visar vad DS9 is all about. Fast DS9 är inte så underbart innan Sisko rakar av sig håret. När skägget kommer är det som julafton. <3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebbe Posted September 22, 2008 Author Report Share Posted September 22, 2008 Sisko Total Makeover. Före Efter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Det var verkligen en underbar trailer som visar vad DS9 is all about. Fast DS9 är inte så underbart innan Sisko rakar av sig håret. När skägget kommer är det som julafton. <3 Sisko med skägg är den hårdaste av de hårda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 En mycket bra trailer. Dock lite för ödesmättad för min del. Det fins också mycket glädje och komik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t80u Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 Mycket snygg och bra trailer, den återuppväckte många minnen i mig. Mkt välgjord. Någon som sett en liknande för next generation? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rehnvall Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Känns lite fel att använda Babylon 5s musik. Är det en star trek serie eller en B5 serie man tittar på ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Trailern gör mig verkligen sugen att se DS9 riktigt bra gjord trailer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norts82 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Tja kan faktiskt hålla men om att den här trailern var grym den var väldigt välgjord=) coolt... var bara ett lite fel blev lite blödig på slutet ha det FKS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Åh, jag kan se den här trailer igen och igen och igen och det är fortfarande lika underbar. DS9 är en oerhört bra serie. Men! Jag tycker att man hade kunnat ta med en scen med the prophets. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Tiny Little Lifeform Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 jätte bra trailer jag måste skaffa DS9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Fina minnen, men som trailer var den kass. Vad handlade serien om? Det förstår jag inte när jag bara ser trailern. Det är rörigt. Sedan slängs det in lite konstiga scener som inte passar inte, t ex den där Sisko utser Quark som community leader. Och var var Jem´hadar? Maskhålet? Nej, tur att den snubben inte fick göra trailers när serien sändes, för då hade DS9 haft ännu färre tittat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 För mig var den jättebra, jag har nu sett första säsongen(okej ett avsnitt kvar), och tycker fortfarande om trailern, man vill väll inte få reda på hela handlingen när man ser en trailer? I alla fall inte jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Denna är mycket bättre: http://www.youtube.com/watch?v=zopfLOv4bwg&feature=related Kortare, tajtare klippt och mer spännande. Problemet att göra en trailer på en hel serie som DS9 som är komplex och där allt inte hänger ihop är ju att man måste välja något tema och fokusera. De flesta fantrailers jag har sett är för långa, försöker täcka så mycket som möjligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Du borde ha gett en spoilervarning för den där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Du borde ha gett en spoilervarning för den där Du hinner glömma bort tills du kommer dit. ;) Annars är detta en riktigt bra riktigt trailer för DS9 som fanns på VHS-kassetterna på 90-talet. Den är för sjunde säsongen, men visar egentligen inte så mycket av handlingen. http://www.youtube.com/watch?v=gfbyGQrhcpw&feature=related Dock säger speakern förstås fel när han säger deltakvadranten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Den var riktigt bra! Problemet är dock att jag har fem säsonger och ca 125 avsnitt kvar, vilket jag kanske stressar igenom och då blir inte nöjet lika utspritt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts