emil9898 Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 (edited) Jag har hört att det kommer att komma en ny film 29 juni 2012 Edited March 12, 2010 by emil9898 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Den 29 juni är väl premiärdatumet. Annars är det rätt. Men det finns inte mycket info om vad som händer i den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 12, 2010 Author Report Share Posted March 12, 2010 Den 29 juni är väl premiärdatumet. Annars är det rätt. Men det finns inte mycket info om vad som händer i den. Jo du har väl rätt men jag har hört att filmen ska handla om gorn Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Det var bara ett skämt, inget allvarligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 12, 2010 Author Report Share Posted March 12, 2010 (edited) Ok ångrar det jag skrev innan Edited January 19, 2011 by emil9898 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 ...va? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 De håller väl som bäst på att skriver nästa film, som förmodlingen inte kommer att heta någonting med 2012, och det florerar en del rykten om vad filmen ska handla om men det är inget som någon har bekräftat, åtminstonde inte mer än att Enterprise och den nya besättningen ska vara med. Det är ju naturligtvis fritt att drömma och spekulera, men inget är säkert ännu. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 12, 2010 Author Report Share Posted March 12, 2010 De håller väl som bäst på att skriver nästa film, som förmodlingen inte kommer att heta någonting med 2012, och det florerar en del rykten om vad filmen ska handla om men det är inget som någon har bekräftat, åtminstonde inte mer än att Enterprise och den nya besättningen ska vara med. Det är ju naturligtvis fritt att drömma och spekulera, men inget är säkert ännu. J. Jag menade år 2012.Jo det är ju bara ryckten men vem vet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Jag hoppas på klingoner Riktigt tuffa klingoner. Vad sägs om att Kirk blir intresserad av någon klingonsk kvinna och att han blir tvungen att gå på en massa klingonska partyn (Ungefär som partyt Sisko, O'Brien och Odo fick gå på i Apocalypse Rising DS9 5x01) Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Jag hoppas på Klingons med. Det var tråkigt att vi inte fick se några i förra filmen. (visst det fanns bortklipta scener men det är inte samma sak). :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Nej Kingons är uttjatade. Mer Gorn åt trekkies! Snd att det var ett skämt. Tholians då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Hmm... Jo Tholians kanske vore nått. ;) Men det måste i alla fall vara några kliongs med i denna filmen! :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 (edited) Ja, Qapla!!! Men tholians kan också vara något... de delar ju en gräns med klingonerna, så handlinen kan vara att klingonerna och tholianerna allierar sig för att göra slut på federationen. Edited March 13, 2010 by Mr Trek Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 13, 2010 Author Report Share Posted March 13, 2010 Ja, Qapla!!! Men tholians kan också vara något... de delar ju en gräns med klingonerna, så handlinen kan vara att klingonerna och tholianerna allierar sig för att göra slut på federationen. Det tycker jag låter bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Nej Kingons är uttjatade. Mer Gorn åt trekkies! Snd att det var ett skämt. Tholians då? Jag håller med, Klingons är riktigt uttjatade. Hade iofs sett gärna sett en film med The Borg igen! Älskar dom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Tyvärr pajjade Brannon Braga och Rick Berman borgerna för mig i Voyager. Det ska ju vara 1701-D som upptäcker dem först, inte nå snabla vetenskapsmän som enkelt tar sig ombord på borgkuberna. I TNG älskade jag borger. Frågan är hur mycket Deltakvadranten har påverkas av Neros tidsresor. Kan man få det att funka? Talos är ett annat förslag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 14, 2010 Author Report Share Posted March 14, 2010 Nej Kingons är uttjatade. Mer Gorn åt trekkies! Snd att det var ett skämt. Tholians då? Jag håller med, Klingons är riktigt uttjatade. Hade iofs sett gärna sett en film med The Borg igen! Älskar dom! Det skulle också låta bra med borger med i filmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 2012 det är oändligt långt in i framtiden. Tror ni att warp-drive har blivit verklighet då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 2012 det är oändligt långt in i framtiden. Tror ni att warp-drive har blivit verklighet då? Det var exakt vad jag sa när jag fick veta att den senaste filmen skulle komma för 2-3 år sen. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
To'E'Cra Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 Jag längtar verkligen! Hmm... jag hoppas mer på klingons än Borg. Det skulle verkligen bli konstigt med tidslinjen och allt det där. Personligen tycker jag det blev lite skumt när dom dök upp i ENT. Men annars älskar jag Borg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapten Grievous Posted May 6, 2010 Report Share Posted May 6, 2010 Antar väl att filmen kommer att utspelas efter alla andra filmer då den heter Star Trek "12". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 6, 2010 Report Share Posted May 6, 2010 Nåja, den utspelar sig efter 11:an, som i sin tur är en omstart av hela Star Trek-universat. Har du sett 11:an. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 Att vi säger star trek 12 är för att särskilja den från det faktum att det redan finns en star trek 2 (the wrath of kahn) och att det är den tolfte star trek filmen i serien. Men som sagt, efter rebooten i elvan (Star Trek) så är jag helt övertygad om att den kommer att utspela sig i det universumet. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Jag låg och lyssnade på Trekcast igår och dom kom in på ämnet om vad Star Trek 12 kommer handla om. Jag gillade faktiskt deras ide. Podcasten: Del 1, Del 2 (Iden kommer här) Förövrigt trodde dom att Star Trek 12 kommer få namnet "Star Trek II" då Star Trek 11 blev "Star Trek". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 16, 2012 Report Share Posted January 16, 2012 Detta ämne stängs - vi hänvisar vidare diskussioner hit istället: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts