Jump to content

Vilken film är sämst?

everybodyknows

Vilken Av Filmerna Är Sämst?  

60 members have voted

1. 1.

• Star Trek I: The Motion Picture
      21
    • Star Trek II: The Wrath Of Khan
      5
    • Star Trek III: The Search For Spock
      3
    • Star Trek IV: The Voyage Home
      4
    • Star Trek V: The Final Frontier
      7
    • Star Trek VI: The Undiscovered Country
      1
    • Star Trek VII: Generations
      3
    • Star Trek VII: First Contact
      0
    • Star Trek IX: Insurrection
      3
    • Star Trek X: Nemesis
      13

Recommended Posts

Vad säger man? Vi har väl fått tng med modersmjölken antar jag. Men jag förstår uppriktigt sagt inte varför nemesis får så mycket skit. Jag tycker att det är en riktigt bra film som väl förtjänar en plats högt upp i rankingen. Och den är flera generationer bättre än tmp som (trots att den är en vacker film med mycket bra fotografi) är sååååå seeeeg såååå att man somnar när man ser den. Hade tmp varit ett 45 minuters avsnitt så hade det varit rikitgt bra för temat och storyn är utmärkt men formatet är helt enkelt för låååååångt för att det ska bli en bra film. J.

jag håller med alla gånger . tyvärr gjordes TMP i samma tid som "år 2001-Ett rymdäventyr" . och den är FRUKTANSVÄRT seg !

Men ses samtidigt som ett mästerverk ;)

Vad säger man? Vi har väl fått tng med modersmjölken antar jag. Men jag förstår uppriktigt sagt inte varför nemesis får så mycket skit. Jag tycker att det är en riktigt bra film som väl förtjänar en plats högt upp i rankingen. Och den är flera generationer bättre än tmp som (trots att den är en vacker film med mycket bra fotografi) är sååååå seeeeg såååå att man somnar när man ser den. Hade tmp varit ett 45 minuters avsnitt så hade det varit rikitgt bra för temat och storyn är utmärkt men formatet är helt enkelt för låååååångt för att det ska bli en bra film. J.

jag håller med alla gånger . tyvärr gjordes TMP i samma tid som "år 2001-Ett rymdäventyr" . och den är FRUKTANSVÄRT seg !

nja fast TMP är ju från typ 1979 om jag inte minns fel och 2001 är ju från minst 10 år före, så samma tid är det väl inte direkt. men visst jag kan hålla med om att den är riktigt seg, men tykcer jag att det är riktigt trekkig film. visst den är inte den bästa, men jag kan inte säga att det är den sämsta.

Jag tyckte nog att Nemesis var en besvikelse det var helt enkelt för mycket action för att vara star trek <_< Ettan var ju långsam men endå full med minnen :)

Jag håller med dig, och en bil med ljul <_< det är så långt från ST man kan komma.

• 11 months later...
De bästa filmerna du inte sett är 2,3,4,6. 1:an blir antagligen din nya Trek-hat film om du ser den...

Du menar väl "hat-trick"? ;)

Finns väl ingen trekker som HATAR någon star trek film?

Nej hatar var kanske ett lite starkt ord "mindre bra" är kanske bättre. Ursäkta mig :rodna: