MrsRiker 0 Report post Posted May 24, 2004 Jag kan tipsa om följande lägenhet om någon av er är sugen på att flytta *fniss* Det är verkligen hysteriskt roligt.... http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...bayphotohosting Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thalaxian 0 Report post Posted May 24, 2004 Tyvärr så verkar det som om länken inte fungerar. Det är möjligtvis inte den lägenhet i England som en kille byggde om i Star Trekstil? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MrsRiker 0 Report post Posted May 24, 2004 (edited) Tyvärr så verkar det som om länken inte fungerar. Det är möjligtvis inte den lägenhet i England som en kille byggde om i Star Trekstil? Hm, konstigt. Den funkar när jag klickar på den?! Funkar den här då?? http://community.webshots.com/user/aja24 Men jo, det är den! Jättesnygg! Sett den förut?? Edited May 24, 2004 by MrsRiker Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain Proton 0 Report post Posted May 24, 2004 (edited) Tyvärr så verkar det som om länken inte fungerar. Det är möjligtvis inte den lägenhet i England som en kille byggde om i Star Trekstil? Jag är rätt säker att vi har pratat om den förr på forat. Länken fungerar för mig. Eftersom denna tråd har rätt mycket star trek-tema borde den inte vara i ten-forward. Edited May 24, 2004 by Captain Proton Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enterprise_Nx-01 0 Report post Posted May 24, 2004 Sluta jiddra och börja packa blir det för mig. England här kommer jag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted May 24, 2004 Instämmer med föregående talare! *Flyttar ämnet och byter namn till "Star Trek-lägenhet säljs!"* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thalaxian 0 Report post Posted May 24, 2004 Hmm, det måste vara någon inställning i min dator som krånglar för nu funkade länken. Jo, jag har sett den innan. Kul grej! Man blir verkligen sugen på att köpa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
_starchild_ 0 Report post Posted May 29, 2004 Hmm jag vet inte om jag uppskattar att dom lägger ut bilder på min lägenhet så där.. Sämt åsido. Där skulle man inte ha något emot att bo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trojan1313 0 Report post Posted June 8, 2004 Haha, vad cool. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sandra 0 Report post Posted May 5, 2005 Såg bilderna först nu, den var ju hel fin! Skulle gärna vilja ha bott där! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supertreck 0 Report post Posted May 5, 2005 Det här kanske är något att göra själv i sin lägenhet, men tyvärr är jag dålig på att inreda och sådant. Inte har väl sånna som inreder kunskap att Star Trek-inreda en lägenhet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JoBu 0 Report post Posted May 15, 2005 Haha helt underbart!! Quote Share this post Link to post Share on other sites