Nyhet Postad 20 Oktober, 2008 Rapport Postad 20 Oktober, 2008 En riktigt snygg skrivbordsbild har släppts på USS Enterprise NCC-1701. Klicka på tumbilden för att se förstoringen (1920x1080). OBS! Bilden är inte från den aktuella filmen utan en privat artists tolkning [ Till originalnyheten ]
commander ricochet Postad 20 Oktober, 2008 Rapport Postad 20 Oktober, 2008 Görsnygg! Snyggt att dom har fått med en hel del av planeten (jorden) också! Det märks att det är inspelat/gjort på 2000-talet, utöver förbättrade inspelningsteknik, eftersom att det finns mer detaljer på skeppet och allt känns mer genomarbetat. Det behövdes kanske inte på 60-talet då tekniken för inspelning inte var lika knivskarp.
Supreme Commander JAF Postad 20 Oktober, 2008 Rapport Postad 20 Oktober, 2008 Lite skillnad mot original enterprise. Misa gillar det. J.
Unkas Postad 20 Oktober, 2008 Rapport Postad 20 Oktober, 2008 En bil som är värd att spara. Snygg design på skeppet.
Schran Postad 20 Oktober, 2008 Rapport Postad 20 Oktober, 2008 Ser bra ut. Skeppet ser bra mycket smäckrare ut än originalet. Men flyger det inte lite väl lågt i atmosfären (se på vattnet)? Eller är det perspektivet kanske?
NX-01 Postad 20 Oktober, 2008 Rapport Postad 20 Oktober, 2008 Ser bra ut. Skeppet ser bra mycket smäckrare ut än originalet. Men flyger det inte lite väl lågt i atmosfären (se på vattnet)? Eller är det perspektivet kanske? Väldigt fin bild! men jo nog ligger det lite lågt. Den som gjorde bilden har nog bara tagit ett foto ifrån ett berg eftersom det helt enkelt var snyggt.
commander ricochet Postad 20 Oktober, 2008 Rapport Postad 20 Oktober, 2008 (redigerade) Nje då inte vara sådana nu! Det är helt enkelt en riiiiktigt stoooor sjö! Större än Tåkern! ;) Redigerad 20 Oktober, 2008 av michael ricochet
Aike Postad 20 Oktober, 2008 Rapport Postad 20 Oktober, 2008 (redigerade) Snyggt. Redigerad 20 Oktober, 2008 av Aike
Pjotr'k Postad 21 Oktober, 2008 Rapport Postad 21 Oktober, 2008 Jag har lagt in bilden i vår bilddatabas för skrivbordsunderlägg, om ni någon gång vill hitta den enkelt igen. Där finns också många andra skrivbordsunderlägg. Jag gillade denna skarpt!
Supreme Commander JAF Postad 21 Oktober, 2008 Rapport Postad 21 Oktober, 2008 mm. Synd att man inte kan ha två skrivbordsunderlägg... J.
NX-01 Postad 21 Oktober, 2008 Rapport Postad 21 Oktober, 2008 mm. Synd att man inte kan ha två skrivbordsunderlägg... J. Klart du kan! Antingen köper du en till skärm eller så klipper du helt enkelt ihop olika bilder till en enda bild och lägger som bakgrundsbild, paint duger fint för att göra såna grejer.
Unkas Postad 21 Oktober, 2008 Rapport Postad 21 Oktober, 2008 Ser bra ut. Skeppet ser bra mycket smäckrare ut än originalet. Men flyger det inte lite väl lågt i atmosfären (se på vattnet)? Eller är det perspektivet kanske? Ja skeppet påminner lite om Picards sissa skepp. (Han är hemskt förtjust i att kracha och förstöra dem i Filmerna, så det går hårt åt dem. :lol: ) Jo det ser ut som att skeppet flyger i en märklig bana. Kanske är det på väg att landa.
Expendable Ensign Postad 21 Oktober, 2008 Rapport Postad 21 Oktober, 2008 Med en stjärnfylld rymd i bakgrunden hade bilden gjort sig ännu bättre.
Unkas Postad 21 Oktober, 2008 Rapport Postad 21 Oktober, 2008 Med en stjärnfylld rymd i bakgrunden hade bilden gjort sig ännu bättre. Jag håller med dig om det. Ska det vara en planet i bakgrunden, tycker jag den ska vara väldigt avlägsen. ST och dess skepp utspelar sig i rymden, och där vill jag se dem. Men kanske är det så att bilden har något syfte, och planeten är med i nya filmen.
Rekommenderade inlägg