Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Okej, det var tråkigt. Som sagt: TV3 var lite otydliga. På andra serier är de bara en handfull avsnitt efter USA så jag anade att det skulle vara så denna gång med. Men, men... Tack för hjälpen att reda ut det! :)

• Svar 536
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

• 2 veckor senare...
Postad

kan passa på att säga håll utkik för Steven Culp, som är med i "Desperate Housewives" som börjar på kanal 5 den 29 mars :)

Postad

Nana Visitor, dvs Kira Nerys, var med en snabbis i CSI (kanal 5) idag. Det brukar gå i repris på onsdagar om man vill se Kira blond och utan bajoranrynkor på näsan :D

Postad

trekrelaterat i reprisavsnitten av simpsons och family guy på ztv innan ikväll.

simpsons: comic book guys tal om varför man ska införa vulcanska parningsregler.

family guy: en presentation om varför kirk är bättre än picard.

Postad
"Zephran Cockran" (stavning?) var med i Six feet under i söndags 20/3

Kommer inte ihåg vad han heter i verkligheten :arg:

<{POST_SNAPBACK}>

James Cromwell, han är med i Generalens Dotter på tv4 21:30 idag (28mars) som Generalen
  • 2 veckor senare...
Postad

I dagens Alilas avsnitt, kl 23:05 är det massor av trek-relaterat.

Adrian Sparks (Dr. Siegel)

"Star Trek: Voyager" playing "Magistrate" in episode: "Retrospect" (episode # 4.17) 25 February 1998

Bill Bolender (oleg)

"Star Trek: Deep Space Nine" playing "The Albino" in episode: "Blood Oath"

Brad Greenquist (Otto)

"Star Trek: Deep Space Nine" playing "Krit" in episode: "Who Mourns for Morn?" (episode # 6.12) 4 February 1998

"Star Trek: Voyager" playing "Demmas" in episode: "Warlord" (episode # 3.10) 20 November 1996

"Enterprise" playing "Khata'n Zshaar" in episode: "Dawn" (episode # 2.13) 8 January 2003

"Enterprise" playing "Alien #1" in episode: "Affliction" (episode # 4.15) 18 February 2005

B.K. Kennelly (bartendern)

"Enterprise" playing "Alien Merchant" in episode: "Rajiin" (episode # 3.4) 1 October 2003

Andrew Borba (jim)

"Enterprise" playing "Reptilian Lieutenant" in episode: "Zero Hour"

• 2 veckor senare...
  • 5 veckor senare...
Postad

I tv serien 4400 tyckte jag att jag såg någon trek relaterad. I 4400 ären man med som har telekenesiska krafter ((de första avsnitten) hans fru sitter på något slags vilohem och dör i alzheimers... samma skådis är med som pappa till kvinnan som blir intresserad av Riker i ett avsnitt ur tng säs 2. Det är en koloni som evakueras och den kolonien har samma kultur som 1700 talets england... eller skottland.. riktigt kul faktsikt. Tyvärr har jag inget namn.... någon?

• 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...
Postad
En av huvudkaraktärerna i sjunde himlen sp0eas av samma skådis som var commander decker i the motion picture

Stämmer bra det, och hans fru (tror jag det är), den kvinnliga huvudrollen som Annie Jackson-Camden spelas av Catherine Hicks som spelade doktor Gillian Taylor i Star Trek IV - The Voyage Home. :)

Postad

Häromveckan såg jag både Nana Visitor och Brent Spiner i Frasier. Nana var bara med en kort stund. Men det är alltid kul att se olika ST skådisar i annat, även om mina kompisar börjar tröttna på att jag påpekar det jämt när vi kollar på filmer... :rolleyes:

• Skapa nytt...