Jump to content

Star Trek 2012

Recommended Posts

De håller väl som bäst på att skriver nästa film, som förmodlingen inte kommer att heta någonting med 2012, och det florerar en del rykten om vad filmen ska handla om men det är inget som någon har bekräftat, åtminstonde inte mer än att Enterprise och den nya besättningen ska vara med. Det är ju naturligtvis fritt att drömma och spekulera, men inget är säkert ännu. J.

De håller väl som bäst på att skriver nästa film, som förmodlingen inte kommer att heta någonting med 2012, och det florerar en del rykten om vad filmen ska handla om men det är inget som någon har bekräftat, åtminstonde inte mer än att Enterprise och den nya besättningen ska vara med. Det är ju naturligtvis fritt att drömma och spekulera, men inget är säkert ännu. J.

Jag menade år 2012.Jo det är ju bara ryckten men vem vet :)

Jag hoppas på klingoner :) Riktigt tuffa klingoner. Vad sägs om att Kirk blir intresserad av någon klingonsk kvinna och att han blir tvungen att gå på en massa klingonska partyn :D (Ungefär som partyt Sisko, O'Brien och Odo fick gå på i Apocalypse Rising DS9 5x01)

Ja, Qapla!!!

Men tholians kan också vara något... de delar ju en gräns med klingonerna, så handlinen kan vara att klingonerna och tholianerna allierar sig för att göra slut på federationen.

Edited by Mr Trek

Tyvärr pajjade Brannon Braga och Rick Berman borgerna för mig i Voyager. Det ska ju vara 1701-D som upptäcker dem först, inte nå snabla vetenskapsmän som enkelt tar sig ombord på borgkuberna. I TNG älskade jag borger. Frågan är hur mycket Deltakvadranten har påverkas av Neros tidsresor. Kan man få det att funka?

Talos är ett annat förslag.

Nej Kingons är uttjatade. Mer Gorn åt trekkies! Snd att det var ett skämt. Tholians då?

Jag håller med, Klingons är riktigt uttjatade. Hade iofs sett gärna sett en film med The Borg igen! Älskar dom!

:borg1:

Det skulle också låta bra med borger med i filmen :borg1:

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...