Jump to content

Hur många gånger ska ni se filmen på bio?

Hur många gånger planerar ni att se filmen på bio?  

32 members have voted

1. 1.

• En gång
      20
    • Två gånger
      4
    • Tre eller flera gånger
      4
    • Jag tänker inte se den på bio
      4

Recommended Posts

Jag ska se filmen för första gången om en timme. Är helt säker på att jag inte kommer att se den igen. Det är ändå några kronor som går vid varje besök. Jag sparar häldre pengarna och köper filmen när den släps på DVD. Den stora bilden på bio är ju tuft, men ljudet är oftast kass. Ser häldre hemma, men jag är för nyfiken för att vänta tills det blir DVD-time.

Härligt! Tog nästan en vecka ;) Glöm inte ge oss en liten recension när du sett den.

Nu har du en Stor recension att läsa. Det vill säga om du orkar. Det blev några rader av bara farten.

Kolla tråden " Diskutera och betygsätt Star Trek (Spoilervarning!), Tyck till om den nya filmen".

Edited by Unkas

Man kan ju fråga sig om det är värt pengarna. Trailers som jag sett gjorde inte mig något intreserad. Det som gjorde att jag slutligen gick var nyfikenheten. Sedan är det en bra film att se på bio med stor duk och mycket buller och effekter.

Jag såg den två gånger i fredags och tänker gå och se den med kompisar härifrån Ulricehamn någon gång de kommande veckorna. Om jag bara kan övertyga dem...

Såg du den TVÅ gånger på samma kväll? Varför? Låter lite extremt.

Inte extremt för en riktig Trekkie som gått utan en Star Trek film i 7 år.

Inte extremt för en riktig Trekkie som gått utan en Star Trek film i 7 år.

Håller inte med. Jag kan inte tänka mig att det ska vara spännande att se filmen två gånger samma kväll. Det skulle tillbringa mer spänning om man har ett uppehåll, iallafall EN DAG :D

Men kvaliten av en film skulle fortfarande hållas på en bra nivå om man har ett uppehåll. Och jag tvivlar att alla Trekkies tänker likadant som du... men men, alla har sin vilja ;)

Jag jobbar själv som skådespelare/regissör och föredrar att tittarna till mina projekt att ha ett uppehåll om de vill se om filmerna :)

PS. har just nu jättesvårt att skriva på svenska... har inte pratat språket i massiv år :S

Jag påstådde väl heller inte att alla Trekkies skulle vilja se den 2 gånger på en dag. En film som är väldigt, väldigt bra tål att ses hur många gånger som helst. Men alla gillar inte att se filmer så ofta. Mitt "rekord" i antal gånger att se en film på en månad är tre gånger, och det är väldigt få filmer jag ser så ofta, medan en kompis såg Episode II av Star Wars ungefär 25 gånger den första månaden.