Jump to content

En förhandstitt på USS Enterprise ur Star Trek XI

Nyhet

Recommended Posts

star_trek_xi_superliten.jpguss_enterprise_st_xi_thumb_081112.jpgParamount har äntligen släppt den första bilden på den nya designen av Enterprise NCC-1701 för J.J. Abrams kommande Star Trek-film. På bilden kan man se en liten stjärnflotteskyttel närma sig skeppet.

If you’re going to do Star Trek there are many things you cannot change. The Enterprise is a visual touchstone for so many people. So if you’re going to do the Enterprise, it better look like the Enterprise, because otherwise, what are you doing?

(J.J.Abrams)

[Klicka på bilden till höger för en förstoring]

Källa

[ Till originalnyheten ]

Gillar den nedersta bäst. Underbart skepp!! :wub::rolleyes:

Undrar hur de tänker när designen på skeppet är annorlunda i nya filmen, jämtemot TOS. Kommer man att få en förklaring i filmen tro, eller är det en förändring endast gjort för att ge filmen lite unik stil?? Det är jag nyfiken på att få veta :w00t: . Filmen släpps inte snart nog :( . Men så är det alltid med filmer man är nyfiken på.

Väntan på LOTR-filmerna....fattar inte hur jag överlevde de långa åren. :knäpp:

jag tycker den ser för utomjordisk ut, när engineering section är såpass smal och alvklippt precis vid nacellfästena ser det liksom lite konstigt ut. Jag säger inte att den är ful, bara lite konstig, men det är väl nåt man vänjer sig vid.

• Create New...