Jump to content

Vilket ST spel är bäst?

crazy_voyager

Vilket av spelen är bäst?  

14 members have voted

1. 1.

• Star Trek Armada
      2
    • Star Trek Voyager Elite Force
      5
    • Star Trek Bridge Commander
      7
    • Star Trek Starfleet Command
      0

Recommended Posts

Elite Force 2 så klart  :)

Håller helt och hållet med! Elite Force 2 sopar inte bara golvet med alla undra ST-spel utan också med större delen av den resterande spelmarknaden.

Det spelet har allt: Bra story, härlig action, fin grafik och förhåller sig till ST-kosmos på ett bra sätt, dessutom är tempot och längden på spelet det mest välgjorda jag sett.

Somliga påstår att när ENT slutat så är det böcker som får fortsätta sagan, själv tror jag på dataspel såsom Elite Force 2.

• 2 weeks later...

Hjälp sökes!

Jag har nyligen köpt spelet "Voyager: Elite force" och har lite problem med att köra programmet. När jag sätter igång programmet så hör jag den startar men jag ser bara en hel vit skärm.. :(

Är det någon som vet vad problemet är och hur jag löser det?

Ni kan väl skicka PM om ni vet hur man löser det?

Jag vet inte om detta är rätta stället att fråga!

Sådana här problem hade jag inte med Bridge Commander..! <_<

Jag röstade i alla fall för Bridge Commander. Det är det enda star trek spel som jag har spelat hitintills. :vulcan:

Edited by Kathryn Archer

Hjälp sökes!

Jag har nyligen köpt spelet "Voyager: Elite force" och har lite problem med att köra programmet. När jag sätter igång programmet så hör jag den startar men jag ser bara en hel vit skärm.. :(

Är det någon som vet vad problemet är och hur jag löser det?

Ni kan väl skicka PM om ni vet hur man löser det?

Jag vet inte om detta är rätta stället att fråga!

Sådana här problem hade jag inte med Bridge Commander..!  <_<

Jag röstade i alla fall för Bridge Commander. Det är det enda star trek spel som jag har spelat hitintills.  :vulcan:

<{POST_SNAPBACK}>

Det är det som är spelet! Komma på hur man kommer vidare från den vita skärmen *LOL* :w00t: J.

• 2 weeks later...
mitt förslag är att du letar efter en patch, jag kan ta en titt senare idag eller imorgon, hittar jag något så pm:ar jag, om inte så föreslår jag att du kollar i butiken. Det kan vara en defekt skiva

Jag har löst det..tack ändå!

WOW :blink: tala om ett häftigt spel...man kan både spela på holomatch och så spelet. Jag undrar om det kommer en efterföljare...