Vulcan_Tuvok Posted July 2, 2002 Report Share Posted July 2, 2002 Ifall ni tog annat var vänlig och skriv här sedan. Min personliga är Jango Fett. Mace Windu kommer på andra plats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted July 2, 2002 Report Share Posted July 2, 2002 Boba Fett är favooriten. I Episode 1 gillar jag Qui Gon Jing (stavning) och i tvån är det Jango Fett som är den bästa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted July 3, 2002 Report Share Posted July 3, 2002 Jag röstade på annan Yoda är min gubbe. Men inte från eps 2 som alla alterna tiv var ifrån. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted July 3, 2002 Report Share Posted July 3, 2002 Jag ändrade lite i ämnes-beskrivningen. Star Wars favoritfigur --> Star Wars favoritfigur i ep. II. eftersom du hade valt att bara ta med figurer från den filmen. Nu valde jag Obi-wan, men annars är Luke Skywalker min stora favorit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulcan_Tuvok Posted July 3, 2002 Author Report Share Posted July 3, 2002 Jag hann inte skriva alla alternativen. Hade bråttom. Skriv hit ifall de inte finns med på listan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sweetycow Posted July 8, 2002 Report Share Posted July 8, 2002 Jango Fett är helt klart favoriten i ep II. I gamla trilogin är det Han Solo som gäller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted July 13, 2002 Report Share Posted July 13, 2002 Jag gillar Amidala, Synd att hon dör i nästa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted July 22, 2002 Report Share Posted July 22, 2002 I tvåan är det helt klart Jango Fett. Även om det är lite synd att han tar av sig hjälmen då och då... Annars i dom andra filmerna är det helt klart Han Solo, sen kommer Luke, Leia Wedge Antilles och Bobba Fett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted July 25, 2002 Report Share Posted July 25, 2002 Jag gillar Amidala, Synd att hon dör i nästa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted July 25, 2002 Report Share Posted July 25, 2002 du verkar ha koll på att alla kanske har sett gamla filmerna och därmed veta vad som händer med padmen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx01 Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Vilka har inte sätt den gamla filmerna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Leia säger i Return of the Kedi att hon inte kommer ihåg så mycket om sin riktiga mamma, bara att det är känslor och att hon var vacker samt att hon dör... Min favorit i Ep:II är Jango Fett, i klassiksa triologin är det Han Solo och Boba Fett som är bäst, Darthan ät dock också hög rankad, likson Kapten (Amiral) Piett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx01 Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Leia säger i Return of the Kedi att hon inte kommer ihåg så mycket om sin riktiga mamma, bara att det är känslor och att hon var vacker samt att hon dör... Jepp, och med största sannolikhet är det nog så, men det finns vissa uppgifter om att Nathalie Portman har skrivit på för att filma vissa scener som mr. George sen ska plantera in i RotJ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Leia säger i Return of the Kedi att hon inte kommer ihåg så mycket om sin riktiga mamma, bara att det är känslor och att hon var vacker samt att hon dör... Jepp, och med största sannolikhet är det nog så, men det finns vissa uppgifter om att Nathalie Portman har skrivit på för att filma vissa scener som mr. George sen ska plantera in i RotJ. Jag undrar hur bra det kommer att bli att "plantera" in scenerna, förhoppningsvis kommer det bli bra, fast jag har mina tvivel, jag hade hoppats på att det inte skulle bli så många "uppenbara" dataanimationer, de animerade karaktäerna i Ep1 var bra gjorda och såg verkliga ut, fast de i Ep2 såg alldeles för animerade ut, de såg verkligen "platta" och tillagda* ut. * felstavat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Lägga till scener i RotJ? Herregud asså... (OT: Betraktas Herregud som en svordom? Har för mig jag fick ett meddelande om det nån gång) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx01 Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Jag undrar hur bra det kommer att bli att "plantera" in scenerna, förhoppningsvis kommer det bli bra, fast jag har mina tvivel, jag hade hoppats på att det inte skulle bli så många "uppenbara" dataanimationer, de animerade karaktäerna i Ep1 var bra gjorda och såg verkliga ut, fast de i Ep2 såg alldeles för animerade ut, de såg verkligen "platta" och tillagda* ut. * felstavat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 *suck* Ja... Vad ska man säga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 *suck* Ja... Vad ska man säga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 Får vi verkligen hoppas! "Kapten kirk gör enterprise-D grvid" :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx01 Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Läste upp lite på det här med Amidala i RotJ, ocj tydligen ryktas det inte bara om att hon ska in i OT utanäven, hör och häpna, Jar Jar Binks. Han ska tydligen i såfall placeras i ANH. Sajten beskrev det dock som ett Wild Rumour, så det är väl bara att hoppas att de är ute och cyklar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sweetycow Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Läste upp lite på det här med Amidala i RotJ, ocj tydligen ryktas det inte bara om att hon ska in i OT utanäven, hör och häpna, Jar Jar Binks. Han ska tydligen i såfall placeras i ANH. Sajten beskrev det dock som ett Wild Rumour, så det är väl bara att hoppas att de är ute och cyklar Hoppas inte det händer. Klarar inte mer Jar Jar Binks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Va? Ska han slänga in Amidala och Jajja Binks i gamla filmerna? Jaja kan jag väl fatta för han dör väl inte men Leia säger ju att hennes mamma dog när hon var liten, men hon kanske menar sin styvmamma? Hmm, konstit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mister Borg Posted August 5, 2002 Report Share Posted August 5, 2002 Ifall ni tog annat var vänlig och skriv här sedan. Min personliga är Jango Fett. Mace Windu kommer på andra plats. Padmé, hon är ju så söt så man smälter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warbird Posted August 5, 2002 Report Share Posted August 5, 2002 Nja... Visst har du rätt. Men det blir lite mycket sexualitet över det hela. Jag menar, i DMH kan man se bröstvårtorna hur tydligt som helst. (Ni vet den där dräkten hon har på Tatooine) Och I AotC så "råkar" dom elake monstren (arenan) slita sönder halva hennes klänning eller vad man ska kalla det hon har på sig så hon går där i stort sett bara BH och byxor... Jaja, inget, inte ens SW, kan bli helt fritt från sex. Snart kommer väl ST att drabbas av nåt liknande (Seven eller T´Pol får förmodligen kläderna avrivna av nån elak alien eller nåt... ??? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx01 Posted August 5, 2002 Report Share Posted August 5, 2002 Snart kommer väl ST att drabbas av nåt liknande (Seven eller T´Pol får förmodligen kläderna avrivna av nån elak alien eller nåt... ??? ) Sett "Broken Bow? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts