Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad (redigerade)

I tisdagens avsnitt av Big Bang Theory (säs 3:15) gästspelade både Wil Wheaton och Brent Spiner.

Leonard och Sheldon var i serietidningsaffären och de kom fram till att det kanske var dags att starta en svärdsamling eftersom Stuart hade ett speciellt svärd från någon serie till försäljning. Efter en hel del prutande enades man om priset. Wil råkade vara i affären och bjöd Leonard och Sheldon på fest. Problemet var bara att Sheldon har Wil på sin dödslista på grund av att han inte dykt upp på en träff när Sheldon var liten.

Väl på festen fick Sheldon Wils sista signerade figur och de blir kompisar, Brent tar figuren och bryter förpackningen, hamnar på Sheldons lista och Brent säljer sin figur till Leonard och Howard.

Rätt skoj avsnitt.

Redigerad av O´Brien
  • Svar 536
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

• 1 månad senare...
  • 4 månader senare...
Postad

Jag hörde ett rykte om att det skulle visas Star Trek i svensk TV under sommaren, stämmer det? Jag tror det var en reklam som sa något om att det skulle börja nu på söndag?? Är inte helt säker.. men har någon hört talas om detta?

Postad

Det tror jag är felaktigt. Har sökt lite och inte hittat mer än att den senaste långfilmen skall visas på Sjuan (fd TV4+) nu på lördag.

*

På tal om Trekrelaterade saker så bläddrade jag förbi ett bekant ansikte igår på tv. Ethan Phillips var med i ett avsnitt av någon tv-serie, men jag minns inte exakt vilken det rörde sig om. Såg i varje fall färdigt avsnittet trots att jag kom in mitt i det. Ethan gjorde en helt klart godkänd insats.

Postad

Jag hörde ett rykte om att det skulle visas Star Trek i svensk TV under sommaren, stämmer det? Jag tror det var en reklam som sa något om att det skulle börja nu på söndag?? Är inte helt säker.. men har någon hört talas om detta?

Tror det var det andra (Star Wars) det gällde. En till mig närstående person nämde något om det till middan idag.
Postad

Tror det var det andra (Star Wars) det gällde. En till mig närstående person nämde något om det till middan idag.

Tager på skämsluvan och sällar in mig i ledet... Sjuan visar Star Trek i kväll klockan 22.00. :rodna:
  • 3 månader senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...