Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Filmens huvudsakliga handling är ju klar nu.

Men det kommer att dröja innan vi börjar spela in, dels så måste vi samla på oss pengar och sådant. Sedan så ska jag gå färdigt min film utb. med innan vi börjar, så vi för det bästa möjliga resultatet. Inspelningen kommer därför påbörjas näst nästa sommar. Men de som är intresserade kan ju alltid anmäla sig till olika studiecirklar som vi kommer att anordna. Skicka då ett PM till mig eller maila detta till: mister.alex@home.se

Obs, skriv inte om det i denna tråden.

• 1 månad senare...
  • Svar 146
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Vi kommer träffas i studiecirkeln för att studera avsnitt/långfilmer samt gå igenom roller, vad vi ska göra. Leta efter raser, samla fakta mm

Bara göteborgare med andra ord...

Postad

Läs gärna på hemsidan www.galaxypicture.tk

där finns allt om filmen numera. jag kommer inte skriva mer här om den. Den är nu uppdaterad och alla kommande Cirkel treffar finns utlagda där. Nästa söndag är den första. Läs mer om det på sidan!

• 1 månad senare...
Postad
kommer ni sälja den färdiga filmen sen eller???

Jag skulle gärna vilja ha den.

Kan man få köpa en kopia när den är färdig?? :huh:

Att sälja den färdiga produkten vore olagligt med tanke på upphovsrättslagen.

Postad

Vi kommer absolut inte sälja den. Det ända sättet att få tag i den är att se den på en Star Trek treffs visning i framtiden, eller ladda ner den via internet. Men den kommer ej att säljas.

Postad
Då laddar jag ner den när den kommer ut på internet, vilket sida kommer den hamna på eller har ni inte bestämt det?

Den ska göras sommaren 2004, så det är nog inte klart än...

• 4 veckor senare...
Postad

Undrar bara en grej... de har ju blivit en ny mejling-lista nu, har de kommit ut något på sista tiden eller är inte jag med på den??? Om jag inte är med på den, hur blir man då med??? Har försökt två gånger nu, men inget har hänt.... :huh:

Postad

De står att jag ska följa instruktionerna som jag fick via mejl, men inte har jag fått något mejl inte.... Nu har jag väntat i en vecka, och hur lång tid borde de ta??? <_< :huh:

Postad

Hmm, får du skriva vart man kommer att kunna ladda ner den ifrån när den är klar? och har du något konto där man kan sätta in sponsring pengar eller liknande? :borg1:

Postad

Tja, sponsring är ju inte dumt alls, frågan är bara vem som kan tänkas sponsra ett sådant projekt.

Jag får ringa till Paramount, men jag har inte kommit på ett smart upplägg på hur jag ska förmedla det, när jag kommit på det, så ringer jag.

Nedladdningen kommer ju inte vara galaxypicture.tk sedan. Det blir galaxypicture.com eller net eller något sådant.

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu

• Skapa nytt...