Lieutenet Lind Posted December 16, 2004 Report Share Posted December 16, 2004 Nu när vi har blivit av med Koss, tror vi att vi kommer få se Trip och T'Pol ihop? Jag personligen håller mina tummar för att det kommer bli dom två. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted December 16, 2004 Report Share Posted December 16, 2004 Jag tycker också det vore en trevlig framtid... Vi har ju ändå i en alternativ tidslinje (säsong 3) sett att de kunde ha gift sig. Fast det förstås, i samma säsong såg vi ju också Archer och T'Pol vara så gott som ett par i en annan tidslinje... De verkar fungera bra ihop, tycker jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Great Bird Posted December 16, 2004 Report Share Posted December 16, 2004 Kemin mellan de två har helt klart blivit bättre med säsong 4. Tillochmed jag kan tänka mig de som ett par (motvilligt). Jag läste i nån intervju att Coto tror sig ha en bra lösning på det hela. Men jag motsätter mig fortfarande dem som ett gift par ombord på Enterprise. Det räker gott och väl att man i sista avsittet får det antytt att de blir ihop. Båda karaktärerna har förbättrats i säsong 4, båda är mer ödmjuka och erfarna. Om Coto sköter sina kort lika bra som han gjort som han gjort i säsongen så tror jag vi alla blir nöjda med slutet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted December 16, 2004 Report Share Posted December 16, 2004 Jag är helt för Trip och T'Pol - tycker de är så söta ihop Jag tycker också att man har fått en förklaring nu i säsong 4 om T'Pols "känslor" - hennes mamma sade ju att hon alltid haft svårt för att undertrycka dem. Vilket gör det mer trovärdigt att de blir ett par och att T'Pol faktiskt faller för en människa. (Även om jag inte hade nåt emot det innan heller för all del ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worf Posted December 18, 2004 Report Share Posted December 18, 2004 jag hoppas också på dom två.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted December 19, 2004 Author Report Share Posted December 19, 2004 Tänkte länka några Trip & T'Pol sidor för dom som är intresserade Desert Sun (Official fanlisting for the Trip/T'Pol relationship) Trip/T'Polers Star Trek Enterprise Trip and T'Pol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worf Posted December 19, 2004 Report Share Posted December 19, 2004 Tänkte länka några Trip & T'Pol sidor för dom som är intresserade Desert Sun (Official fanlisting for the Trip/T'Pol relationship) Trip/T'Polers Star Trek Enterprise Trip and T'Pol <{POST_SNAPBACK}> Jag gillade fanfiction om trip och t´pol... det verkade lite "nördigt" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freelancer Posted December 28, 2004 Report Share Posted December 28, 2004 Jag hoppas de blir ett par, tycker de passar bra ihop. De har ju till och med haft sex, vilket dock avvisades av T'Pol som "exploration".. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted December 28, 2004 Report Share Posted December 28, 2004 Nja..........Det som har varit är väl bra... Men, jag tycker inte det känns riktigt rätt. T'Pol är ju ändå vulcan och om hon skulle falla för en mäniska skulle det vara Archer (kul för det är förbjudet) eller Malcolm (han har svårt att visa känslor). Det känns lite väl bra att den snyggaste killen och den snyggaste tjejen ska bli i hop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Me Posted December 28, 2004 Report Share Posted December 28, 2004 Jag är mittemellan ja och nej.. men lutar mer åt nej... visst, det kan ju vara roligt för sakens skull - det är ju fritt fram nu, men jag kan tyvärr inte se dem framför mig som ett par. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted December 29, 2004 Report Share Posted December 29, 2004 jo det hade vatt skoj att se dom som ett par. eller T'Pol å Malcolm, för den sjuka drömmen Malcolm hade i Shuttlepod One va rätt så skojig att titta på.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StarFleet Posted February 19, 2005 Report Share Posted February 19, 2005 Självklart.. Hoppas med på att de blir ett par,... det är bara vänta och se :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted March 15, 2005 Author Report Share Posted March 15, 2005 Alla har nog uppmärksamat om att det närmar sig för Enterpris slut och frågan återstår ju om vi får se Trip och T'Pol bli ett par. Vad tror ni? Kommer vi få se dom tillsammans nu när serien får sitt slut? Man kan ju alltis hoppas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RomulanStar Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 Nja..........Det som har varit är väl bra... Men, jag tycker inte det känns riktigt rätt. T'Pol är ju ändå vulcan och om hon skulle falla för en mäniska skulle det vara Archer (kul för det är förbjudet) eller Malcolm (han har svårt att visa känslor). Det känns lite väl bra att den snyggaste killen och den snyggaste tjejen ska bli i hop. <{POST_SNAPBACK}> Fast det är ju i det som attraktionen ligger, kan jag tycka. De är lite otippade liksom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G'Brr Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 T'Pol borde inte bli ihop med någon av de som ni andra föreslagit hon borde bli ihop med Hoshi, de är ett perfekt par som har en relation till varandra som kan verka dålig men i mina ögon så är den helt underbar, lite stel kanske men den kan byggas upp till toppnivå! Det är inget som helst fel med homosexuella par, de relationerna de har till varandra är mycket bättre/finare än vid en man och en kvinnas relation! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 T'Pol borde inte bli ihop med någon av de som ni andra föreslagit hon borde bli ihop med Hoshi, de är ett perfekt par som har en relation till varandra som kan verka dålig men i mina ögon så är den helt underbar, lite stel kanske men den kan byggas upp till toppnivå! Det är inget som helst fel med homosexuella par, de relationerna de har till varandra är mycket bättre/finare än vid en man och en kvinnas relation! <{POST_SNAPBACK}> Visst det är inget fel men homusexuella par och jag har startat en anna tråd där vi diskuterar detta om homosexuella karaktärer i Star Trek. Här är länk till den tråden. http://www.startrekdb.se/forum/index.php?s...&hl=Homosexuell Att homsexuella relationer skulle vara bättre än en relation mellan man och kvinna kan jag dock inte hålla med om - är inte all kärlek lika fin? Alla som har sett säsong 4 till slut vet nu hur det har gått angående relationen mellan Trip och T´Pol. De hade ett kortare förhållanden men fick aldrig varandra till slut. Lite trist ändå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 (edited) har ändra mig lite här. sa innan att ja skulle kunna tänka mig T'Pol å Malcolm. men nu när ja ha sett säsong 3 me så tycker ja att det e "vackert", Trip å T'Pol? tycker det e så fint. hade verkligen velat se dom gifta sig som den tydligen gjorde e en annan verklighet. Edited October 6, 2005 by T'Pol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gronkal Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 det är lite intresant det här mellan trip och tpol men jag vet inte vilket håll jag lutar åt, bra eller dåligt vet ej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts