Aliline Postad 13 September, 2005 Rapport Postad 13 September, 2005 I nästa avsnitt av CSI på kanal 5 så kommer Wil Wheaton vara med. 12 september kl 21. <{POST_SNAPBACK}>glömde påminna igår. nån som kollade?
MrsRiker Postad 13 September, 2005 Rapport Postad 13 September, 2005 I nästa avsnitt av CSI på kanal 5 så kommer Wil Wheaton vara med. 12 september kl 21. <{POST_SNAPBACK}> glömde påminna igår. nån som kollade? <{POST_SNAPBACK}> Japp, jag kollade. Han var olik sig i långt hår och var inte med så länge. Han spelade en hyfsat stereotyp uteliggare, men var mindre irriterande än i TNG
OnO Postad 13 September, 2005 Rapport Postad 13 September, 2005 För er som gillar Wil Wheaton så kan jag rekomendera filmen Stand by Me från 1986. Där spelar han den 12-årige pojken i huvudrollen. Filmen är regiserad av Rob Reiner och bygger på en långnovell av Stephen King och är ett varmt, underbart, äventyrsdrama. Filmen är rankad bland de 200 bästa filmerna genom tiderna på IMDb.
B'Elanna Postad 13 September, 2005 Rapport Postad 13 September, 2005 För er som gillar Wil Wheaton så kan jag rekomendera filmen Stand by Me från 1986. Där spelar han den 12-årige pojken i huvudrollen. Filmen är regiserad av Rob Reiner och bygger på en långnovell av Stephen King och är ett varmt, underbart, äventyrsdrama. Filmen är rankad bland de 200 bästa filmerna genom tiderna på IMDb. <{POST_SNAPBACK}> Ja, jag kan inte annat än att hålla med dig att "Stand by me" är en av de riktigt stora filmerna. Filmen handlar om vänskap och lojalitet. Det handlar om tre tolvåriga pojkar som går för att söka efter liket efter en pojke som blivit påkörd av tåget. Det är dock ingen skräckfilm utan det handlar om pojkarnas relation och om livet. Novellen kan jag varmt rekommendera den finns i novellsamlingen "Vinterverk" av Stephen King om jag minns rätt. <_<
Me Postad 15 September, 2005 Rapport Postad 15 September, 2005 Patrick Stewart var med i dagens Frasier
MrsRiker Postad 16 September, 2005 Rapport Postad 16 September, 2005 I Advokaterna som gick på TV4 alldeles nyss var John De Lancie med. Jag tittade inte, men jag råkade bläddra förbi och där var Q:s nylle
Supertreck Postad 17 September, 2005 Rapport Postad 17 September, 2005 I Advokaterna som gick på TV4 alldeles nyss var John De Lancie med. Jag tittade inte, men jag råkade bläddra förbi och där var Q:s nylle <{POST_SNAPBACK}> Han är med i avsnitt i serien Förhäxad som är en av dom som kallas dom äldre. Det spelar tydligen ingen roll i vilken film eller serie han är med i. Man inbillar sig att det är Star Trek och han har satt alla i en påhittat värld, nåt sådant.
StarTrekin Postad 18 September, 2005 Rapport Postad 18 September, 2005 Robert Beltran (Chakotay) var med i dagens avsnitt av Louis & Clark
Aliline Postad 4 Oktober, 2005 Rapport Postad 4 Oktober, 2005 (redigerade) Såg Brent Spiner i Joey nyss. Reklam nu. Han sa inget. Edit: efter reklamen, sa han desto mer. Joeys systerson var ett fan. Brent var trött på alla frågor om Data. Redigerad 5 Oktober, 2005 av Aliline
Trolsk Postad 5 Oktober, 2005 Rapport Postad 5 Oktober, 2005 Såg Brent Spiner i Joey nyss. Reklam nu. Han sa inget. Edit: efter reklamen, sa han desto mer. Joeys systerson var ett fan. Brent var trött på alla frågor om Data. <{POST_SNAPBACK}> Tyckte det ar jättekul att se honom där...även om jag inte direkt följer serien utan det ar mest av lathet som jag satt där. Tur var väl det - annars hade jag missat lilla sötnosen Brent :rodna:
MrsRiker Postad 5 Oktober, 2005 Rapport Postad 5 Oktober, 2005 Donna Murphy, dvs Anij från Star Trek: Insurrection, donnan som Picard får ihop det med (moahahaha, dåligt skämt, jag vet ;)) var med i måndagens CSI på Kanal 5. Det kan man se i repris ikväll 22.55
Aliline Postad 5 Oktober, 2005 Rapport Postad 5 Oktober, 2005 Tyckte det ar jättekul att se honom där...även om jag inte direkt följer serien utan det ar mest av lathet som jag satt där. <{POST_SNAPBACK}>hehe samma här. :lol:
Trolsk Postad 5 Oktober, 2005 Rapport Postad 5 Oktober, 2005 Voyager doktorn, Robert Picardo, var ju med i 4400 idag Och så såg jag att John de Lancie ska vara med i The Closer på lördag. Det är som jag alltid säger... Star Trek finns överallt!
Aliline Postad 8 Oktober, 2005 Rapport Postad 8 Oktober, 2005 Idag är sarah silverman, spelade Rain Robinson i dubbelavsnittetet, Future's End (voy) med i Celebrity Poker Showdown på ZTV, 23.05.
Supertreck Postad 8 Oktober, 2005 Rapport Postad 8 Oktober, 2005 Voyager doktorn, Robert Picardo, var ju med i 4400 idag Och så såg jag att John de Lancie ska vara med i The Closer på lördag. Det är som jag alltid säger... Star Trek finns överallt! <{POST_SNAPBACK}> Det var ju märkligt att hologramdoktorn inte stängde av sig som han brukar göra. Inte inledde han med frågor om kramper och besvär. Dessutom ett otroligt sammanträffande att han vill använda sig själv som ett läkemedel för bantare. (hologramdoktorn tittade fram) Det gick ju inte så bra
Trolsk Postad 9 Oktober, 2005 Rapport Postad 9 Oktober, 2005 Armin Shimerman var med i Invasion här senast
Thalaxian Postad 11 Oktober, 2005 Rapport Postad 11 Oktober, 2005 Vet inte riktigt om det här inlägget ska vara här eller i en annan tråd. Men eftrsom jag tror att det inte finns någon tråd om Star Trek relaterat på film..... så postar jag mitt inlägg här. Var och såg filmen The Island i söndags och där spelar allas vår Dr Phlox (John Billingsley) en av rollerna!
Pjotr'k Postad 12 Oktober, 2005 Författare Rapport Postad 12 Oktober, 2005 Ja visst, ja. Honom såg jag också när jag kikade på filmen för några veckor sedan. En underbart naiv, men varm roll!
Aliline Postad 12 December, 2005 Rapport Postad 12 December, 2005 Med start på onsdag och 10 avsnitt framåt kan vi se Jonathan Frakes i Falcon Crest på kanal 5. Sänds dagtid vid 12 tiden, just nu 11.50. Tiden kan skifta vecka för vecka.
Trolsk Postad 13 December, 2005 Rapport Postad 13 December, 2005 Med start på onsdag och 10 avsnitt framåt kan vi se Jonathan Frakes i Falcon Crest på kanal 5. Sänds dagtid vid 12 tiden, just nu 11.50. Tiden kan skifta vecka för vecka. Hade totalt glömt bort att han är med där! Ha, ha! Precis som jag nyligen (åter)upptäckte att han är med i serien Nord och Syd, samt att lilla Q är med i Törnfåglarna.
OnO Postad 13 December, 2005 Rapport Postad 13 December, 2005 För er som tittar på LOST så kan berättas att Terry O'Quinn som spelar John Locke var med i TNG episoden "The Pegasus" där han spelade Admiral Eric Pressman.
Supertreck Postad 15 Januari, 2006 Rapport Postad 15 Januari, 2006 (redigerade) Varför har Data klätt ut sig till människa i serien Threshold? Tyvärr spårade hela serien ur sin handling. Så fort Data dök upp så blev det Star Trek. Dessutom passade stämningen och handling in så bra med infekterat folk. Resten var bara fel besättning. Redigerad 15 Januari, 2006 av Supertreck
Aliline Postad 29 Januari, 2006 Rapport Postad 29 Januari, 2006 Jeri Ryan(Seven, VOY) är med i de 7 första avsnitten(säsong 3) av "The O.C." som börjar visas den 1 feb kl 21 på kanal 5. ps jag kollar inte på oc. :P
OnO Postad 6 Februari, 2006 Rapport Postad 6 Februari, 2006 Jag läste nånstans att Josh "the Empiror" från den brittiska dokusåpan Rock School med Gene Simmons från Kiss som lärare skulle lära sig prata Klingon i de sista avsnitten. Nån som följer serien?
Supreme Commander JAF Postad 9 Februari, 2006 Rapport Postad 9 Februari, 2006 Varför har Data klätt ut sig till människa i serien Threshold? Tyvärr spårade hela serien ur sin handling. Så fort Data dök upp så blev det Star Trek. Dessutom passade stämningen och handling in så bra med infekterat folk. Resten var bara fel besättning. Nog var det data (bernt spinner) alltid! Men nu är det väl snarare så att det är han som klär ut sig till data än tvärtom! :P J.
Rekommenderade inlägg