Mister Borg Postad 15 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 15 Augusti, 2002 Men regga gärna en kanal och skriv här vad du kallar den så alla vet. Jag kommer på stört Jag reggar en kanal i morgon (den 15/8) och namnet blir förmodligen "fanfilm" eller nåt i den stilen...... så kan man la bestämma en tid i helgen som alla samlas där...eller?? Någongång på söndagen får det bli då.
Morn Postad 15 Augusti, 2002 Rapport Postad 15 Augusti, 2002 Det som jag tycker är att vi behöver en person som kan ta ansvar för att veta vilka som sak göra vad typ en prudusent eller nåt det behövs även några som bestämmer då det inte blir lätt när man ska spela in om man har 15 st som vill olika då måste man ha en som säger hur det är/ska vara
Ella Postad 15 Augusti, 2002 Rapport Postad 15 Augusti, 2002 Det som jag tycker är att vi behöver en person som kan ta ansvar för att veta vilka som sak göra vad typ en prudusent eller nåt det behövs även några som bestämmer då det inte blir lätt när man ska spela in om man har 15 st som vill olika då måste man ha en som säger hur det är/ska vara Producent? *räcker upp handen* Jag? Snälla? Jag håller på att bli tokig för att jag inte vet nåt om vem som vill göra vad, eller ens vilka som vill vara med... *kontrollfreak* Regissör däremot är jag inte intresserad av, nån annan får tala om vart folk ska stå och säga... Sen det där med att chatta på söndag... Jag ska till Karlskoga (STCC och Kanonloppet!), och vet inte riktigt när jag kommer hem... Om vi kan bestämma en tid snart så vore det bra att veta.
Mister Borg Postad 15 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 15 Augusti, 2002 Eftersom jag skriver manus, så vill jag nog ha en del att säga till om om själva produktionen + att jag studerar sådant med. En regissör vore dock bra att ha.
Turambar Postad 15 Augusti, 2002 Rapport Postad 15 Augusti, 2002 Chatten är fixat. kanalen heter #fanfilm och ligger på nätet chat.planetz.net Ni som inte har ett chatklient kan ladda ner mIRC, som jag tycker är den bästa på internet.. ska vi ses där på söndag kl. 19.00?? är det en bra ide??
Ella Postad 15 Augusti, 2002 Rapport Postad 15 Augusti, 2002 Eftersom jag skriver manus, så vill jag nog ha en del att säga till om om själva produktionen + att jag studerar sådant med. En regissör vore dock bra att ha. Nä, jag hade tänkt ta över helt ;) Resistance is futile, du vet... Co-producent då? Allt-i-allo? Springpojke? Organisator? Och eftersom det är du som studerar sånt där (och så vitt jag vet ingen mer här?) och hela den här grejen var din idé tycker jag det är ganska självklart att du liksom är "chef". Hur går det med manuset föresten?
Mister Borg Postad 15 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 15 Augusti, 2002 Chatten är fixat. kanalen heter #fanfilm och ligger på nätet chat.planetz.net Ni som inte har ett chatklient kan ladda ner mIRC, som jag tycker är den bästa på internet.. ska vi ses där på söndag kl. 19.00?? är det en bra ide?? Söndag kl. 19.00 låter bra!
Mister Borg Postad 15 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 15 Augusti, 2002 Eftersom jag skriver manus, så vill jag nog ha en del att säga till om om själva produktionen + att jag studerar sådant med. En regissör vore dock bra att ha. Nä, jag hade tänkt ta över helt ;) Resistance is futile, du vet... Co-producent då? Allt-i-allo? Springpojke? Organisator? Och eftersom det är du som studerar sånt där (och så vitt jag vet ingen mer här?) och hela den här grejen var din idé tycker jag det är ganska självklart att du liksom är "chef". Hur går det med manuset föresten? Jo, du skulle kunna få vara med i produktiona arbetet. Men jag återkommer när jag har tillräckligt många som är intresserade. Det krävs ju en del så att säga.
ickamicka Postad 15 Augusti, 2002 Rapport Postad 15 Augusti, 2002 jag vill också vara med!! finns det nåt som jag kan vara? (förutom skådespelare?) ??? ??? ??? ???
Mister Borg Postad 16 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 16 Augusti, 2002 jag vill också vara med!! finns det nåt som jag kan vara? (förutom skådespelare?) ??? ??? ??? ??? Har du mailat mig eller skickat PM till mig? Om inte gör det gärna och skriv var du bor, ålder och vad du vill göra i filmen.
Lokatt Postad 16 Augusti, 2002 Rapport Postad 16 Augusti, 2002 ett förslag, om många ska försöka komma på WCT-träffen så kanske vi kan träffas där... vet inte om det funkar, men om det gör det, så tycker iallafall jag att det vore kul....
