T'Les-M'Lara Posted May 23, 2013 Report Share Posted May 23, 2013 Vi vet ju alla vilken womanizer James T Kirk är. Men blir alla Kvinno-Trekkies kära i honom förr eller senare, typ motvilligt kommer på sig själv med att oj då William Shatner var ju ganska snygg ändå som Kirk?? Ja diskutera gärna detta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 23, 2013 Report Share Posted May 23, 2013 Min sambo tycker att William Shatner såg riktigt bra ut som Kirk och har en liten crush på nuvarande Kirk, Chris Pine. Äh, kan väl vara ärlig och säga att även jag tycker att William Shatner var en stilig karl på 60-talet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Les-M'Lara Posted May 23, 2013 Author Report Share Posted May 23, 2013 Det är något med överläppen som gör honom extremt attraktiv när han pratar tycker jag, William Shatner menar jag! Chris Pine är inte så dum han heller, men saknar överläppen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 23, 2013 Report Share Posted May 23, 2013 Föredrar Spock, som jag misstänker att majoriteten av alla kvinnor göt.Tycker Shatner är lite konstigt sminkad i TOS. Man försöker tona ner hans mun. Kirk är rolig, men inte min smak.Nya Kirk är inte eller mycket att hänga i julgran. Det ska vara Picard, Spock, nya McCoy, nya Sulu, John Harrison för att få mig till att titta 2 ggr (eller 3). Nya Spock är helt ok också. Tror att Jensen Ackles skulle blivit en bättre Kirk än Chris Pine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 24, 2013 Report Share Posted May 24, 2013 (edited) Tror att Jensen Ackles skulle blivit en bättre Kirk än Chris Pine. Haha, lustigt att du nämner Jensen Ackles. Tjejen är galen i honom och älskar Supernatural. Det är hennes Star Trek och vi snittar 2 avsnitt per kväll här hemma, andra gången för min del, runt 74:e för henne. Ackles var ett av namnen det ryktades om när man skulle hitta nästa Kirk. Problemet med just honom var väl kanske att han var lite för "känd" samt är först och främst en TV-skådis, dom ville ha ett ganska nytt ansikte och det fick dom med Chris Pine. I Supernatural har Ackles gjort en konst av att stöta på kvinnor, så att se honom göra likadant i Star Trek hade kanske gjort det lite till en parodi. Men visst, det är ju alltid kul att undra. Edited May 24, 2013 by The Holy Three Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 24, 2013 Report Share Posted May 24, 2013 ROTFLMAO! Har inte sett dessa bilder. Tror att Jensen Ackles hade fullt upp med Supernatural så jag tror att det var en av orsakerna till att han inte fick rollen. Jag är helt i ense med din flickvän, serien är asbra Jensen Ackles är en pudding och det är pappa Winchester också men favoriten är Christopher Heyerdahl, som spelade Alastair i säs 4. Bilen är nästan lika cool som 1701. Hela familjen gillar Supernatural (och givetvis Star Trek). (min dotter som ritar Jensen Ackles) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 24, 2013 Report Share Posted May 24, 2013 Shit, vilken talang! Sambon ligger och snarkar i soffan bredvid mig just nu, men när hon vaknar ska jag visa henne videon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Les-M'Lara Posted May 24, 2013 Author Report Share Posted May 24, 2013 Ja, alla blir väll också kära i Spock, man kanske känner olika typer av kärlek till dessa karaktärer. Spock vill man bo ihop med, men man kanske ändå vill ha lite hett i sängkammaren med Kirk (för att inte också sängkammaren skall bli enbart logisk) lol! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 24, 2013 Report Share Posted May 24, 2013 Shit, vilken talang! Sambon ligger och snarkar i soffan bredvid mig just nu, men när hon vaknar ska jag visa henne videon Tack Det var hon inte fått efter mig, tyvärr. Och min bättre hälft är ännu sämre på att teckna än jag. Vi vet inte hur detta kan ha uppstått. Vi hade en kvinnlig brevbärare på den tiden förresten ;-) Ja, alla blir väll också kära i Spock, man kanske känner olika typer av kärlek till dessa karaktärer. Spock vill man bo ihop med, men man kanske ändå vill ha lite hett i sängkammaren med Kirk (för att inte också sängkammaren skall bli enbart logisk) lol! Föredrar hett i sängkammaren med Spock i så fall fast förhoppningsvis oftare är vart 7:e år :P Tror att de flesta kvinnor blir kära i Spock och inte fullt lika många faller för Kirk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kellin Posted May 24, 2013 Report Share Posted May 24, 2013 Håller med RoLaren.. Har inte heller haft någon svaghet för Kirk, utan föredrar nog Spock. Både gamla och nya. Nya McCoy och John Harrison är inte heller fel att titta på. Och jag måste säga RoLaren, din dotter är verkligen duktig! Vore inte fel att ha den talangen... men tyvärr saknar jag också den. =( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nagini Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Inte jag. Varken William Shatner eller Chris Pine, någonsin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Vilka föredrar du då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admiral Picard Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 Kirk har alltid varit The ladys Man ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 14, 2013 Report Share Posted October 14, 2013 Svar: Nej! Jag tycker att kvinnomagnetismen hos Kirk är den minst trovärdiga naturlagen i originalserien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpockSulu Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 Spock och dr mccoy istället för kirk tycker jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim F. Posted October 6, 2015 Report Share Posted October 6, 2015 Spock?! Haha, låter helt galet i mina öron, och ologiskt. Men självklart är vi alla olika, så no offense intended.Själv är jag inte kär precis, men Kirk har väldigt fina ögon. Och han har charmen. Det tilltalar just mig iaf. Nu pratar vi om gamla Kirk alltså. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 Självklart gamla Kirk - mer känsla, tycker jag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterSeVIIen Posted October 23, 2018 Report Share Posted October 23, 2018 (edited) On 5/24/2013 at 1:36 AM, RoLaren said: Föredrar Spock, som jag misstänker att majoriteten av alla kvinnor göt.Tycker Shatner är lite konstigt sminkad i TOS. Man försöker tona ner hans mun. Kirk är rolig, men inte min smak.Nya Kirk är inte eller mycket att hänga i julgran. Det ska vara Picard, Spock, nya McCoy, nya Sulu, John Harrison för att få mig till att titta 2 ggr (eller 3). Nya Spock är helt ok också. Tror att Jensen Ackles skulle blivit en bättre Kirk än Chris Pine. Det [url=https://www.syfy.com/syfywire/roddenberry_spocks_devil]var uttänkt så[/url]: Quote We did think Spock became very interesting to fans, I did purposely give him a slight look of the 'devil' because I thought that might be particularly provocative to women, particularly when his nature contrasted so greatly to this. Helt klart så har kvinnor god smak. 🙂 Edited October 23, 2018 by MisterSeVIIen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts