The Holy Three Postad 1 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 1 Maj, 2009 Hmm, menar du EFTER att vi suttit hos Dagas? För den där 103 tums projektorn måste jag verkligen se, och alla hade ju inte råd att "gå ut". Jag kan tänka mig en öl eller två efter att vi har varit hos dagas ett tag
commander ricochet Postad 1 Maj, 2009 Rapport Postad 1 Maj, 2009 Ja efter Dagas eller för dom som vill- samtida OCH efter. Jag är i alla fall inte främmande för att sammanstråla efter titten på projektorn! Jag hänger i alla fall med till burger king. Sedan tror jag att jag, som tidigare sagt, låter filmen smälta in och glider iväg till en pub eller liknande. Jag har i alla fall lärt upp dom på romulan ale på ett ställe i stan ;)
The Holy Three Postad 1 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 1 Maj, 2009 Får dubbla budskap just nu, ska du endast med till Burger king och sen dra till någon pub? Tanken var väl att köpa med käk hem till dagas. Efter det är jag absolut inte främmande för att ta en öl någonstans, ska kolla med mina vänner också om dom skulle vara sugna på det. Du var väl från Finspång, eller hur? Har en kompis från Finspång som ska med, ni kan ju åka bussen hem samtidigt efter tåget till Norrköping, om det nu är så du tar dig till Linköping (buss från Finspång till Norrköping, därefter tåg till Linköping)
commander ricochet Postad 1 Maj, 2009 Rapport Postad 1 Maj, 2009 Nej då inga-färjan-Håkan-konstigheter ;) Jag ämnar hänga med till burger king och om ni ska hämta med så käkar jag på plats eller knallar hem till mej (jag bor centralt i Linköping, det är Kogh son of Klintoch, som bor i Finspång) och käkar i mej och leker lite med medföljande leksaken under tiden haha. Sedan så är jag redo för puben och sammanstrålar gärna med er andra som vill!
The Holy Three Postad 1 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 1 Maj, 2009 Vi blir alltså utan dig hemma hos dagas, det var givetvis synd att höra
commander ricochet Postad 2 Maj, 2009 Rapport Postad 2 Maj, 2009 Det var vänligt sagt. Jag övervakar er via communicator dock! ;) Men som sagt- sammanstråla gärna med mej senare! Jag ger dej mitt mobilnummer då innan ni drar så att vi kan "triangulera" våra insatser!
The Holy Three Postad 2 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 2 Maj, 2009 Jahopp då har man beställt sin fina ljusblåa star trek t-shirt då! 278 pix inkl frakt och postförskott..hoppas att den hinner fram tills på fredag så att man inte känner sej utanför Vad stod det angående leveranstiden på sidan? Oftast är det väl 2-5 arbetsdagar om det är ett Sverige-baserat företag, och förutsett att dom inte behöver trycka sina t-shirtsen "on demand". Du får nog t-shirten lagom till fredagen ;) Tänkte att jag kunde kolla en annan grej med er också, hur gamla är ni? Själv är jag 24, de vänner som ska med mig är 25 & 33.
commander ricochet Postad 2 Maj, 2009 Rapport Postad 2 Maj, 2009 Det står på deras sida att det normalt tar en vecka att få grejerna men "vid hög belastning", upp till två-tre veckor. Men jag beställde den ju igår så jag tror nog att den dimper ner typ torsd-fred. Den är sååå snygger: https://www.shirtstore.se/default.aspx?main...teCustomer.aspx Ja du vet ju hur GAMMAL jag är.
The Holy Three Postad 2 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 2 Maj, 2009 Länken fungerar inte, men jag hittade varan du syftade på, den var snygg Haha, ålder kanske är ett känsligt ämne om man nu anser sig vara "gammal" ;)
commander ricochet Postad 2 Maj, 2009 Rapport Postad 2 Maj, 2009 Ja den ljusblåa är assnygg! Hoppas verkligen att den kommer tills treffen/filmen! Nej då åldern är inte känsligt för mej!
Kashked Postad 2 Maj, 2009 Rapport Postad 2 Maj, 2009 Själv är jag 22 bast. Nåt att dricka efteråt kanske inte vore fel, men såsom varande student så är jag såklart på en ansträngd budget. :lol:
The Holy Three Postad 2 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 2 Maj, 2009 Billigare alternativet vore ju om vi köpte med lite dricka till eftersnacket hos dagas, men det kanske är själva utelivet som lockar?
commander ricochet Postad 3 Maj, 2009 Rapport Postad 3 Maj, 2009 Det är ett alternativ. Njea jag är bara lat och känner ej för att spana på mer star trek än just filmen (vill låta den smälta in) den kvällen Sedan så är det trevligt att gå ut denna årstid. Men kör på projektorgrejen så ses vi som vill, lite senare på stan.