Warbird Postad 17 Augusti, 2002 Rapport Postad 17 Augusti, 2002 Självklart!!! Vart ska vi träffas då? Och när? Innan allt börjar? I pauserna? Efter? Och som sagt. var?
Mister Borg Postad 17 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 17 Augusti, 2002 Självklart!!! Vart ska vi träffas då? Och när? Innan allt börjar? I pauserna? Efter? Och som sagt. var? Tycker det låter som en utmärkt idé faktiskt. Klart vi ska träffas där. Frågan är bara om vi ska träffas hos någon kanske? Vi kan ju träffas hos mig i min lägenhet innan då kanske? Om vi inte blir FÖR många.
Lokatt Postad 18 Augusti, 2002 Rapport Postad 18 Augusti, 2002 Självklart!!! Vart ska vi träffas då? Och när? Innan allt börjar? I pauserna? Efter? Och som sagt. var? Tycker det låter som en utmärkt idé faktiskt. Klart vi ska träffas där. Frågan är bara om vi ska träffas hos någon kanske? Vi kan ju träffas hos mig i min lägenhet innan då kanske? Om vi inte blir FÖR många. innan, det börjar väl 9.00? jag vet inte, men för mig skulle de nog vara bättre om vi kunde träffas där, jag tror de kanske skulle bli lite tidigt annars... fast det fins ju pauser på en timma... :!!!:
Mister Borg Postad 18 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 18 Augusti, 2002 Jag tycker vi lägger ner chat grejen idag och försöker sikta in oss på träffen istället. Det blir ganska rörigt annars att chatta med så många.
Quiet Postad 18 Augusti, 2002 Rapport Postad 18 Augusti, 2002 Jag tycker vi lägger ner chat grejen idag och försöker sikta in oss på träffen istället. Det blir ganska rörigt annars att chatta med så många. Det låter som en bra ide. Vi kan ju träffas vid 9 - 9.30-tiden på treffdagen, i foajén till Draken. Då kommer ändå vi forum-galningar att träffas, så det passar ju bra.
Mister Borg Postad 18 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 18 Augusti, 2002 Jag tycker vi lägger ner chat grejen idag och försöker sikta in oss på träffen istället. Det blir ganska rörigt annars att chatta med så många. Det låter som en bra ide. Vi kan ju träffas vid 9 - 9.30-tiden på treffdagen, i foajén till Draken. Då kommer ändå vi forum-galningar att träffas, så det passar ju bra. Jag har aldrig varit på en Treff innan, vilket datum är det? Kostar det 100 kr eller?
Warbird Postad 18 Augusti, 2002 Rapport Postad 18 Augusti, 2002 Ja. Om man har hemagjord uniform. Med köpt uniform blir det 150 och utan uniform 200. Sen kostar medlemskapet 100 kr, vilket man måste ha om man ska kunna komma in.
Turambar Postad 18 Augusti, 2002 Rapport Postad 18 Augusti, 2002 E det nån mer än jag från forat som e "treff medhjälpare" ??? ( PÅ WCT)
Crayle Postad 18 Augusti, 2002 Rapport Postad 18 Augusti, 2002 Missade chatten o bor ej i GBG men det ska bli kul med en fanfilm.. har mejlat dig o så. Vad har du för make up departement då?
Quiet Postad 18 Augusti, 2002 Rapport Postad 18 Augusti, 2002 Alla svar på frågor om Treffar o dyl. finns här, i ämnet "Trekker-föreningar".
Mister Borg Postad 20 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 20 Augusti, 2002 Nu till en grej angående fanfilmen. Är det någon som har en stor Star Trek samling, typ Phaser´s, diverse andra skjutvapen, läkarutrustning, ranking pins, etc.. Det skulle vara väldigt bra att få veta det, för det kan vara väldigt välbehövligt till filmen.
Morn Postad 20 Augusti, 2002 Rapport Postad 20 Augusti, 2002 Nu till en grej angående fanfilmen. Är det någon som har en stor Star Trek samling, typ Phaser´s, diverse andra skjutvapen, läkarutrustning, ranking pins, etc.. Det skulle vara väldigt bra att få veta det, för det kan vara väldigt välbehövligt till filmen. jag har en extremt stor trek samling
Essray Postad 21 Augusti, 2002 Rapport Postad 21 Augusti, 2002 Ser att det ämne hållt på ett tag, undrar därför om det fortfarande behövs folk, jag ställer gärna upp som statist/birollsinnehavare, har egen uniform(VGR/FC) men utan commbadge. Är det ngn idé att skicka ett mejl Mister Borg?, eller är jag försent ute.
Mister Borg Postad 22 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 22 Augusti, 2002 Ingen är försent ute!! Alla får vara med, ju fler desto roligare och bättre!!! SKicka ett PM till mig om var du bor och ålder och vad du vill göra.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu