Gå till innehåll

Hur många gånger planerar ni att se filmen på bio?  

32 medlemmar har röstat

1. 1.

• En gång
      20
    • Två gånger
      4
    • Tre eller flera gånger
      4
    • Jag tänker inte se den på bio
      4

Rekommenderade inlägg

Postad
Jag påstådde väl heller inte att alla Trekkies skulle vilja se den 2 gånger på en dag. En film som är väldigt, väldigt bra tål att ses hur många gånger som helst. Men alla gillar inte att se filmer så ofta. Mitt "rekord" i antal gånger att se en film på en månad är tre gånger, och det är väldigt få filmer jag ser så ofta, medan en kompis såg Episode II av Star Wars ungefär 25 gånger den första månaden.

Agreed!

Blir dock nyfiken på din vän som klarade av att see episode II 25 ggr på en månad? Ca en gång om dagen? Var det på bio?

Om detta stämmer hoppas jag att din vän blir ett fan av mitt kommande filmutsläpp :D

Postad
Jag påstådde väl heller inte att alla Trekkies skulle vilja se den 2 gånger på en dag. En film som är väldigt, väldigt bra tål att ses hur många gånger som helst. Men alla gillar inte att se filmer så ofta. Mitt "rekord" i antal gånger att se en film p?? en månad är tre gånger, och det är väldigt få filmer jag ser så ofta, medan en kompis såg Episode II av Star Wars ungefär 25 gånger den första månaden.

Agreed!

Blir dock nyfiken på din vän som klarade av att see episode II 25 ggr på en månad? Ca en gång om dagen? Var det på bio?

Om detta stämmer hoppas jag att din vän blir ett fan av mitt kommande filmutsläpp :D

Låt mig gissa att det har med star wars att göra då :-) Apropå film, har du kollat in Gatekeeper? J.

Postad

Såg filmen för den fjärde gången tidigare ikväll, men det tar nog inte stopp där. Vi skulle varit 5 personer men blev till slut bara 2 då dom övriga fick förhinder. Dom som fick förhinder ville se den senare i veckan så det blir möjligtvis en femte gång för mig.

• 3 veckor senare...
Postad
Jag kan inte tänka mig att det ska vara spännande att se filmen två gånger samma kväll. Det skulle tillbringa mer spänning om man har ett uppehåll, iallafall EN DAG

Eftersom jag prövade båda varianterna så kan jag bekräfta att en dygnslång vilopaus mellan föreställningarna är ganska lagom. Jag såg först smygpremiären på torsdagen, och sedan båda visningarna på fredagen. (Biljetterna köpte jag i omvänd ordning så fort de släpptes.)

Pausen mellan torsdagen och fredagen var lagom för att smälta huvudhandlingen lite, och bli redo att ta ett varv till med alla detaljerna. Men att ta nattpasset på toppen på det var faktiskt lite i överkant. Det ger nog mer njutning att ta en lagom dos, än att överdriva. Men är man trekker, då är man.

Postad

Jag har bara sett den en gång för någon månad sedan. Har tragiskt nog inte haft någon tanke eller intresse att se den igen. Nu har den slutat gå på bio i min stad.

• 1 månad senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...