Jump to content

Startrek.com - Community

Recommended Posts

Jo, jag drar mig också för att skriva på engelska. Iofs finns det nog de som är mycket sämre på engelska än vi, men det kan ändå bli väldigt fel.

Men som sagt, sidan tar upp många intressanta ämnen och tål att kollas upp. :)

Jag måste säga att jag tycker detta forumet är MYCKET bättre än startrek.com's. Framför allt ser man hur det går om det inte finns forumledare som ständigt "rensar" och stänger ämnen som redan finns. Efter två minuter har jag hittat massor av ämnen som handlar om precis samma saker, ganska irriterande. Enda fördelen med det forumet är att det är så pass många fler som använder det.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
....här...

Ja varför inte det...

Själv tycker jag som många andra att på Svenska är det lite lättare fortfarane...Sen ett mindre forum är också en fördel.

Om detta forum hade "för många" anv så skulle man ju få minst 50 svar på sitt lilla inlägg som man helst hade viljat diskutera med 4 personer....

Sen om dett fourom får 500 anv år 245 kanske skulle inte 3 forum..... (vad heter det??) (såna som Quiet och peter) räcka till som jag ser det IAF. Inge illa menat...

Proton

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

startrek.com funkade inte för mig... förhoppningsvis får dem igång sidan snart som man får se forumet...  :)

att skriva på engelska stör mig inte ett dugg, det är väl bara alla star trek-termer som kan bli lite knasigt ibland.. (vill faktiskt heller skriva på engelska än svenska... fråga mig inte varför!   :sigh:

• 3 weeks later...

Jag blir mobbad av min klass bara för att jag råkade säga att jag tycker bättre om att skriva på engelska.

Då gällde det uppsats i skolan, och dom brukar jag alltid få till något sci-fi inspirerat, just för att jag kan väldigt mycket ord inom det området!

Undrar just vad det kan bero på... :colgate:

Men inlägg så här är bättre på svenska, då har man mer koll på vad det är man påstår att man tycker... Kan bli så många dumma fel annars.

• Create New...