MrsRiker Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Jag kan tipsa om följande lägenhet om någon av er är sugen på att flytta *fniss* Det är verkligen hysteriskt roligt.... http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...bayphotohosting Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Tyvärr så verkar det som om länken inte fungerar. Det är möjligtvis inte den lägenhet i England som en kille byggde om i Star Trekstil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted May 24, 2004 Author Report Share Posted May 24, 2004 (edited) Tyvärr så verkar det som om länken inte fungerar. Det är möjligtvis inte den lägenhet i England som en kille byggde om i Star Trekstil? Hm, konstigt. Den funkar när jag klickar på den?! Funkar den här då?? http://community.webshots.com/user/aja24 Men jo, det är den! Jättesnygg! Sett den förut?? Edited May 24, 2004 by MrsRiker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Proton Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 (edited) Tyvärr så verkar det som om länken inte fungerar. Det är möjligtvis inte den lägenhet i England som en kille byggde om i Star Trekstil? Jag är rätt säker att vi har pratat om den förr på forat. Länken fungerar för mig. Eftersom denna tråd har rätt mycket star trek-tema borde den inte vara i ten-forward. Edited May 24, 2004 by Captain Proton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enterprise_Nx-01 Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Sluta jiddra och börja packa blir det för mig. England här kommer jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Instämmer med föregående talare! *Flyttar ämnet och byter namn till "Star Trek-lägenhet säljs!"* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Hmm, det måste vara någon inställning i min dator som krånglar för nu funkade länken. Jo, jag har sett den innan. Kul grej! Man blir verkligen sugen på att köpa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_starchild_ Posted May 29, 2004 Report Share Posted May 29, 2004 Hmm jag vet inte om jag uppskattar att dom lägger ut bilder på min lägenhet så där.. Sämt åsido. Där skulle man inte ha något emot att bo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trojan1313 Posted June 8, 2004 Report Share Posted June 8, 2004 Haha, vad cool. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted May 5, 2005 Report Share Posted May 5, 2005 Såg bilderna först nu, den var ju hel fin! Skulle gärna vilja ha bott där! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted May 5, 2005 Report Share Posted May 5, 2005 Det här kanske är något att göra själv i sin lägenhet, men tyvärr är jag dålig på att inreda och sådant. Inte har väl sånna som inreder kunskap att Star Trek-inreda en lägenhet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoBu Posted May 15, 2005 Report Share Posted May 15, 2005 Haha helt underbart!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts