Gå till innehåll

Östergötland-Treff i samband med Star Trek XI


Rekommenderade inlägg

  • Svar 199
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad (redigerade)

Ja, skulle vi inte ha en insättning på en persons konto som en form av anmälan? Om man som sagt bokar 8 biljetter och 2 st bangar i sista minuten så är det ju träligt och man kanske förlorar bokningen man gjort.

Betalar gör vi väl precis innan filmen, eftersom det enligt 747 gick att göra.

Redigerad av The Holy Three
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska endast vara per bokning såvida dom inte ändrat något på den punkten det senaste halvåret, vilket jag tvivlar på.

För övrigt kanske vi ska köpa hem Burger King itället för pizza? Har den här tråden i tanke: http://www.startrekdb.se/forum/index.php?showtopic=4225

Så kanske vi kan byta figurer med varann? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad man känner sig gammal...sist jag gick på bio kostade det runt 70kr men är väl skillnad på städer också var en "byhåla" jag bodde i då.

Jag tycker de bästa sätena är i mitten en bit upp. Tänk er ett kors t.ex. från flaggan så förstår ni vad jag menar. Men inte för högt upp heller. "ritade" för å förklara hehe X:en är det bästa platserna tycker jag "|" är skärmen

| 000000000000000

| 000000000000000

| 000000000XX0000

| 000000000XX0000

| 000000000000000

| 000000000000000

Burger king går bra, vill ha en communicator, beam me up!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Sådär, ett PM har skickats till alla som visat intresse här på forumet med information om anmälan till Treffen. Glömde nämna ett slutdatum men det är ju redan nämnt här, vi kan ta senast tisdag den 5:e maj, dagen innan bokningen sker.

EDIT: Och summan som vi diskuterat här ligger på 95 kr.

Redigerad av The Holy Three
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag utgår från att det är Linköping som bestämts. Finns det bara en SF Bio där? Jag skriver på en nyhet om alla 8 maj-träffar, men jag kan alltid justera i efterhand. Är det någon av er som vågar ha uniform eller liknande på er?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag utgår från att det är Linköping som bestämts. Finns det bara en SF Bio där? Jag skriver på en nyhet om alla 8 maj-träffar, men jag kan alltid justera i efterhand. Är det någon av er som vågar ha uniform eller liknande på er?

Har ingen, men jag kommer stolt bära min Spock t-shirt till premiären :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni andra känner inte några som vill hänga på? Har hittills fått bekräftelse av 2 kompisar som ska med. Ytterligare 3-4 stycken kan tänka sig att hänga med.

Och för att spinna vidare på P'jotrk's fråga, kommer ni bära något Trekkigt alls? T-shirt? Pin? Uniform?

Man kanske hinner få hem en snygg star trek t-shirt om man beställer nu!? Skulle vilja ha en smakfull med star fleet-loggan på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror på vart du skulle beställa från, känner du någon svensk försäljare så hinner du ju definitivt.

Annars har jag en gul t-shirt med Star Trek loggan på i storlek L som du kan få låna att ha på dig till premiären. Vi måste ju representera Star Trek, hävda oss lite i ett land överbefolkat av Star Wars fans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ingen Star Trek T-shirt men kan ha min Star Wars T-shirt på mig :P Är stort Star Wars fan också, ser inte varför man inte kan vara båda. Dock spenderat mina trekkie-pengar på signerade foton och sånt. Har dock en äkta tygbit från en av uniformerna som de använder i orginalserien. Paramount klippte upp uniformerna och sålde delarna. Men inget man kan ha på sig precis är bara 5x5cm hehe

Redigerad av dagas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Star Wars borde vara förbjudet att ha på sig <_< Coolt det där med tyget, vem hade burit tröjan tyget tillhört?

Har hittills fått insättning/anmälan utav en medlem, dagas. Det kanske inte är en jättestor deal, men jag vill påminna alla om att imorgon är en röd dag, så för ni över imorgon så kommer de inte in förrän på måndag/tisdag beroende på vilken bank ni har. Om ni har ett annat bankkonto än mitt och för över pengarna i sista stund på tisdag så hinner pengarna inte nå mitt konto innan bokningen görs på onsdag. Så det kanske är bäst att fixa allt medan tiden finns, och PM'a mig att den är gjord, speciellt om ni för över på tisdag, då vet jag iaf att pengarna är på väg och kan fortfarande boka biljetterna vetandes att pengarna kommer senare på onsdagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står inte vem tyget tillhört. Är blått, men tror knappast det är Spocks även om det hade varit coolt, nog nån statist bara. Vet inte hur många det finns heller men har nummer 934.

Jag tar inte på mig min Darth Vader T-shirt, skulle väl bli nerslagen =P

Fattar inte att jag betalade in först, är alltid ute i sista minuten i vanliga fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp då har man beställt sin fina ljusblåa star trek t-shirt då! 278 pix inkl frakt och postförskott..hoppas att den hinner fram tills på fredag så att man inte känner sej utanför :D

Jag har ett ytterligare förslag på aktivitet efter filmen (sorry om jag rör till det..men diversity ni vet) Jag är intresserad av att gå ut efter filmen, dvs en matbit på restaurang eller burger king-grejen och sedan pub eller dylikt för att imundiga klingondricka(lingondricka), romulan ale eller liknande. Säg til,l om det finns intresse alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...