The Holy Three Postad 3 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 3 Maj, 2009 Men om det nu skulle bli något på projektorn skulle det ju vara något vi har i bakgrunden typ, medan vi snackar om filmen. Fokus skulle inte bli på projektorn i ett tyst rum med massa Star Trek nördar.
commander ricochet Postad 3 Maj, 2009 Rapport Postad 3 Maj, 2009 Jo jag förstår det. Vi är alla olika och vill göra på olika sätt :)Det löser sej. Hur många är vi nu totalt tro?
dagas Postad 3 Maj, 2009 Rapport Postad 3 Maj, 2009 Vad är meningen med att ha den igång utan ljud? Måste väl testa mitt fina surroundljud också ^^ Städdag idag eftersom ni ska komma, orkar inte städa varenda damkorn men som det är nu är hallen full med saker som ska ner i källaren och annat men bra anledning att få det gjort eftersom jag är så slö annars. Vilket dag är det nu igen som vi ska gå? 8e är det va? 100kr för en biobiljet är dyrt, nästan billigare att köpa filmen och se på hemmabion, inte undra på att de har problem med att få folk till bio. Får väl ge dig de där 5kr sen som du fick lägga ut extra.
commander ricochet Postad 3 Maj, 2009 Rapport Postad 3 Maj, 2009 Nu ska jag ta min shuttle och svischa ner till planeten burger king och se vad vi har att vänta oss på fredag! Kanske lägger upp nåt´foto på leksaken
The Holy Three Postad 3 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 3 Maj, 2009 Ja du, med ja & mina två kompisar, du, dagas & Kashked blir vi 6 stycken, dessa är dom som gett klartecken om insättning. 747 har fortfarande inte varit online, men jag har PM'at honom så jag hoppas att han dyker upp någon dag snart. Sen har jag en annan "kanske" vän, och en annan "kanske" från NES-forumet som jag nämnde förut. Om allt går som smort så blir vi 9 pers, men vi kanske ska räkna med 6-7. P.S. Har pratat med kompisen i Finspång och han har inget emot en öl eller två efter filmen. Vad är meningen med att ha den igång utan ljud? Måste väl testa mitt fina surroundljud också ^^ Städdag idag eftersom ni ska komma, orkar inte städa varenda damkorn men som det är nu är hallen full med saker som ska ner i källaren och annat men bra anledning att få det gjort eftersom jag är så slö annars. Vilket dag är det nu igen som vi ska gå? 8e är det va? 100kr för en biobiljet är dyrt, nästan billigare att köpa filmen och se på hemmabion, inte undra på att de har problem med att få folk till bio. Får väl ge dig de där 5kr sen som du fick lägga ut extra. Behåll dom 5 kronorna, är inga problem. Men jag håller definitivt med, 100 kr för en film på bio är alldeles mycket, vilken film det än är. Det är den 8:e vi ska gå, ja Oroa dig inte alltför mycket om ett rent hem, vi kommer vara alldeles för uppspelta efter filmen att vi inte kommer märka det! Visste heller inte att du hade surroundljud, måste vi givetvis pröva! Nu ska jag ta min shuttle och svischa ner till planeten burger king och se vad vi har att vänta oss på fredag! Kanske lägger upp nåt´foto på leksaken Definitivt! Kan du inte kolla om man får köpa dom enskilt också? Och håll utkik efter glasen! ;)
commander ricochet Postad 3 Maj, 2009 Rapport Postad 3 Maj, 2009 Nej det blev platt fall! Inga leksaker ingenting..hmm börjar dom inte innan premiären med grejerna? Jag glömde att fråga om dom skulle få in grejerna senare. Jag var för hungrig ;) Tyvär så smakar smakar hamburgarna tändvätska i den restaurangen som ligger mitt i stan. Så om dom får in pryttlarna till fredag så blir det minsta möjliga meny.
The Holy Three Postad 3 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 3 Maj, 2009 Va? Det skulle ju enligt nyheterna redan ha börjat? Typiskt...
commander ricochet Postad 3 Maj, 2009 Rapport Postad 3 Maj, 2009 Hon jag pratade med visste inget..men det är ju möjligt att grejerna rasslar in nu i veckan.
dagas Postad 4 Maj, 2009 Rapport Postad 4 Maj, 2009 Smakar hamburgarna så kasst inne i stan? Inte varit där sen de flyttade från andra sidan byggnaden där de var förr men som det var då märkte jag inte att de smakade dåligt. Men är inget stort fan av hamburgare (menar inte att jag ogillar dem på nått sätt, bara inte min favoritmat) så om de inte har de där star trek sakerna ser jag ingen anledning att dra dit, bättre å ta pizza då. Eller vad tycker ni?
The Holy Three Postad 4 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 4 Maj, 2009 (redigerade) Ja då tar jag hellre pizza, men dom lär säkert dra igång med Star Trek nu i veckan. Funderar på att kanske köpa en sån där kids meal + försöka köpa leksakerna, och istället för att köpa en extra meny (allt vi skulle sitta och käka var väl ändå inte ett kids meal?) tänkte jag köpa pizza nånstans. Möjligtvis. För övrigt har alla pengar inkommit till mitt konto, endast 747 som jag saknar anmälan utav, hoppas han loggar in senast imorgon. En person från NES forumet har anmält sig också så vi blir minst 7 pers Redigerad 4 Maj, 2009 av The Holy Three
Supreme Commander JAF Postad 4 Maj, 2009 Rapport Postad 4 Maj, 2009 Trevligt att det blir lite aktiveter i östergötland med! J.
The Holy Three Postad 4 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 4 Maj, 2009 ^Vi tar över Star Trek-Sverige snart, vänta bara ska du se ;)
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu