Thalaxian Postad 23 Januari, 2005 Rapport Postad 23 Januari, 2005 (redigerade) Ok, jag såg som sagt enbart avsnittet då svensken var med. Då såg jag det mest för att just svensken var med och även för att Shatner var med. Redigerad 25 Januari, 2005 av Thalaxian
Freelancer Postad 23 Januari, 2005 Rapport Postad 23 Januari, 2005 John de Lancie var med i dagens avsnitt av Förhäxad. Spelade (som vanligt?) nån övernaturlig varelse (typ trollkarl eller nåt).
Captain Proton Postad 25 Januari, 2005 Rapport Postad 25 Januari, 2005 Iron Chef ja, undrar om inte TV 4 (eller vilken kanal det nu var, kommer inte ihåg) sände enbart det avsnittet eftersom det var en svensk med. Eller var det så att svensken var med i sista avsnittet, någon som vet? Hur som helst hur många var det föresten som såg det avsnittet? <{POST_SNAPBACK}> jag tror de bara sände två avsnitt. Shatner hade typ en "teaterroll", de va så mycket amerikanskt "show" över det hela så att man nästan spydde. :blink:
Sandra Postad 25 Januari, 2005 Rapport Postad 25 Januari, 2005 Iron Chef ja, undrar om inte TV 4 (eller vilken kanal det nu var, kommer inte ihåg) sände enbart det avsnittet eftersom det var en svensk med. Eller var det så att svensken var med i sista avsnittet, någon som vet? Hur som helst hur många var det föresten som såg det avsnittet? <{POST_SNAPBACK}> jag tror de bara sände två avsnitt. Shatner hade typ en "teaterroll", de va så mycket amerikanskt "show" över det hela så att man nästan spydde. :blink: <{POST_SNAPBACK}> Måste nog hålla med, men det var rätt kul när de hela tiden höll igång och skulle ha allt klart inom en timme.
Aliline Postad 26 Januari, 2005 Rapport Postad 26 Januari, 2005 Q alias John deLancie var igår med i Crossing Jordan, var med bara i 2 scener. Han bara dök upp och gjorde en slarvig rättsmedicinsk undersökning. Jordan - Who are you? what are you doing here? :lol:
Freelancer Postad 26 Januari, 2005 Rapport Postad 26 Januari, 2005 Q alias John deLancie var igår med i Crossing Jordan, var med bara i 2 scener. Han bara dök upp och gjorde en slarvig rättsmedicinsk undersökning. Jordan - Who are you? what are you doing here? :lol: <{POST_SNAPBACK}> Påminner mig om andra liknande samtal de Lancie verkar dyka upp lite överallt..
Aliline Postad 30 Januari, 2005 Rapport Postad 30 Januari, 2005 LeVar Burton (laforge, tng) är regissör i dagens avsnitt av På heder och samvete, som går just nu. (20:00, tv3).
Me Postad 3 Februari, 2005 Rapport Postad 3 Februari, 2005 Matt Winston (Daniels) var med i 2 scener i dagens "Scrubs"
StarTrekin Postad 9 Februari, 2005 Rapport Postad 9 Februari, 2005 Robert Picardo (EMH) var med i en scen i Vita huset i måndags.
Aliline Postad 12 Februari, 2005 Rapport Postad 12 Februari, 2005 Robert Picardo (EMH) var med i en scen i Vita huset i måndags. <{POST_SNAPBACK}>den lyckades jag se, brukar inte titta på vita huset. :lol:
Pjotr'k Postad 12 Februari, 2005 Författare Rapport Postad 12 Februari, 2005 Jag vet att ni inte gillar att höra om saker i efterhand, men i kvällens avsnitt av Brottskod: Försvunnen på SVT1 så fanns en viss B'Elanna Torres med - spelade hustrun i en familj!
captain archer Postad 13 Februari, 2005 Rapport Postad 13 Februari, 2005 jag missade avsnittet vad hadlade det om
Pjotr'k Postad 13 Februari, 2005 Författare Rapport Postad 13 Februari, 2005 Roxann Dawson spelade en kvinna som tillsammans med sin dotter blir kidnappad för att mannen skall skaffa fram diamanter värda några miljoner USD, diamanter som han inte visste fanns på den båt han precis köpt från ett konkursbo. Hon hade väl en rätt så liten roll, men hon är som vanligt mycket bra och energisk!
captain archer Postad 13 Februari, 2005 Rapport Postad 13 Februari, 2005 jag tackar Pjotr'k för en bra information om detta
crazy_voyager Postad 14 Februari, 2005 Rapport Postad 14 Februari, 2005 JAg upptäckte att för oss som har nerladdat LCAR:s Science programmet så finns det en mycket bra databas med skådespelare och geust stars med. JAg har hittat många intressanta namn där
captain archer Postad 14 Februari, 2005 Rapport Postad 14 Februari, 2005 crazy_voyager vad har det med ämnet att göra
crazy_voyager Postad 15 Februari, 2005 Rapport Postad 15 Februari, 2005 Mest att man faktiskt kan hitta namn närmare än man trott. Jag har t.ex lusläst texterna efter VOY för att hitta skådespelaren till Marla och Naiomi. Nu hittade jag dom på en minut. Men lite OT var det väll
Aliline Postad 21 Februari, 2005 Rapport Postad 21 Februari, 2005 Tim Russ(Tuvok) var med i det senaste Cityakuten avsnittet i USA, kommer till Sverige senare i vår/höst på tv3.
Pjotr'k Postad 22 Februari, 2005 Författare Rapport Postad 22 Februari, 2005 (redigerade) Tim Russ(Tuvok) var med i det senaste Cityakuten avsnittet i USA, kommer till Sverige senare i vår/höst på tv3. <{POST_SNAPBACK}> Troligen i vår, vilket ni kunde läsa bland nyheterna för en vecka sedan. (Det är kul när man någon gång är först med någonting, men har ni nyhetstips till hemsidan, så skicka gärna in dem. Det här forat verkar ha rätt så bra koll! ) Redigerad 22 Februari, 2005 av Pjotr'k
Aliline Postad 22 Februari, 2005 Rapport Postad 22 Februari, 2005 Tim Russ(Tuvok) var med i det senaste Cityakuten avsnittet i USA, kommer till Sverige senare i vår/höst på tv3. <{POST_SNAPBACK}> Troligen i vår, vilket ni kunde läsa bland nyheterna för en vecka sedan. (Det är kul när man någon gång är först med någonting, men har ni nyhetstips till hemsidan, så skicka gärna in dem. Det här forat verkar ha rätt så bra koll! ) <{POST_SNAPBACK}> jaha, jag går direkt till forumet, så jag missade den nyheten.
crazy_voyager Postad 22 Februari, 2005 Rapport Postad 22 Februari, 2005 Jag upptäckte att det är Brent Spinner som spelar den galna vetenskapsmannen i independence day. även om man knappt känner igen honom
Pjotr'k Postad 1 Mars, 2005 Författare Rapport Postad 1 Mars, 2005 Läs nyheten om Jordan, rättsläkare, i kväll. Det skall stämma, då TV4 säger att det är sjunde avsnittet i kväll. I sjunde avsnittet är just dessa med.
Thalaxian Postad 3 Mars, 2005 Rapport Postad 3 Mars, 2005 Jag upptäckte att det är Brent Spinner som spelar den galna vetenskapsmannen i independence day. även om man knappt känner igen honom <{POST_SNAPBACK}> Dr Okun? Jösses det har jag inte tänkt på, men nu när du säger det så. Får leta upp ett band med filmen och titta lite noggrannare.
Pjotr'k Postad 4 Mars, 2005 Författare Rapport Postad 4 Mars, 2005 Var det någon som såg Phil Morris i På heder och samvete i går kväll, det jag skrev om bland nyheterna? Vad tyckte ni i så fall? Jag har den inspelad och skall se den senare i helgen, men det är alltid kul att återse honom - en mycket bra skådespelare.
Aliline Postad 4 Mars, 2005 Rapport Postad 4 Mars, 2005 Var det någon som såg Phil Morris i På heder och samvete i går kväll, det jag skrev om bland nyheterna? Vad tyckte ni i så fall? Jag har den inspelad och skall se den senare i helgen, men det är alltid kul att återse honom - en mycket bra skådespelare. <{POST_SNAPBACK}> Han var inte med i gårdagens avsnitt eftersom tv3 visar säsong 9 och han är inte med förrän i säsong 10 och det avsnittet visades i USA förra veckan. Tv3 är ett helt år efter USA.
Rekommenderade inlägg