pelle28k Postad 25 September, 2001 Rapport Postad 25 September, 2001 Citat: från Ella den 10:03 am den sep. 25, 2001 Kaptenen som får en tår?? Grät Janeway?? Måste nog se allt det jag missade iaf, sen kan jag spela över det... Måste ju göra plats för "Counterpoint"!! *kan knappt vänta* Inte många veckor kvar nu!Jo det är nog första gången som jag ser henne så sentimental.. Avsnitten blir bara bättre och bättre även ifall detta var lite långsegt så var det bra
Archangels Postad 25 September, 2001 Rapport Postad 25 September, 2001 okej jag vill ha en litte spojler. kommer Naomi att få en störe roll lengre fra i serien??? jag tycker i alla fall att man borde se till att göra den störe för jag gillar den.
pelle28k Postad 26 September, 2001 Rapport Postad 26 September, 2001 Citat: från Ella den 1:58 pm den sep. 25, 2001 Men *när* grät hon då? Efter att hon hadde varit hoss doctorn och 7/9 bara hadde blivit sämre.. Då satte hon sig bredvid chokote och frågade honnom om hon gjorde rätt med att försöka göra 7/9 till en indevid och torkade en tår från ögat..
Quiet Postad 26 September, 2001 Rapport Postad 26 September, 2001 Hm.. jag bara måste titta en gång till! Kan det inte vara så att hon bara var trött och gnuggade sig i ögonen? Kan inte tänka mig att Janeway skulle gråta så lättvindigt, .. eller hur man nu ska uttrycka det.
Ella Postad 26 September, 2001 Rapport Postad 26 September, 2001 Citat: från pelle28k den 9:52 am den sep. 26, 2001 Citat: från Ella den 1:58 pm den sep. 25, 2001 Men *när* grät hon då? Efter att hon hadde varit hoss doctorn och 7/9 bara hadde blivit sämre.. Då satte hon sig bredvid chokote och frågade honnom om hon gjorde rätt med att försöka göra 7/9 till en indevid och torkade en tår från ögat.. Nej, det gjorde hon inte rätt i. Hon skulle ha skickat ut Barbie Borg i rymden, utan rymddäkt och sen fortsatt mot jorden i warp 9... *morr*
Ella Postad 26 September, 2001 Rapport Postad 26 September, 2001 Citat: från Quiet den 10:19 am den sep. 26, 2001 Hm.. jag bara måste titta en gång till! Kan det inte vara så att hon bara var trött och gnuggade sig i ögonen? Kan inte tänka mig att Janeway skulle gråta så lättvindigt, .. eller hur man nu ska uttrycka det. Hennes "captain mask" föll bort för ett ögonblick och hon tillät sig själv att vara Kathryn, inte bara Captain Janeway... *suckar och torkar bort tårar från sina egna ögon*
Mikael Postad 26 September, 2001 Rapport Postad 26 September, 2001 Citat: från Ella den 1:58 pm den sep. 25, 2003 Men *när* grät hon då? Efter att hon hadde varit hoss doktorn och 7/9 bara hadde blivit sämre.. Då satte hon sig bredvid chokote och frågade honnom om hon gjorde rätt med att försöka göra 7/9 till en individ och torkade en tår från ögat..
mumle Postad 26 September, 2001 Rapport Postad 26 September, 2001 Jag tror inte att hon grät. Varför skulle hon göra det nu? Hon har ju varit med om värre saker utan att gråta. Fast det ser misstänktsamt ut. Har kollar på det några gånger och det ser inte ut som att hon gnuggar sig i ögonen. Avsnittet får ganska bra betyg av mig. 7.5/10 kanske. Mest för att man fick se Seven som Ferengi! :biggrin: Sen va ju avsnittet ett litet bevis på att Jeri Ryan inte bara har stora bröst. (Kanske visserligen inte va en nyhet)
mumle Postad 26 September, 2001 Rapport Postad 26 September, 2001 Jag menade att hon är en bra skådis också.
Ella Postad 27 September, 2001 Rapport Postad 27 September, 2001 Har hon varit med i nåt mer som går att få tag på? Eller ännu bättre, nåt som visas/ska visas på tv? Kanske ska gå och konsultera Gudarna...
Ella Postad 27 September, 2001 Rapport Postad 27 September, 2001 Hon är tydligen med i Boston Public! Nån som har sett henne? jag har bara sett de första avsnitten, men jag kan mycket väl ha missat henne...
Quiet Postad 27 September, 2001 Rapport Postad 27 September, 2001 Gudarna? http://www.imdb.com då eller? :lol:
Ella Postad 28 September, 2001 Rapport Postad 28 September, 2001 Ja. Såklart. Du vet, inget snack om religion här... ;)
Quiet Postad 30 September, 2001 Rapport Postad 30 September, 2001 Nothing Human: "Klassiskt" (förlåt mig för misshandeln av ordet) Voyager-avsnitt. Eller Star Trek överhuvudtaget egentligen. Storyn var helt ok, det kändes lite för "Alien" med varelsen som klamrade sig fast.. men ok. B´Elannas reaktion på holo-kirurgen var sund, precis som doktorns slutgiltiga beslut. Medeltråkigt avsnitt skulle jag säga, totalt 6 / 10. Det engagerade mig för lite.
mumle Postad 30 September, 2001 Rapport Postad 30 September, 2001 Hmm...jag gillar klassiska Star Trek-avsnitt. Får en 7/10 av mig. Det va ju ett aktuellt ämne, medicinsk etik.
pelle28k Postad 1 Oktober, 2001 Rapport Postad 1 Oktober, 2001 Jo det var ett intressant avsnitt men den får inte mera än 4/10. Enda som var något var doctorn beslut att radera sin kompanjon..
Ella Postad 1 Oktober, 2001 Rapport Postad 1 Oktober, 2001 Jag ska sluta läsa era kommentarer innan jag har sett avsnittet.... Får ju skylla mig själv.... kanske ska börja se avsnitten när dom sänds? *tänkbart*
Mikael Postad 3 Oktober, 2001 Rapport Postad 3 Oktober, 2001 Jo ett hyggligt avsnitt som lika gjärna skulle kunna vara i TNG eller TOS. 5,5/10
Sara Postad 3 Oktober, 2001 Rapport Postad 3 Oktober, 2001 Håller med om att det inte var något speciellt avsnitt, men det bar intressant att en ny medlem av besättningen fick lite bakgrund, nu menar jag har i Enginering som hade fått sin familj dödade av den cardessianske doktorn. Får 6/10 av mig.
pelle28k Postad 4 Oktober, 2001 Rapport Postad 4 Oktober, 2001 Citat: från Sara den 8:48 pm den okt. 3, 2001 Håller med om att det inte var något speciellt avsnitt, men det bar intressant att en ny medlem av besättningen fick lite bakgrund, nu menar jag har i Enginering som hade fått sin familj dödade av den cardessianske doktorn. Får 6/10 av mig. Det stämmer... Undrar om man får se något mera av honnom.. Han var lite fientligt inställd till 7/9...
Quiet Postad 4 Oktober, 2001 Rapport Postad 4 Oktober, 2001 Föresten, enign Vorik var ju med i ett avsnitt för inte speciellt länge sedan, har vi sett något av honom sedan? Han var ju med i "blood fever" i säsong tre, men sedan har han inte varit med så mycket mer. Han var rätt kul.
Ella Postad 4 Oktober, 2001 Rapport Postad 4 Oktober, 2001 Jag kan inte komma på nåt avsnitt... Det är lite tråkigt egentligen, många karaktärer får bara vara med i ett avsnitt, sen glöms dom bort helt...
Rekommenderade inlägg