Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Linköping vore bäst för mig. Går på socialbidrag och betalar CSN lån så har inte mycket pengar så vill inte betala för resan till Norrköping =)

• Svar 199
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Försökte PM'a Tuvok, som inte varit inne sedan den 10:e mars, men hans inkorg var för full... Hoppas han loggar in innan premiären och hittar sig till det här ämnet.

E-posta honom på tuvok@startrekdb.se så ser han det snabbare.

Tackar, det ska jag genast göra.

Postad
Är inte den resan inkluderar i busskortet? Det är väl fortfarande för hela länet om jag inte minns fel. J.

Jo men hon menar nog att honhåller på och betalar av lån till CSN (och vem gör inte det hu). Inte att hon studerade i nuläget.

Postad

Beställa biljetter innan måste vi nog, inte för att biljetterna kanske tar slut, utan för att vi ska få så bra platser som möjligt.

Måste tyvärr meddela att Tuvok inte kommer delta i denna STar Treff då jag fick följande mail av honom idag:

Hej,

Såg ditt mail och tänkte skicka ett litet svar. Jag har inte för avsikt att se filmen på bio, då mitt intresse för filmen är rekordlågt. Tänker vänta tills den kommer på DVD, mer intresserad än så är jag inte. Eftersom jag tagit en time out från forumet på obestämd tid så skickar jag dig detta mail då jag inte har någon lust att logga in på forumet.

Lycka till med Star Treffen och biobesöket,

Mvh Marcus aka Tuvok.

Postad

Dagen biljetterna släpps tycker jag vi bör boka. Oftast släpps biljetterna onsdagen innan premiären, men i vissa fall släpps dom en vecka i förtid, måste nog få reda på det. Men först är det ju bäst om vi vet vilka som ska se filmen till 100%. Biljetterna måste även hämtas ut dagen efter de är bokade, något jag stör mig på när det gäller SF. För några år sen var det mycket bättre då man kunde boka biljetterna och hämta ut dom senast en 45 minuter/1 timme innan föreställningen började.

Iaf, någon måste ta på sig ansvaret att hämta ut biljetterna eftersom det kommer handla om kanske 4-6 biljetter som minst. För att det ska gå måste ju en insättning på personens konto från vardera person ske några dagar innan, kanske är bäst att ta vid löningen?

Postad

Japp och vad blir det för datum då? För deadline alltså? Vi får utse en person(kanske beroende på vilken stad det blir eller, det går väl i.of sej att köpa biljetter oavsett var man bor och ska se filmem) då som tjackar biljetterna. Och insättning innebär anmälan då eller hur?

Postad

Ja precis. Jag vet inte hur det ligger till med SF, det kanske går att betala för biljetterna med kreditkort nuförtiden när man gör bokningen? Hursomhelst måste man nog ändå hämta ut dom dagen efter. Eftersom Linköping har de största salongerna och flertalet på detta forum som är intresserade av att gå på Treffen är väl det mest logiska att bestämma Linköping som plats för eventet.

Postad

Ja, jag ser det så här: Om den största salongen i Linköping har över 100 platser mer än Norrköpings största salong så lär även den näst största i Linköping vara större än Norrköpings näst största.

Postad

Det snackas om mig som "hon" vilket jag kan förstå då jag har Ezri som avatar men måste tyvärr slå era drömmar om en het trekkie-brud i spillror. Har henne som avatar för Dax (både Jadzia och Ezri) är min favoritkaraktär i Star Trek. Om ni fortfarande vill ha mig med så hänger jag på ^^ Har inga stora förhoppningar om filmen då jag var på Nemesis och tyckte den var ganska kass men kan ju alltid bli posetivt överaskad =)

Postad

Man kan enkelt beställa biljetter online och betala med kort, biljetterna måste hämtas ut senast 30 minuter innan visning om man BOKAR (då tillkomer 10 kr i bokningsavgift, men å andra sidan är man inte bunden, och hämtar man inte ut biljetterna så kostar det inget), men kan hämtas ut när man känner för det om man köper, alltså betalar i förskott. Jag går på bio rätt ofta så det har jag iaf koll på. ;)

För att göra det enkelt för oss själva så vore det nog bäst att boka, då slipper någon ligga ute med pengar. Nackdelen är då att vi måste vara där en halvtimme innan det börjar. Sen så finns det inte obegränsat med platser som kan bokas, efter en viss gräns så måste man förskottsbetala, men om vi är ute i god tid bör det inte vara något problem.

Postad

Så har det inte varit på två år såvitt jag vet, åkte på en nit sommaren 2007 när jag trodde att "regeln" var sån. Blev av med de tre biljetter jag bokat och fick se Mr. Bean istället för Spider-man 3 :(

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu

• Skapa nytt...