Jump to content
Sign in to follow this  
VaCUm

Andra forum?

Recommended Posts

Vilka andra forum är du med i? Jag är aktiv i sweclockers forum och i mitt egna på http://scifi.lokalen.org

Sweclockers är ett dator/teknik-forum och mitt egna forum är ett scifi-forum som jag öppnade för snart en vecka sedan.

Jag heter VaCUm i alla forum.

Eftersom detta är ett mer allmänt ämne och inte direkt relaterat till bara ST, SF eller Fantasy, flyttar jag den till Ten Forward.

Jag är aktiv i forumet på Turbo performance club och forumet på Skoterleden.net, är den nåra fler an jag som håller till där??

Ett bra och väldigt! stort forum är Star Wars forat. Är ett världstäckande forum med språkavdelningar om man tycker det är kul. Men ska man diskutera Star Wars i allmänhet så ska man hålla sig till den Engelska delen.

Star Wars forum

Adminar mitt eget forum och Tv-land.. :)

Trekbbs är ju ännu ett måste...

Dessutom så är jag väldigt mycket på Outpost Gallifreys forum, extra kul nu när nya Doctor Who-serien snart kommer.

Här är jag alldeles för sällan, ärligt talat.. :P

Det är ett par stycken, först och främst mitt egna forum http://dallandra.ath.cx/uscm/forum/

Sen är det några olika civilisation/strategispelsforum. Paradox forum för Hearts of Iron m.m?

Några programmerings och datorforum och sen säkert en hel massa andra som jag har glömt bort att jag är med på.

Edited by Talar

Själv är jag förutom här även med i det norska Star Trek-forat Star Trek Norge - ett mycket trevligt sådant! De använder dessutom ett liknande gränssnitt som vi använder här - kanske lite för likt så att man börjar irritera sig på skillnaderna... ;)

Jag är med i Svenska Kyrkans forum bland annat. Det är ett forum som har högt till tak och man talar om allt mellan himmel och jord. Där diskuteras etik, andlighet, religion och vardagsproblem.

Förutom detta underbara forum är jag även med på:

Star Trek-SE Ett annat svenskt ST-forum, som också är mycket bra. Är med som moderator där.

Starbase Prime Ett svenskt ST-forum som framför allt kretsar kring rollspelet Starbase Prime.

Hogwarts.nu Ett Harry Potter-inspererat community, som är perfekt för HP-frälsta personer som jag. :P

Svenska Piratbyrån Ett forum som också fungerar som en intresseorganisation för oss piratkopierare. Är menad att fungera som en motvikt till musik- och filmbolagens bulvanorganisation Svenska Antipiratbyrån.

Mitt namn är samma på samtliga forum. :rolleyes:

Edited by Excelsior

Sign in to follow this  

• Create New...