Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• 2 veckor senare...
  • Svar 536
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

nää jag tror att det går bra här. jaha det var kul att han var med i den, men har den filmen redan haft premiär eller har du bara fått reda på det på annat sett? skulle gärna vilja se den, den verkar bra.

Postad (redigerade)

ja då lär det väl inte dröja mer än nån månad innan den visas här. biografen i leksand visar typ bara en film i månaden, självklart visas den flera gånger under den tiden, men det är bara en film åt gången. men många bra filmer kommer aldrig ens hit. jag hade verkligen sett fram emot filmen Sunshine, jag och några kompisar hade tänkt se den men den visades aldrig. samma sak händer med många filmer som jag är intresserad av. men Die Hard 4.0 kommer någ visas, den är så känd. men det kommer nog inte bli före den nya Harry Potter, förresten när har den premiär?

Redigerad av NX-01
  • 2 veckor senare...
Postad

På fredag är George Takei (Sulu) med i Psych på kanal 5 som sig själv. Tiden är 21:00

Amerikansk kriminalserie från 2006-07.

Del 8 av 15, Shawn vs Red Phantom. För att hitta en försvunnen tonåring smiter Shawn och Gus in på en serietidningskonferens och låtsas vara assistenter till den gamle Star Trek-stjärnan George Takei. Gästskådespelare: George Takei. I rollerna: James Roday, Dulé Hill, Timothy Omundson. Även 30/7.

• 2 veckor senare...
Postad
Det var det jag tyckte att någon verkade vara bekant. EMH spelar en av dem som är med i den här gruppen som får beslutsvånda va? J.

Robert Picardo (Doctorn från VOY) har en återkommande roll både i Atlantis och SG1, men eftersom Atlantis ligger före SG1 i Stargates "tidslinje" på TV6 så har han inte dykt upp i SG1 än.

Postad

I TV-Serien Nanny så nämns Star Trek...en enda gång i hela serien i första avsnittet...ganska konstigt.... :ferengi:I TV-Serien Nanny så nämns Star Trek...en enda gång i hela serien i första avsnittet...ganska konstigt....

Postad
I TV-Serien Nanny så nämns Star Trek...en enda gång i hela serien i första avsnittet...ganska konstigt.... :ferengi:I TV-Serien Nanny så nämns Star Trek...en enda gång i hela serien i första avsnittet...ganska konstigt....

En gång? Svarar inte Fran på frågan vilken som är den äldsta kroppen i omlopp runt jorden "William Shatner"? Det tycker jag åtminstånde syftar på star trek, även om de inte säger ordet Star Trek.

• 1 månad senare...
Postad

Inte relaterat till något TV-program men jag läste precis att Marina Sirtis (Troi) ska göra en av rösterna i Xbox360 spelet Mass Effect tillsammans med Seth Green, Keith David och Lance Henriksen.

Jag håller dessutom på att se igenom serien MacGyver. Är inne på andra säsongen och än så länge har George Takei (Sulu), John de Lancie (Q), Nana Visitor (Kira) och Robert O'Reilly (Gowron) varit med i olika roller. Dessutom har Dennis McCarthy gjort musik till många av avsnitten.

Postad (redigerade)

apropå TV-Serien Nanny så har ju butlern spelat Moriarty i TNG :klingon:

--------------------

''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!''

K´hogh son of Klintoch av huset Koragh

Redigerad av K´hogh son of Klintoch
Postad

På TV4+ skall det bli ett Heroes-Maraton, med de första 13 avsnitten. Kan det ha varit redan nu på lördag? Håll utkik där, oavsett. George Takei är med i det trettonde avsnittet, bland annat (läs mer).

Postad

jag skulle kolla om det var nåt på TV så jag zappade igenom alla kanaler, men så tyckte jag att jag sett någon jag kände igen på kanal5 så jag gick tillbaka dit. och där satt en gråhårig man som var riktigt lik Brent Spiner, sedan säger någon (vet ej vad han hette, tittar inte på Joey) "lieutenant commander Data", haha det var ju Spiner ju :lol: den här typen som jag inte vet namnet på ville snacka en massa trek med Spiner, fast Spiner ville inte. så då accepterade "typen" detta och ställde frågan hur feregierna va, haha vad inte trek. tills lu blev dock Spiner övertalad att snacka lite trek, men det varade inte så länge för "typen" hittade en tjej som han försökte impa på i stället. haha precis i slutet ska Brent åka hem och då säger han att han har en rymddräkt ute i bilen och att "typen" kanske vill se den. "Typen blir då jätteglad, men upptcäker snabbt att han har tjejen med sig. han tänker en stund och säger utan titta på någon av dom andra: "jag är ledsen... men jag måste nog följa med Brent" :lol: haha det tyckte jag va kul.

• Skapa nytt...