Gå till innehåll
Nyhet

Riktigt snygg skrivbordsbild på "nya" USS Enterprise NCC-1701

Rekommenderade inlägg

Görsnygg! Snyggt att dom har fått med en hel del av planeten (jorden) också! Det märks att det är inspelat/gjort på 2000-talet, utöver förbättrade inspelningsteknik, eftersom att det finns mer detaljer på skeppet och allt känns mer genomarbetat. Det behövdes kanske inte på 60-talet då tekniken för inspelning inte var lika knivskarp.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ser bra ut. Skeppet ser bra mycket smäckrare ut än originalet.

Men flyger det inte lite väl lågt i atmosfären (se på vattnet)? Eller är det perspektivet kanske?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men flyger det inte lite väl lågt i atmosfären (se på vattnet)? Eller är det perspektivet kanske?

Väldigt fin bild! men jo nog ligger det lite lågt. Den som gjorde bilden har nog bara tagit ett foto ifrån ett berg eftersom det helt enkelt var snyggt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har lagt in bilden i vår bilddatabas för skrivbordsunderlägg, om ni någon gång vill hitta den enkelt igen. Där finns också många andra skrivbordsunderlägg. Jag gillade denna skarpt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mm. Synd att man inte kan ha två skrivbordsunderlägg... J.

Klart du kan! Antingen köper du en till skärm eller så klipper du helt enkelt ihop olika bilder till en enda bild och lägger som bakgrundsbild, paint duger fint för att göra såna grejer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja skeppet påminner lite om Picards sissa skepp. (Han är hemskt förtjust i att kracha och förstöra dem i Filmerna, så det går hårt åt dem. :lol: )

Jo det ser ut som att skeppet flyger i en märklig bana. Kanske är det på väg att landa.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Med en stjärnfylld rymd i bakgrunden hade bilden gjort sig ännu bättre.

Jag håller med dig om det. Ska det vara en planet i bakgrunden, tycker jag den ska vara väldigt avlägsen. ST och dess skepp utspelar sig i rymden, och där vill jag se dem. Men kanske är det så att bilden har något syfte, och planeten är med i nya filmen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg