crazy_voyager Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Vilket är bäst av spelen? Och ja jag har nog missast en hel del så skriv det nedanför så lägger jag till det efteråt. Själv håller jag på Bridge Commander, specielt med mods. Ah vad grymt det blir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted September 22, 2005 Report Share Posted September 22, 2005 (edited) Kan tyvärr inte hjälpa till. Letar ibland efter ett bra st spel till ps2. Någon som har bra förslag? J. Edited September 22, 2005 by Supreme Comander JAF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted September 22, 2005 Author Report Share Posted September 22, 2005 nån annan då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte_rubbit Posted September 22, 2005 Report Share Posted September 22, 2005 Tyvär är ju de flesta star trek spel dåliga. Annars är ju mina favoritspel Elite force och Armada 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted September 22, 2005 Report Share Posted September 22, 2005 Elite Force 2 så klart Men även Armada 2 är ett väldigt bra spel, Hoppas på ett tredje spel på bägge! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Great Bird Posted September 23, 2005 Report Share Posted September 23, 2005 Elite Force 2 så klart Håller helt och hållet med! Elite Force 2 sopar inte bara golvet med alla undra ST-spel utan också med större delen av den resterande spelmarknaden. Det spelet har allt: Bra story, härlig action, fin grafik och förhåller sig till ST-kosmos på ett bra sätt, dessutom är tempot och längden på spelet det mest välgjorda jag sett. Somliga påstår att när ENT slutat så är det böcker som får fortsätta sagan, själv tror jag på dataspel såsom Elite Force 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted September 23, 2005 Author Report Share Posted September 23, 2005 jag måste erkäna att jag har aldrig spelat Elite Force 2 :blink: Men jag vill pröva det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted September 24, 2005 Report Share Posted September 24, 2005 jag måste erkäna att jag har aldrig spelat Elite Force 2 :blink: Men jag vill pröva det <{POST_SNAPBACK}> Då har du verkligen missat nåt, den fungerar ju även som en liten länk mellan Voyagers sista avsnitt "Endgame" och TNG filmen Nemesis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted September 25, 2005 Author Report Share Posted September 25, 2005 Någon som har nåt tips på vart man kan köpa det billigt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kashked Posted September 26, 2005 Report Share Posted September 26, 2005 Bridge Commander, men jag inväntar ivrigt Star Trek: Online... Det kommer sopa banan med, tja, allt... :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted September 26, 2005 Author Report Share Posted September 26, 2005 (edited) säger han innan det kommit ut, det va en ny variant. Bedöma spel innan ens demot finns (eller finns det? är jag ouppdaterad?) Edited September 26, 2005 by crazy_voyager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte_rubbit Posted September 26, 2005 Report Share Posted September 26, 2005 Den officiella hemsidan för Star trek online kommer ju 2006 så det tar nog tyvär ett tag innan ett demo kommer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 26, 2005 Report Share Posted September 26, 2005 Någon som har nåt tips på vart man kan köpa det billigt? <{POST_SNAPBACK}> Du kan alltid hålla ögonen öppna på Traderas spel (just nu fanns bara Elite Force, Hidden Eveil och några andra. Ingen EF2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Någon som har nåt tips på vart man kan köpa det billigt? <{POST_SNAPBACK}> http://www.speldirekt.com/v2_5/default.asp? Billigare än så här blir det ju knappast? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted September 28, 2005 Author Report Share Posted September 28, 2005 Synd bara att det är "tillfälligt slut" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Synd bara att det är "tillfälligt slut" <{POST_SNAPBACK}> Fortfarande populärt alltså Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted September 29, 2005 Author Report Share Posted September 29, 2005 antagligen, nåja jag får la vänta- har jag väntat så här länge så;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 (edited) Hjälp sökes! Jag har nyligen köpt spelet "Voyager: Elite force" och har lite problem med att köra programmet. När jag sätter igång programmet så hör jag den startar men jag ser bara en hel vit skärm.. Är det någon som vet vad problemet är och hur jag löser det? Ni kan väl skicka PM om ni vet hur man löser det? Jag vet inte om detta är rätta stället att fråga! Sådana här problem hade jag inte med Bridge Commander..! <_< Jag röstade i alla fall för Bridge Commander. Det är det enda star trek spel som jag har spelat hitintills. :vulcan: Edited October 13, 2005 by Kathryn Archer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 14, 2005 Report Share Posted October 14, 2005 Hjälp sökes! Jag har nyligen köpt spelet "Voyager: Elite force" och har lite problem med att köra programmet. När jag sätter igång programmet så hör jag den startar men jag ser bara en hel vit skärm.. Är det någon som vet vad problemet är och hur jag löser det? Ni kan väl skicka PM om ni vet hur man löser det? Jag vet inte om detta är rätta stället att fråga! Sådana här problem hade jag inte med Bridge Commander..! <_< Jag röstade i alla fall för Bridge Commander. Det är det enda star trek spel som jag har spelat hitintills. :vulcan: <{POST_SNAPBACK}> Det är det som är spelet! Komma på hur man kommer vidare från den vita skärmen *LOL* J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted October 14, 2005 Author Report Share Posted October 14, 2005 mitt förslag är att du letar efter en patch, jag kan ta en titt senare idag eller imorgon, hittar jag något så pm:ar jag, om inte så föreslår jag att du kollar i butiken. Det kan vara en defekt skiva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted October 24, 2005 Report Share Posted October 24, 2005 mitt förslag är att du letar efter en patch, jag kan ta en titt senare idag eller imorgon, hittar jag något så pm:ar jag, om inte så föreslår jag att du kollar i butiken. Det kan vara en defekt skiva Jag har löst det..tack ändå! WOW :blink: tala om ett häftigt spel...man kan både spela på holomatch och så spelet. Jag undrar om det kommer en efterföljare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted October 24, 2005 Report Share Posted October 24, 2005 Att spela Bridge Commander med rösten äger det mesta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted October 24, 2005 Author Report Share Posted October 24, 2005 (edited) men det funkar ju inte jag får ju inte .gcc filen att funka :gråter: Edited October 24, 2005 by crazy_voyager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted October 26, 2005 Report Share Posted October 26, 2005 Att spela Bridge Commander med rösten äger det mesta. Hur får du igång röstkommandorna i Bridge Commander? Måste man ladda ner ett speciellt program,..eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts