Fredrik Posted June 30, 2001 Report Share Posted June 30, 2001 tim Russ är den bäste tycker jag. I alla fall en bra skådis. 7/9 kom ju in i voyager serien bara för att den hade dåliga tittar siffror. Och att spela en holografisk doktor kan inte va lätt. GÖR ETT INLÄGG DÅ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted June 30, 2001 Author Report Share Posted June 30, 2001 Om du tycker med mej eller tycker något annat. Föresten. Tim Russ (Tuvok) vinner med sitt Live long and prosper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Posted June 30, 2001 Report Share Posted June 30, 2001 Jo han är ganska bra men jag vet inte om han är min favorit. Jag får ta och fundera lite på det och återkomma senare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted June 30, 2001 Report Share Posted June 30, 2001 Om det gäller hela ST-universumet så är det :dance: Patrick Stewart :dance:Om det är Voyager enbart, så är det Kate Mulgrew. Absolut. //Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted June 30, 2001 Report Share Posted June 30, 2001 håller med om att Patrick Stewart e bra, fast han kommer ju på andra plats...efter den OTROLIGA Brent Spiner. Go Data Go Data!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nettan Posted June 30, 2001 Report Share Posted June 30, 2001 Tycker att Data är bäst! :dance: // Nettan - Data-fans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 1, 2001 Report Share Posted July 1, 2001 Hm, det här är en svår fråga... Jag håller nog med Lollo om att det är Kate Mulgrew i Voyager, men dom andra serierna... Har ju inte sett så mycket, men Data är ju bra... Nä usch, jag vet inte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted July 1, 2001 Report Share Posted July 1, 2001 Jag såg lite TOS igår...och kom fram till att deras insatser är otroligt bra...framförallt tycker jag att DeForest Kelly (McCoy) e otroligt bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted July 1, 2001 Report Share Posted July 1, 2001 Doesn't like transporters at all Prefers a shuttle if possible He's one of a kind, says what's on his mind You might think he's complaining when you here him saying He's a doctor - not an escalator He's a doctor - not a bricklayer He's a doctor - not a shuttle-conductor And everybody knows him as Dr McCoy He's a doctor - not an engineer He's a doctor - and not a magician He's a doctor - not a psychiatrist And you know that I'm talking about Dr McCoyS.P.O.C.K. >> Dr McCoy McCoy är tuff. Har ni sett honom i ST:the motion picture ? Fulare skägg finns inte !Nä, han är en pärla som lyser upp hela TOS ordentligt. //Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted July 1, 2001 Report Share Posted July 1, 2001 skönsång av Lollo *apploderar* Fast man ska inte glömma Walter Koenig, när han i Star Trek 4: The Voyage Home, frågar en polis om han vet va "The Nuclear Vessel" är med rysk accent....*skrattar* så otroligt bra!!! Om ännu bättre, i samma film, när han vill bli beamad ur Ubåten "Scotty, Now would be a good time". Jag tror nästan att den är den mest humoristiska Star Trek-filmen som gjorts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted July 1, 2001 Report Share Posted July 1, 2001 Ja, det kan jag nästan helt hålla med om.:lol: Men håll med om att den har åldrats en del. Den är väldigt 80-tal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted July 1, 2001 Report Share Posted July 1, 2001 Självklart, fast det e det som gör den lite kul... som när Kirk säger att Spock har tagit för mycket LDS (LSD) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted July 1, 2001 Author Report Share Posted July 1, 2001 Picard e ju coll också.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted July 2, 2001 Report Share Posted July 2, 2001 Picard är helt klart bästa kaptenen (tycker jag), o han e nära att klå Data, fast han e inte tillräckligt cool för det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted July 2, 2001 Author Report Share Posted July 2, 2001 Hoppsan Cool svatavs inte coll hehe (jag stavar inte bra) (slarvig) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted July 2, 2001 Report Share Posted July 2, 2001 QuietVilken melodi ska vara på den lilla doctor sången du skrev? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Posted July 2, 2001 Report Share Posted July 2, 2001 Nu när ni nämner Piccard och Data tror jag faktiskt att de är mina favoriter. Om jag måste välja en så tar jag nog... Data. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted July 2, 2001 Report Share Posted July 2, 2001 Mikael, det e S.P.O.C.K - Dr. McCoy S.P.O.C.K har gjort massor av låtar med StarTrek-relaterade texter Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted July 12, 2001 Report Share Posted July 12, 2001 Han som spelar doctorn i voyager.. Vet inte namnet men han spelar bra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted July 12, 2001 Report Share Posted July 12, 2001 Robert Picardo joo...han e bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted July 16, 2001 Report Share Posted July 16, 2001 han som spelar tom parris är inte heller så dum skådis.. Gillar hans personlighet i voyager... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted July 20, 2001 Report Share Posted July 20, 2001 Data är min favorit i Star Trek men Tom Paris och Worf är också väldigt härliga karatärer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted July 20, 2001 Report Share Posted July 20, 2001 Data rockar....så e det bara... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted July 26, 2001 Author Report Share Posted July 26, 2001 Worf (tror det e Michel Cloin eller nåt) Är bra ochså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted July 26, 2001 Report Share Posted July 26, 2001 Michael Dorn heter han. Väldigt speciell karaktär. Vem gillar inte Data ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts