Pjotr'k Posted March 26, 2002 Report Share Posted March 26, 2002 Jag är intresserad av att höra om någon har Time Trax inspelat eller kan ordna det till mig på något sätt. Jag såg första säsongen på SVT för ett antal år sedan, men har missat resten helt, då den sedan verkar ha gått på femman. Jag tyckte att serien var superb och den var helt klart en av de roligare SF-serierna jag sett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phlox Posted March 26, 2002 Report Share Posted March 26, 2002 Time Trax går för hundrade gången i Kanal 5, nu på lördagaseftermiddagar. Det var väl bara två säsonger serien höll på. Jag såg ganska många avsnitt i början, men efter ett tag så slutade jag. Jag tyckte inte serien kom nånvart. Det vara bara en ny vanlig skurk varje vecka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted March 26, 2002 Report Share Posted March 26, 2002 Time Trax! Höjdare! Den var kul den asså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 27, 2002 Report Share Posted March 27, 2002 Time Trax! Höjdare! Den var kul den asså Det är ett väldigt enkelt konsept för att inte kosta för mycket men ändå ha mycket sci.fi med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zak Posted June 8, 2002 Report Share Posted June 8, 2002 Noterade de har slutat visa Time Trax nu. Gick verkligen alla delar denna gång, saknades inte 4-5 stycken? Har gått och väntat på ett avsnitt i slutet av sista säsongen och det verkar inte ha gått. Om alla avsnitt har visats och jag har räknat fel så undrar jag om någon har spelat några av de sista. *hoppas* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zak Posted June 14, 2002 Report Share Posted June 14, 2002 Fick svar idag, enligt Tv5 ska serien fortsättas visas i höst. Ej bestämt när. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted June 14, 2002 Report Share Posted June 14, 2002 Ojojoj... IGEN!? Kan dom inte köpa in TNG eller visa TOS igen istället? Eller, är det bara jag som tröttnat på serien som gjorde sci fi av en mototcyckel? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Kan dom inte köpa in TNG eller visa TOS De har ju redan TNG inköpt, du har väl sett min röstning under "Allmänt"(?) ;0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted June 18, 2002 Report Share Posted June 18, 2002 Har femman redan TNG??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted June 18, 2002 Report Share Posted June 18, 2002 Har femman redan TNG??? De har visat TNG, men det är tveksamt om de har kvar rättigheterna längre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted June 18, 2002 Report Share Posted June 18, 2002 Oh... ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted October 30, 2002 Report Share Posted October 30, 2002 Time Trax ja, den är väl relativt undehållande. Gött med lite Hologram igen-Selma. Men den är ju lite småfånig + att jag tycker att han är en rätt usel skådespelare, men det är dock en bra idé.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted March 24, 2003 Report Share Posted March 24, 2003 Måste hålla med Mr Borg. Fast jag undrar en sak, hur slutade serien? Jag råkade missa sista avsnittet. Är det någon här som såg avslutningen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
*voyboy* Posted April 5, 2003 Report Share Posted April 5, 2003 Jag tycker att Time Trax är ganska löjligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 6, 2003 Author Report Share Posted April 6, 2003 Jag tycker att Time Trax är ganska löjligt. Här kommer dessa "one-liners" igen !!! Har inte Quiets stillsamma propåer nått fram till er? Dessutom har jag vid flertalet tillfällen bett alla att förklara sina åsikter. Såsom du skrev här, är på gränsen (om inte inom gränsen) för flaming. Läs forumreglerna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted April 7, 2003 Report Share Posted April 7, 2003 Nej, avslutningen missade jag dock. Måste ändra mig lite också. Han blir ju bättre skådespelare länge in i serien, och Selma är ju rätt bra hela tiden faktiskt. Kul samspel sådär också. Alla missuppfattningar som sker mellan dem. Det avsnittet när han tappade minnet var min favorit. När Selma skulle försöka hjälpa honom, och samtidigt köra iväg en annan tjej som hon tyckte var ivägen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Original_Alec Posted April 10, 2003 Report Share Posted April 10, 2003 Selma är rolig. Många gånger så händer det ju att hon missuppfattar när Darien kör med slanguttryck och sådant. Hon är rolig, helt enkelt. Och det avsnittet hon ska köra bort en annan tjej är kuligt faktiskt. :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Original_Alec Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Är det nån som vet om den kommer att sändas igen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted May 24, 2003 Report Share Posted May 24, 2003 Jag gillar Time trax för att det är egentligen ganska gammalt men är fortfarande idag ganska underhållande! Gillar karaktärerna...kan dock inte förklara varför...men det gör jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Original_Alec Posted May 26, 2003 Report Share Posted May 26, 2003 Gillar karaktärerna...kan dock inte förklara varför...men det gör jag. Du behöver inte föklara. Jag förstår precis vad du menar och det tror jag finns flera som gör. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted May 30, 2003 Report Share Posted May 30, 2003 Gillar karaktärerna...kan dock inte förklara varför...men det gör jag. Du behöver inte föklara. Jag förstår precis vad du menar och det tror jag finns flera som gör. ;) Kom på en sak som jag gillar, deras små gnat som de håller på med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Original_Alec Posted June 1, 2003 Report Share Posted June 1, 2003 Man blir alltid måttligt road... :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted June 1, 2003 Report Share Posted June 1, 2003 Trodde inte det fanns så många fler som tittade på Time Trax, alltid kul att några fler gör det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted June 2, 2003 Report Share Posted June 2, 2003 Jag såg den när den gick på svt? eller var det fyran? Hur som helst som var det en rätt hygglig serie i alla fall och Selma är ju en favorit i serien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted June 4, 2003 Report Share Posted June 4, 2003 Jag tror jag sett Selma i någon annan serie, vet någon vilken? vet inte riktigt när det var men det var inte helt nyligen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts