Jump to content

Time Trax

Pjotr'k

Recommended Posts

Jag är intresserad av att höra om någon har Time Trax inspelat eller kan ordna det till mig på något sätt. Jag såg första säsongen på SVT för ett antal år sedan, men har missat resten helt, då den sedan verkar ha gått på femman.

Jag tyckte att serien var superb och den var helt klart en av de roligare SF-serierna jag sett.

Time Trax går för hundrade gången i Kanal 5, nu på lördagaseftermiddagar. Det var väl bara två säsonger serien höll på. Jag såg ganska många avsnitt i början, men efter ett tag så slutade jag. Jag tyckte inte serien kom nånvart. Det vara bara en ny vanlig skurk varje vecka.

• 2 months later...

Noterade de har slutat visa Time Trax nu. Gick verkligen alla delar denna gång, saknades inte 4-5 stycken? Har gått och väntat på ett avsnitt i slutet av sista säsongen och det verkar inte ha gått.

Om alla avsnitt har visats och jag har räknat fel så undrar jag om någon har spelat några av de sista. *hoppas*

• 4 months later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
Jag tycker att Time Trax är ganska löjligt.

Här kommer dessa "one-liners" igen !!!

Har inte Quiets stillsamma propåer nått fram till er? Dessutom har jag vid flertalet tillfällen bett alla att förklara sina åsikter. Såsom du skrev här, är på gränsen (om inte inom gränsen) för flaming.

Läs forumreglerna!

Nej, avslutningen missade jag dock.

Måste ändra mig lite också. Han blir ju bättre skådespelare länge in i serien, och Selma är ju rätt bra hela tiden faktiskt. Kul samspel sådär också. Alla missuppfattningar som sker mellan dem.

Det avsnittet när han tappade minnet var min favorit. När Selma skulle försöka hjälpa honom, och samtidigt köra iväg en annan tjej som hon tyckte var ivägen..

• 1 month later...
Gillar karaktärerna...kan dock inte förklara varför...men det gör jag.

Du behöver inte föklara. Jag förstår precis vad du menar och det tror jag finns flera som gör. ;)

Kom på en sak som jag gillar, deras små gnat som de håller på med.

• Create New...