The Holy Three Postad 5 Mars, 2009 Författare Rapport Postad 5 Mars, 2009 Vad har du för idé då? Låt höra!
dagas Postad 13 Mars, 2009 Rapport Postad 13 Mars, 2009 (redigerade) Skulle gärna ha en trekiie-träff, men är ganska skeptisk till nya filmen. Känns inte som det är mycket Star Trek kvar i Star Trek numera, senaste filmen kändes mer som Jean Luc Spelade Space Rambo eller nått. Jag föredrar Star Trek som serie, känns som filmerna försöker för mycket att "please the masses". Hur som helst skulle det alltid vara skoj att träffa andra som gillar Star Trek så jag är med. Redigerad 13 Mars, 2009 av dagas
The Holy Three Postad 13 Mars, 2009 Författare Rapport Postad 13 Mars, 2009 Trevligt! Filmen kanske överraskar dig trots allt.
The Holy Three Postad 7 April, 2009 Författare Rapport Postad 7 April, 2009 (redigerade) Ok gott folk, kära Öschöttar och alla andra som kan tänka sig närvara. Det är nu en månad kvar till premiären av Star Trek XI, och om vi ska få den här Treffen att inträffa är det nog dags för lite planering. Vi kan ju ta det viktigaste & simplaste först, var? Blir det i Norrköping eller Linköping? Vad är smidigast för er, är dom som är intresserade av denna Treff villiga att ta sig till grannstaden? Kanske ska vi bestämma det här med tillgänglighet, eller vilken stad som har den större biografen? Det är viktigt att ni alla ger era röster i denna och följande frågor som kommer så att det blir så demokratiskt som möjligt. Redigerad 7 April, 2009 av The Holy Three
commander ricochet Postad 8 April, 2009 Rapport Postad 8 April, 2009 Mej spelar det kvittar var. Vilken stad har störst(bäst) biograf? Sedan tillkommer frågan om för och efterträff. Förträffen kan ju vara lite enkel och kort medans efterträffen kan vara av lite längre karaktär, t.ex en romulan ale och någon matbit någonstans och eventuellt någon fest. Detta beror ju lite på ålder på deltagare hur vi gör. Dags att folk anmäler sej här kanske? Vi börjar med spikade deltagare: The Holy Tree Michael Ricochet osv...
The Holy Three Postad 8 April, 2009 Författare Rapport Postad 8 April, 2009 (redigerade) Jo precis, viktigaste är ju givetvis att dom som vill närvara gör sin röst hörd här, sen även vart filmen ska ses. Kan kolla vilken bio det är som är störst, städerna emellan. EDIT: Kan någon Linköpingsbo bekräfta vilken salong som är störst på eran Filmstad? Redigerad 8 April, 2009 av The Holy Three
Supreme Commander JAF Postad 8 April, 2009 Rapport Postad 8 April, 2009 SF filmstaden var störst och ensam på plan när jag bodde där och torde väl ligga bra till nu med. J.
The Holy Three Postad 8 April, 2009 Författare Rapport Postad 8 April, 2009 I Linköping eller Norrköping? Gäller ju att jämföra den största salongen i Linköping med den största i Norrköping då filmen med allra största säkerhet kommer spela i den salongen under första till andra veckan.
commander ricochet Postad 8 April, 2009 Rapport Postad 8 April, 2009 Jo. Någon som vet om vilken som är störst? Kanske börjar bli dags snart att PM:a dom som är från Östergötland och inte är så frekventa på denna sida?
The Holy Three Postad 8 April, 2009 Författare Rapport Postad 8 April, 2009 Vilken filmstad som är störst är inte viktigast, vilken salong som är störst i vardera stad är viktigast. PM'a alla Öschöttar vore en bra idé.
Aike Postad 8 April, 2009 Rapport Postad 8 April, 2009 Ni borde ta kontakt med era lokaltidningar. De skriver säkert gärna en artikel när det närmar sig premiär, då kan ni säkert få fler med er och kanske starta en förening i Östergötland.
Unkas Postad 8 April, 2009 Rapport Postad 8 April, 2009 Jag kommer inte att delta i eran Östergöta träff. Men ett tipps vore att kontrolera med säkerhet vilka biografer som kommer att visa filmen. Jag är inte helt säker på att den kommer att visas i de största salongerna. Tror den kommer att vara lågprioritet här i sverige. Marknaden är trots allt ganska liten.
commander ricochet Postad 8 April, 2009 Rapport Postad 8 April, 2009 Ajdå! Ingen Unkas som gästföreläsare då alltså! Jo jag kan kolla med Linköpingsbiografen hur det ligger till med salonger!
The Holy Three Postad 8 April, 2009 Författare Rapport Postad 8 April, 2009 Det beror ju även på vilka andra filmer som har premiär samma dag som Star Trek XI. Följande filmer har premiär den 8:e: Star Trek XI Knowing Outlander Mañana Största filmen, både gällandes budgeten och förväntan, är Star Trek XI. Det enda som kan stå i Star Trek's väg är Wolverine som har premiär veckan innan Star Trek. Kanske kommer den få ha kvar den största salongen i ytterligare en vecka beroende på hur välbesökt filmen är. Vi kan väl kolla upp den största respektvie näst största salongen i vardera stad? Någon av dessa kommer Star Trek XI definitivt visas i. Synd att du inte kan närvara, Unkas
Kashked Postad 12 April, 2009 Rapport Postad 12 April, 2009 Såsom Linköpingbo så röstar jag självfallet för Linköping...
The Holy Three Postad 12 April, 2009 Författare Rapport Postad 12 April, 2009 Har du någon aning om vilken salong som är störst i Linköping, Kashked?
commander ricochet Postad 12 April, 2009 Rapport Postad 12 April, 2009 Filmstaden är väl den enda som visar film hos oss i Linköping numera. Så det är ju största salongen hos dom som...är störst ;)
The Holy Three Postad 13 April, 2009 Författare Rapport Postad 13 April, 2009 Jo det har jag också förstått, men som sagt är det ju själva salongen som är viktigast. Ju större salong/fler sittplatser, desto större är förmodligen bioduken.
Supreme Commander JAF Postad 13 April, 2009 Rapport Postad 13 April, 2009 Jo men ju större salong ju större är risken att man hamnar långt ifrån bioduken med. J.
The Holy Three Postad 13 April, 2009 Författare Rapport Postad 13 April, 2009 Ju större bioduk ju mindre chans att det känns som "långt bort" ;) Sen kommer vi väl (hoppas jag) boka biljetterna så fort som möjligt för att få bästa möjliga plats.
747 Postad 14 April, 2009 Rapport Postad 14 April, 2009 (redigerade) . . . Redigerad 2 Juli, 2009 av 747
The Holy Three Postad 14 April, 2009 Författare Rapport Postad 14 April, 2009 Tack för infon, tog upp det där med att Star Trek kanske inte får den största salongen med tanke på Wolverine som kommer ut veckan innan i ett tidigare inlägg. Är du Öschötte du med? I så fall är du ju hjärtligt välkommen till vår lilla Treff. Med tanke på att Linköping verkar ha de störra salongerna så lägger även jag min röst på Linköping.
747 Postad 14 April, 2009 Rapport Postad 14 April, 2009 (redigerade) . . . Redigerad 2 Juli, 2009 av 747
The Holy Three Postad 14 April, 2009 Författare Rapport Postad 14 April, 2009 (redigerade) Ja, gör det definitivt! Skulle verkligen uppskattas. EDIT: Försökte PM'a Tuvok, som inte varit inne sedan den 10:e mars, men hans inkorg var för full... Hoppas han loggar in innan premiären och hittar sig till det här ämnet. Redigerad 14 April, 2009 av The Holy Three
Pjotr'k Postad 14 April, 2009 Rapport Postad 14 April, 2009 Försökte PM'a Tuvok, som inte varit inne sedan den 10:e mars, men hans inkorg var för full... Hoppas han loggar in innan premiären och hittar sig till det här ämnet. E-posta honom på tuvok@startrekdb.se så ser han det snabbare.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu